نوشته شده توسط : Andy

علائم شایع آتروفی کلیه چیست؟

برای بیماری کلیه یک بیماری مزمن و پیشرفته است که بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی در معرض درمان دردناک برای مدت طولانی هستند و با گذشت زمان، شرایط کلی آنها همچنان در حال پیشرفت به مرحله بدتر می باشند. سپس آنها می خواهند درمان معقول را برای پیشرفت بیماری را مسدود می کنند. برای اولین بار آنها باید علت و نحوه ی مشکلات کلیه خود را درک کنند، سپس با توجه به دلیل آنها می توانند روش های مناسب درمان را پیدا کنند تا به آنها کمک کند تا بهتر شوند.
یک دوره طولانی از بیماری کلیه سبب آسیب رساندن به نفرون، به ویژه گلومرول می شود، و باعث می شود کل کلیه کوچک شود. تغییرات تنفسی کلیه و کلیوی مکمل هستند. ..
افزایش عواقب جانبی در کلیه کنتراست غیر معمول است، اما جریان خون کلیوی بیشتر افزایش می یابد. تنگی شريان کليه با ضعف يا ناپديد شدن پالس آئورت پشتی همراه است.
آتروفی یک طرفه کلیه باعث فشار خون بالا مانند دیسپلازی کبدی کلیوی، خودبینی کلیوی، سل ریوی، پیلونفریت مزمن بدون فشار خون بالا نمی شود، بلکه محدود شدن شریان کلیوی به علت فعال شدن سیستم الکل رنین- انگلیین افزایش سطح رنین پلاسما علل فشار خون بالا، عروق کلیوی بطور قابل توجهی باریک است و جریان خون تشخیص داده نمی شود، اما کلیه ها از طریق تزریق مجدد شاخه ها به خونریزی خوب می روند و کلیه به شدت آتروفیز نیستند. پس از تنگی عروق کرونر توسط DSA بزرگ شد، جریان خون کلیوی آتروفیک به طور قابل توجهی افزایش یافت و کلیه به طور معنی داری بزرگ شد. می توان دید که کلیه آتروفیک موضعی برگشت پذیر است.
بر روی نقشه کلیه ایزوتوپ، پیشرفت کلیه بیمار به تعویق افتاده است، تخلیه آهسته است، و عملکرد تخلیه برای اولین بار ظاهر می شود. جریان خون کلیوی به طور قابل توجهی کاهش می یابد یا از بین می رود.
در حال حاضر بیماران بیشتر و بیشتر علاقه مند به درمان طبیعی با گیاهان دارویی چینی هستند که هیچ تاثیر جانبی بر روی بیماران ندارد و درمان برای بیماران راحت است؛ درمان طب سنتی یک سری از درمان های سیستمیک را که توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی. اگر می خواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن لطفا با ما تماس بگیرید از طریق زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طب گیاهی چینی می تواند به خوبی پوکی استخوان درمان کند

به عنوان یک بیمار کلیوی علائم رایج تورم است که به علت عملکرد ضعیف کلیه ایجاد می شود، آب اضافی در خون نمی تواند خارج از بدن تخلیه شود و در فضای بین بافت ها و در انتهای اندام های بدن قرار گیرد. تورم. نشستن اندامها به نشانه ای از تورم اندام فوقانی و پایین اشاره دارد. برخی در همان زمان تورم اندام را نشان دادند؛ بعضی فقط اندام فوقانی یا اندام یا یک طرف را می بینند.
تورم اندام ناشی از تجمع گرمای مرطوب: تورم اندام، تورم و درد مفصلی، سوزش پوست، قرمز و براق پوست، تب، ترس از باد، تشنگی، خستگی و ناامیدی. پوشش زبان زرد، چرب و پالس سریع است.
عضلات رکابگاری گاز تورم اندام: اندام متورم، آگاهانه پف کرده، و رنگ پوست رنگ پریده است. به نظر می رسد الاستیک، یا هر دو آنها تنگی نفس و خفگی قفسه سینه. زبان زبان، سفید و ضعیف است.
رکود سرد و مرطوب اندام ها: مفاصل اندام دردناک هستند، درد موضعی است و یا اندام های پایینی به خصوص سنگین هستند، اندام های متورم، اندام های سنگین و حرکت ناخوشایند است. زبان زبان است و پالس ملایم است.
کمبود چی، استاز خون، تورم اندامها: اندامها متورم میشوند، به راحتی بالا میآید، دستها و پاها سرد میشوند، یا اندامهای بیحسی و حرکت ضعیف است؛ یا تورم اندام تحتانی، شکلات بنفش بر روی پوست؛ حتی نیم طول و غیره زبان، رنگ پریده و سفید است، یا با اکیموز و پالس خفیف.
در حال حاضر بیماران بیشتر و بیشتر علاقه مند به درمان طبیعی با گیاهان دارویی چینی هستند که هیچ تاثیر جانبی بر روی بیماران ندارد و درمان برای بیماران راحت است؛ درمان طب سنتی یک سری از درمان های سیستمیک را که توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی است.این بسیار مؤثر است برای از بین بردن تورم .. اگر می خواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن لطفا با ما تماس بگیرید از طریق زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علائم و درمان کیست های کلیوی با گیاهان دارویی

کیست های رنال معمولا بدون علامت هستند و اغلب در حین آزمایش های پزشکی و یا سایر آزمایش های تصویربرداری کشف می شوند. با این حال، برخی از کیست های بسیار بزرگ کلیوی، به ویژه آنهایی که دارای داخلسیستیک هستند خونریزی یا عفونت، به وضوح باعث درد و ناراحتی در کمر و شکم خواهد شد. بعضی از کیست های کلیوی، فتوتراپی حفره یا گردن را از بین می برند، باعث هیدرونفروز و عفونت ثانویه می شوند، به دنبال لومبو، تب و عفونت های دستگاه ادراری. بعضی از کیست های ساده کلیوی ممکن است سرطان دیواره کیستیک داشته باشد. میزان سرطان حدود 1٪ است. باید در هنگام خونریزی در کیست، به احتمال وقوع سرطان هشدار داده شود.

بیماران مبتلا به کیست کلیه نباید دچار تردید شوند. درمان مناسب کلیدی برای بهبود است. ..

لیبریوم بریورم دارای اثر تقویت کلیه است

سوپ تربچه و لیمو برابور

30 گرم قارچ سفید، 15 گرم لیمو برابور و یک مقدار مناسب از شکر کریستال. ترملا سوک، به قطعات کوچک بریزید، مقدار مناسب آب همراه با لیمو برابور را اضافه کنید، آن را طبخ کنید تا حدود 1 ساعت به دمای کم بسوزانید تا ترمللا به خوبی پخته شود ، و شکر کریستال را اضافه کنید.

اثربخشی: اثراتی در تغذیه کبد و کلیه، تغذیه یین و رطوبت ریه دارد. برای افراد مبتلا به سرفه خشک بدون خلط، بیخوابی، آمنیزی و غیره مناسب است.

فلفل قورباغه ریشه پخته

30 گرم کورتکس لسیی (50 گرم تازه)، 60 گرم برنج گردویی گردویی و یک مقدار مناسب شکر کریستال. کورتکس لیسی، کیک پودری، حذف بقیه، و نگه داشتن آب. برنج چغندر گرد و غبار، اضافه کردن آب دارویی و مقدار مناسب آب، کباب با آتش کم برای گرفتن فرنی و اضافه کردن شکر کریستال به محصول نهایی.

اثربخشی: دارای اثرات تغذیه ای و تمیز کننده یین است و برای درمان علائم مانند اسفریه با حس تبخورد در قفسه سینه، کف دست و پا، تب از ریه، سرفه و غیره مناسب است.

با توجه به علائم بالا اگر سوالی دارید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

عوارض نقرس چیست؟

در حال حاضر افراد بیشتر و بیشتر برای بهبود کیفیت زندگی نارسایی می کنند. و با پیشرفت بیماری، عملکرد کلیه آنها آسیب دیده است و آنها از درد بسیار زیاد رنج می برند، به عنوان یک دکتر من می خواهم عوارض بیشتری را برای تمام بیماران نقرس نشان می دهد و مراقبت از خود را برای جلوگیری از وخامت شرایط.
1. نفروپاتي هيپوريکمي نفروپاتي نفروتييازيس اسيد اوريک در 10 تا 25 درصد بيماران نقرس ممکن است رخ دهد. بعضی از بیماران حتی اولین علامت را نیز مشاهده می کنند. سنگهای کوچک مانند رسوبات به راحتی در ادرار دفع می شوند، بیماران بدون علائم می توانند داشته باشند و سنگ های بزرگتر اغلب باعث کولیک کلیوی و هماتووری می شوند. بیماران مبتلا به عفونت ادراری ممکن است باعث تحریک ادرار یا کمردرد مانند ادرار مکرر، فوری و دیسوری شوند.
2. تظاهرات زودرس نفروپاتی خالص پروتئینوری متناوب +. روند کلی بیماری به آرامی پیشرفت می کند. با پیشرفت بیماری، پروتئینوری به تدریج پایدار می شود و عملکرد کلیه با ناراحتی و ادرار ایزوتونیک اختلال ایجاد می شود.
3. نارسایی حاد کلیه مقدار زیادی کریستال های اورات در لوله های کلیه، لگن کلیه و اوره مسدود می شوند و باعث انسداد مجاری ادراری می شود که باعث التهاب ناگهانی یا حتی ادرار می شود. اگر درمان نشود، می تواند به سرعت به نارسایی حاد کلیوی منجر شود و حتی باعث مرگ شود.
4. بیماری قلبی ایسکمیک: به اصطلاح بیماری ایسکمیک قلبی به سخت شدن یا انسداد عروق کرونر اشاره دارد که اکسیژن و مواد مغذی را به عضله قلب منتقل می کند، به طوری که گردش خون از کار افتادن و در نتیجه باعث درد قفسه سینه و نکروز قلب می شود.
5. کلیه ها: طبق آمار، احتمال سنگ کلیه در بیماران نقرس حدود هزار برابر افراد سالم است.
6. چاقی: با توجه به رشد اقتصادی سریع و مواد غذایی در چین، چاقی بیشتر و بیشتر به وجود می آید. چاقی باعث می شود که سنتز اسید اوریک بیش از اندازه فعال شود، بنابراین افراد چاق باید وزن کم کنند.
7. هیپرلیپیدمی: افراد مبتلا به نقرس احتمال ابتلا به بیش از حد و چاقی بیشتری دارند، بنابراین هیپرلیپیدمی های زیادی وجود دارد که به شدت با وقوع آترواسکلروز مرتبط هستند. ..
بنابراین، به عنوان یک بیمار نقرس، شما باید زمان مناسب درمان را بپذیرید و از زندگی روزمره خود مراقبت کنید، در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران از درمان طبیعی که سالهاست توسط کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن تانگشانانت بیمارستان سنتی پزشکی چینی، اگر شما هر گونه سوال لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

درمان مناسب برای نفروپاتی نفس چیست؟

Iga نوعی از بیماری های ایمنی است و زمانی که شما آن را بدست آورده اید، زندگی طبیعی خود را تحت تاثیر قرار می دهد. نفروپاتی هرک توسط تخریب کمپلکس ایمنی در کلیه ایجاد می شود، که می تواند منجر به واکنش التهابی در کلیه ها شود که به سلول های ذاتی کلیه آسیب می رساند، پس کلیه نمی تواند به طور معمول برای تخلیه سموم و پسماندهای خارج از بدن عمل کند سموم بیشتری و بیشتر در خون به وجود می آیند تا اعمال دیگر بدن را تحت تاثیر قرار دهند و شرایط داخلی در بدن انسان را از بین ببرند. نکته کلیدی این است که پیچیدگی سیستم ایمنی برای از بین بردن بسیار دشوار است، فقط مصرف بعضی از داروها می تواند نشانه ها را از بین ببرد، اما نمی تواند آن را از ریشه درمان کند. سپس بیماران هر بیمار نیز با بیماری های دیگر بدتر می شوند.
برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IGA ممکن است سندروم نفروتیک، حتی سندرم گلومرولونفریت حاد داشته باشند، و همچنین ممکن است نارسایی کلیه داشته باشند، و چند نفر می توانند با شدت درد در کمر و شکم همراه با هماتووری همراه باشند. سپس مهمتر از همه برای این بیماران یافتن درمان مناسب برای بهبود وضعیت کلیه آنها است. تنها درمان طب غربی نمی تواند به بیماران کمک کند تا به اثر درمان برسند، و پس از آن بیشتر و بیشتر بیماران درمان طب طبیعی با طب گیاهی چینی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی را در نظر می گیرند که درمان هیچ اثر جانبی را برای بیماران ندارد یک سری از درمان سیستمیک است که به بیماران کمک می کند تا گردش خون خود را در کلیه افزایش دهند و سیستم ایمنی بدنشان را بهبود بخشد.
هنگامی که ما می توانیم کلیه آسیب دیده را تعمیر کنیم که تمام علائم را از ریشه برطرف می کند. در اینجا ما به شدت توصیه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، مختلف از داروهای گیاهی چینی که در آن استفاده می شود، که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه و ساخت کلیه بازسازی کند، بنابراین بیماران می توانند با موفقیت به زندگی طبیعی بازگردند.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونگی تعیین شدت خون و پروتئینوری

بیمار مبتلا به پروتئین ادرار 2 +، خون مخفی 3 +، و سپس او می خواهد بداند که آیا وضعیت کلیه آن بسیار جدی است؟ آیا او تبدیل به اورمیه خواهد شد؟ ..
این که آیا بیماری کلیوی جدی است یا خیر، چگونه باید آن را شناسایی کنیم؟ علائم بالینی آلبومینوری، علامت پنهانی خون مخفی یا میزان ادم چیست؟
در حقیقت، این یکپارچه است که با شدت بیماری کلیوی با این شاخص ها قضاوت شود. در عمل بالینی، نفرولوژیستها عمدتا میزان پیشرفت وضعیت بیمار را از طریق سه جنبه زیر ارزیابی می کنند:
1 مقدار پروتئین ادرار
هنگامی که به پروتئین ادرار می آید، بسیاری از مردم به پروتئین ادرار فکر می کنند + ابتدا، اما به منظور شناسایی دقیق بیماری، بیشتر به مقدار پروتئین ادرار 24 ساعته اشاره می کنیم.
هنگامی که میزان پروتئین ادرار 24 ساعته بیمار بیش از 1 گرم (کمتر از 3.5 گرم) باشد، مشکل جدی تر است. و بیش از 3.5 گرم به این معنی است که پروتئینوری + مقدار زیادی از بیمار دارد و عملکرد کلیوی به طور قابل توجهی آسیب دیده است که باعث نارسایی کلیه و اورمیه می شود.
2، تابع فیلتراسیون گلومرولی
تمرکز بر عملکرد فیلتراسیون گلومرول، عمدتا به میزان فیلتراسیون گلومرولی و میزان ترخیص کراتینین درونزا بستگی دارد.
عملکرد کلیه اغلب در نفرولوژی اشاره شده به طور عمده به عملکرد لوله های کلیوی و عملکرد فیلتر گلومرولیک اشاره دارد. عملکرد لوله های کلیه به طور عمده بستگی به ترکیب ادرار، وزن مخصوص ادرار، فشار اسمزی و سایر شرایط برای تجزیه و تحلیل تابع جذب و تمرکز و رقت دهی لوله های کلیه دارد.
امروز، من بر روی تابع تصفیه گلومرولی تمرکز می کنم. پایین تر میزان فیلتراسیون گلومرولی، بدتر عملکرد کلیه. بیماری مزمن کلیوی را می توان با توجه به میزان فیلتراسیون گلومرولی به پنج مرحله تقسیم کرد.
قبل از مرحله سوم میزان فیلتراسیون گلومرولی، امید وجود دارد. با این حال، هنگامی که میزان فیلتراسیون گلومرولی در بیمار 15 سال است، عملکرد کلیوی بیمار در حال حاضر در مرحله شکست است و اساسا تنها دیالیز یا پیوند می تواند در این زمان انجام شود.
کاهش کروماتین کراتینین درونی نشان دهنده کاهش کلیه کراتینین است. اگر کراتینین بیش از حد در خون انباشته شده باشد، آسیب کلیه بدتر خواهد شد.
3. عوارض
هنگامی که عوارض زیادی وجود دارد مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی عروقی، کم خونی و غیره، کنترل بیماری کلیوی مشکل تر خواهد بود و وجود عوارض بیشتر باعث آسیب کلیه خواهد شد. بنابراین، ما باید توجه زیادی به وقوع عوارض داشته باشیم.
شدت بیماری کلیه به سادگی با علائم مشخص نمی شود. با در نظر گرفتن شدت بیماری به واسطه نشانه ها و شاخص ها، آسان است که از فرصت درمان دست بکشید.
سپس ما باید وقت خود را برای بازدید از یک معاینه کامل به دکتر ببریم، پس از بررسی ما می توانیم دقیقا اطلاعات دقیق شرایط کلی کلی ما را بدانیم و درمان معقول را - طب غربی یا طب گیاهی چینی بگیریم، که روش های مختلف درمان است ، بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی از طب گیاهی چینی، یک درمان طبیعی سیستمیک استفاده می شود که توسط بسیاری از متخصصان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی برای سال ها تحقیق می شود، اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد آن لطفا پیام را ترک کنید با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علائم و درمان نفریت IgA

نکات اصلی: نفریت IgA یک بیماری غیر معمول است، اگر چه این بیماری معمول نیست، اما تاثیر آن بر بدن انسان بسیار زیاد است، بنابراین لازم است برای درک علائم این بیماری، و ما در مورد این علائم در مورد نفریت هر و در مورد آن بیشتر بگو.
1. هماچوری پاروکسیسما
نفریت IgA شایع ترین نوع نفریت در کودکان است. بیشترین میزان هماچوری در عفونت دستگاه تنفسی فوقانی (لوزه ها و غیره) و همچنین بعضی از بیماران مبتلا به گاستروانتریت حاد یا عفونت ادراری بعد از حمله، فاصله زمانی معمولا در 24 تا 72 ساعت حفظ می شود. هماچوری قابل ملاحظه ممکن است چندین ساعت طول بکشد و ممکن است چندین روز طول بکشد و پس از آن ممکن است چند روز طول بکشد و سپس می تواند به هماچوری میکروسکوپی پیوسته تبدیل شود و برخی از هماچوری ها بیمار می توانند خود به خود ناپدید شوند، اما اغلب اتفاق می افتد. درد، دیسوری، درد کمر، یا فشار خون گذرا و افزایش نیتروژن اوره.
2. هماتوری و پروتئینوری بدون علامت
اغلب این موارد در کودکان و نوجوانان اتفاق می افتد که معمولا در معاینه فیزیکی یافت می شوند که معمولا با هماچوری میکروسکوپی ساده و یا هماچوری میکروسکوپی با مقدار کمی پروتئینوری همراه است. Albuminuria: برای پروتئینوری خفیف، مقدار پروتئین ادرار به طور کلی <1g / 24h است، تعداد کمی از بیماران ممکن است پروتئینوری عظیم و یا حتی سندرم نفروتیک داشته باشد.
3. علائم دیگر
برخی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IGA ممکن است سندروم نفروتیک، حتی سندرم گلومرولونفریت حاد داشته باشند، و همچنین ممکن است نارسایی کلیه داشته باشند، و چند نفر می توانند با شدت درد در کمر و شکم همراه با هماتووری همراه باشند.
هنگامی که ما می توانیم کلیه آسیب دیده را تعمیر کنیم که تمام علائم را از ریشه برطرف می کند. در اینجا ما به شدت توصیه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، مختلف از داروهای گیاهی چینی که در آن استفاده می شود، که می تواند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه و ساخت کلیه بازسازی کند، بنابراین بیماران می توانند با موفقیت به زندگی طبیعی بازگردند.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توان سندرم نفروتیک را درمان کرد

در مورد سندرم نفروتیک، اکثر بیماران درمورد شرایط خود اشتباه می گیرند، چگونه بیماری را دریافت می کنند و در مرحله بعدی چه کاری باید انجام دهند؟ به عنوان یک دکتر کلیه، چیزی درباره سندرم نفروتیک را برای بیماران توضیح خواهم داد.
در بالینی، سندرم نفروتیک توسط بسیاری از عوامل ایجاد می شود. بیماران معمولا هیپرلیپیدمی، پروتئینوری عظیم و ادم بالا را ایجاد می کنند که سبب ایجاد خسارات فراوان می شود، بنابراین می توان سندروم نفروتیک را درمان کرد، آیا بیمار بهبود می یابد؟
آیا سندرم نفروتیک می تواند درمان شود؟ این است که همیشه توسط بیماران مورد سوال قرار می گیرد، و موارد زیر به شما نکات کلیدی سندرم نفروتیک را نشان می دهد:
1. عود
اکثر بیماران وقتی اولین بار از درمان هورمون استفاده می کنند می توانند اثرات خوبی داشته باشند، اما هنوز هم 85٪ بیماران مشکلات عود را تجربه می کنند، مخصوصا در سال اول درمان، عود بیماری بسیار رایج است. به عبارت دیگر، در 1-2 سال از شروع بیماری، آن را به عود مجدد ادامه خواهد داد. هنگامی که در 3 تا 4 سال هیچ عود وجود ندارد، احتمال عود تنها 5٪ است. پس درمان مداوم برای این بیماران بسیار مهم است و درمان باید موثر و حرفه ای باشد.
2. درمان بسیار دشوار است
سندروم نفروتیک نوعی بیماری مزمن است، بدون هیچ درمان مناسب، عود را تجربه می کند. همانطور که همه ما می دانیم، طب سنتی غرب تنها می تواند علائم را کنترل کند، که هیچ تاثیری در بهبود کلیه آسیب دیده ندارد. در اینجا ما به شدت توصیه می کنیم از داروهای گیاهی چینی برای درمان سندرم نفروتیک از ریشه استفاده کنیم. در حال حاضر درمان طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی یک سری از درمان سیستمیک است که توسط بسیاری از متخصصان کلیه برای سال های زیادی تحقیق شده است که بسیار موثر است به سندرم نفروتیک.
در اینجا ما به شدت توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، توابع زیر است:
1. سموم و مواد زائد را از خون جدا کرده و همچنین می تواند از سیستم های ایمنی مؤثر دفع کند، که می تواند محیط کشت خوبی برای درمان بیشتر باشد.
2. بعضی از داروهای چینی خاص می توانند توانایی خودسوزی سلول های کلیوی ذاتی را بهبود بخشند، سلول های آسیب دیده کلیه را بهبود می بخشد و عملکرد کلیوی را از ریشه بهبود می بخشد. بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را بهبود بخشد و پروتئین را در ادرار از ریشه متوقف کند.
3. تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از پیشرفت سندرم نفروتیک، پس از آن بیماران شانس بسیار خوبی برای درمان و اجتناب از عود دارند. با بهبود سیستم ایمنی، بیماران می توانند فرصت کمتری برای دریافت عفونت داشته باشند.
بجز سه امتیاز بالاتر از این درمان می تواند به بیماران ترویج گردش خون در کل بدن کمک کند، خطر ابتلا به بیماری های دیگر را کاهش می دهد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدست آورید، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه

زمان کافی برای بازگرداندن عملکرد کلیه زمانی است که کلیه ها به طور موثر کار نمی کنند. در مقایسه با طب غربی، طب چینی و یا طب گیاهی، آنها بیشتر از برتری برای تحریک ترمیم سلول های آسیب دیده و سلول های کلیه. در نهایت، سطح عملکرد کلیه تا حدودی افزایش می یابد.

دو نوع درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه در طب چینی وجود دارد: طب سنتی چینی و طب میکرو چینی Osmotherapy.

تا به حال، طب سنتی چینی برای حدود 2500 سال استفاده شده است. با اثر فعال سازی خون و برداشتن استاز، TCM برای مبارزه با بیماری کلیه بسیار مفید است. با این حال، اکثر بیماران یک قرص تلخ را تحمل نمی کنند، و TCM معمولا به مدت زمان نسبتا طولانی نیاز به کار دارد. بنابراین، TCM در سراسر جهان برای درمان نارسایی کلیوی مورد استفاده قرار نگرفته است.

از این لحظه، osmotherapy از داروهای میکرو چینی ایجاد می شود. این نوآوری به طور عمده برای غلبه بر کمبود TCM مورد استفاده قرار می گیرد. در این درمان، داروهای چینی superrazrushennymi و در دو دستگاه اسمزی قرار داده می شوند، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر طب چینی می تواند از طریق پوست وارد کلیه جذب موفقیت.

پس از اتساع عروق خونی و فعال سازی خون را می توان خون و اکسیژن بیشتر به سلول های آسیب دیده کلیه به دست آورد. این می تواند تغذیه کافی برای بازگرداندن عملکرد کلیه را تکمیل کند. علاوه بر این، با توجه به اثر از بین بردن استاز و تنظیم سیستم ایمنی بدن، این درمان می تواند زوال در وضعیت کلیوی جلوگیری می کند.

از توضیحات بالا، شما می توانید پیدا کردن آنچه Osmotherapy به طب میکرو چینی است که به خارج به جای مصرف خوراکی استفاده می شود. به این معناست که این درمان با بزرگترین کمبود TCM مواجه است. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند این درمان را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده ترجیح دهند.

هر دو روش فوق برای بیماران مختلف مناسب هستند. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید به دکتر خود صحبت کنید و یا ارسال به تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707، برای تعیین اینکه آیا شما می توانید از آنها استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

درمان خانگی برای بازگرداندن عملکرد کلیه

وقت آن است که کلیه ها را بازگردانیم، زمانی که مواد مضر به کلیه ها و بافت هایی که به کلیه آسیب می رسانند حمله می کنند، به تدریج آسیب می رسند. به غیر از برخی از درمان های پزشکی، درمان خانگی نیز برای بازگرداندن کلیه مفید است.

کلیه های آسیب دیده

با کلیه های دردناک، خون کمتری به کلیه ها وارد می شود. از یک طرف، فیلترهای کلیه نمی توانند به طور کامل مایع و زباله های اضافی را حذف کنند. از سوی دیگر، سلول هایی که در کلیه ها کار می کنند، به حالت غلطی از خون و اکسیژن می رسند. بنابراین، داروهای خانگی مورد نیاز است که می تواند کلیه های آسیب دیده را برای تمیز کردن خون و یا تکمیل سلول های تغذیه ای کلیه ها کمک کند.

درمان های خانگی برای ترمیم کلیه

1. حمام درمانی

حمام دارویی یکی از داروهایی است که برخی از داروهای گیاهی موثر را برای حمام پا بیمار اضافه می کند، بنابراین مواد مؤثر می توانند به صورت مستقیم از طریق پوست نفوذ کنند. یکی از اثرات عظیم این داروها، انسداد رگ های خونی است که خون و اکسیژن کافی را در کلیه ها فراهم می کنند. یکی دیگر از اثرات واضح آن تشویق بیماران به عرق است، بنابراین بسیاری از زباله ها و مایع را می توان از طریق پوست دفع کرد. کلیدی برای این درمان خانگی، انتخاب دارو مناسب است.

2. غذاهای مناسب را بخورید

برخی از غذاها حاوی اسید چرب غنی از اشباع نشده هستند که می توانند واکنش های التهابی را در کلیه ها مهار کنند. اگر کلیه ها توسط لوپوس، نفریت بنفش، نفریت IgA، FSSS و غیره مورد حمله قرار گیرند، این محصولات می توانند به کلیه ها کمک کنند. روغن ماهی، روغن سویا، روغن زیتون و غیره انتخاب خوبی است

علاوه بر این، غذاهایی با آنتی اکسیدان های فراوان می توانند به حذف رادیکال های آزاد در بدن کمک کنند تا بتوانند عملکرد کلیه های باقیمانده را حفظ کنند.

3. نوشیدن چای گیاهی

بعضی از گیاهان همچنین دارای ویژگی محافظت از کلیه ها و پاکسازی خون هستند، به عنوان مثال، ابریشم ذرت، خمیر دندان، نیمکت و سوراخ دار و غیره با کمک یک دکتر آنلاین، می توانید یک چای گیاهی مناسب برای نوشیدن انتخاب کنید.

در اینجا فقط سه دارو برای درمان کلیه وجود دارد. علاوه بر این، برخی از راه های دیگر نیز مفید هستند. اگر به داروهای خانگی بیشتر علاقمند هستید، می توانید با ما آزادانه تماس بگیرید. پست من Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 است.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علل سطح بالای کراتینین

کراتینین یک زباله شیمیایی است که از متابولیسم ماهیچه ها تشکیل شده است. در حال حاضر، بسیاری از بیماران با سطوح بالای کراتینین اشتباه می گیرند و علاقه مند به عوامل ایجاد کننده آن هستند. به طور کلی، کراتینین سرم یک شاخص مهم است که نشان دهنده عملکرد کلیه است. افزایش پایدار کراتینین عمدتا به دلیل عوامل زیر است:

1. نارسایی کلیه

اگر نارسایی کلیه همراه با سایر عفونت ها مانند آنفلوآنزا، پنومونی، عفونت روده، عفونت ادراری و غیره باشد، سطح کراتینین آنها ممکن است در یک زمان کوتاه افزایش یابد.

2. کم آبی

مانند تب، هیپرپرسیو، کاهش مصرف آب. علاوه بر این دیورز می تواند باعث ایجاد غلظت خون و کاهش جریان خون در کلیه ها شود.

3. داروهایی که برای کلیه ها مضر هستند

اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی داروهایی را مصرف می کنند که برای کلیه ها مضر هستند. سطح کراتینین افزایش می یابد. بیماران باید به داروهای زیر توجه کنند: جنتامایسین، کانامین سین، استرپتومایسین و غیره. در شرایط جدی این می تواند به پیامدهای غیر قابل برگشت منجر شود.

4. مدیریت ضعیف فشار خون و پروتئینوری عظیم درازمدت (حجم پروتئین در ادرار بیش از 1 گرم یا 1.5 گرم در روز) می تواند به آرامی منجر به وقوع آن شود.

5. به علت عود بیماری، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی همراه با آنوری یا الیگوریا ممکن است تحت تاثیر این علامت باشند.

6. توجه کافی به جزئیات زندگی. خستگی، ضعف و اختلالات بد نیز عوامل را ایجاد می کنند.

بالا باعث بالا رفتن کراتینین می شود. اگر با این علامت تشخیص داده شده اید و می خواهید بیشتر در مورد این اطلاعات بیشتر بدانید، ما برای کمک به اینجا هستیم. شما می توانید به ما از طریق ایمیل ارسال کنید: Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 (از دوشنبه تا یکشنبه) برای ترتیب قرار ملاقات.



:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

260 کراتینین و نحوه درمان آن چیست؟

محدوده طبیعی کراتینین از سن، جنس، توده عضلانی و غیره متفاوت است. با این حال، صرف نظر از اینکه چطور عوامل دیگر روی سطح کراتینین تاثیر می گذارند، سطح 260 فراتر از حد معمول است.

محدوده طبیعی کراتینین

کراتینین باید 44-97 μmol / l باشد. 260 کاملا بالاتر از حد طبیعی مردان و زنان است. بنابراین، باید برخی از شرایط پزشکی یا اتفاقی باشد که باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

سطح کراتینین بالا

آسیب کلیه

شایع ترین علت افزایش سطح کراتینین به عنوان بیماری کلیوی شناخته شده است که دیابت و فشار خون بالا به عنوان عوامل پیشرو شناخته می شوند. هرگونه شرایطی که عملکرد کلیوی را بدتر می کند، احتمالا کراتینین را در خون افزایش می دهد.

کلیه ها نه تنها برای تشکیل ادرار کار می کنند، بلکه از آب و سموم اضافی در خون نیز حذف می کنند و آنها را فیلتر می کنند. کراتینین یک اتلاف فعالیت عضلانی است و وقتی که کلیه ها به خوبی عمل می کنند باید از بین بروند. هنگامی که کلیه ها تحت تاثیر بیش از 50٪ قرار می گیرند، کراتینین در خون تجمع پیدا می کند و باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

اگر ما فقط درباره میزان کراتینین صحبت کنیم، 2.6 ممکن است آسیب کلیوی کلیوی را نشان دهد. CKD به 5 مرحله توسط GFR تقسیم می شود. و CKD در مرحله 3. بنابراین، او می تواند در مورد مرحله اولیه 3 CKD صحبت کند. با این حال، استاندارد برای تعیین آسیب کلیه GFR است. بنابراین، شما برای انجام یک آزمایش GFR برای تشخیص علت آسیب کلیه دعوت شده اید.

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی در پکن تانگ شان تان بیمارستان TCM ایجاد شده است. داروهای میکرو چینی به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کند و برخی از آسیب های کلیوی را که باعث بهبود عملکرد کلیه می شوند، معکوس می کند. افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی بخش کراتینین را حذف خواهد کرد.

علل مختلف کراتینین بالا نیاز به راه حل های مختلف دارند. بنابراین، قبل از مصرف هر گونه درمان، فهرستی از آزمایشات برای سطح بالای کراتینین مهم است. اگر شما یک سوال با کراتینین بالا داشته باشید، می توانید آنرا به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

داروهای گیاهی مورد استفاده در بیماران مبتلا به دیالیز

اگر نارسایی کلیه دارید، به احتمال زیاد به دیالیز نیاز خواهید داشت که یک روش جایگزین کلیه است که برای جایگزینی بخشی از عملکرد کلیه استفاده می شود. برخی از بیماران مبتلا به دیالیز از داروهای گیاهی سود می برند، اما فقط اگر نفرولوژی شما این را توصیه می کند. برای مشاوره خاص با دکتر کلیه آنلاین ما صحبت کنید!

گیاهان

Punar nava یا گاو چمن یک گیاه گلدار است که در سرتاسر هند، اقیانوس آرام و جنوب ایالات متحده رخ می دهد. این می تواند به عنوان یک دیورتیک استفاده شود که آب بیش از حد از بدن شما را کاهش می دهد. این گیاه نیز ادرار دردناک را کاهش می دهد.

وارون یا کاپر یکی دیگر از داروهای گیاهی عالی برای نارسایی کلیه است. این برای از بین بردن تورم (ادم) و مایع اضافی در بدن استفاده می شود.

از قرن ها تاکنون گیاه انگور یا گلبرگ (Tribulus terrestris) در طب سنتی چینی استفاده شده است. آن دارای برخی از خواص دیورتیک است که کمک به بهبود عملکرد کلیه. همچنین ثابت شده است که این گیاه به کاهش سطح فشار خون و کلسترول کمک کرد و همچنین بهبود گردش خون را کاهش داد. این به طور کلی سیستم کلی بدن انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیتوتراپی طبیعی چینی - پزشکی میکرو چینی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از داروهای نوآورانه است که در خارج استفاده می شود، بنابراین اثر جانبی بر بدن انسان ندارد.

برای بیماران مبتلا به دیالیز که این درمان را دریافت می کنند، می توانند بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه یا GFR داشته باشند، و سپس فرکانس دیالیز آنها کاهش می یابد. بعضی از افراد حتی از دیالیز در چارچوب این روش خلاص می شوند. اگر می خواهید بدانید که پرونده هایی که با این درمان اجتناب کرده یا از دیالیز خلاص شده اند، احساس رایگان کنید، پیامی را در زیر بخوانید. پس از آشنا شدن با این داستان های موفقیت آمیز، اعتماد بیشتری به پیروزی در مبارزه با نارسایی کلیه دارید!

اگر می خواهید یک لیست کامل از گیاهان استفاده شده توسط بیماران دیالیز دریافت کنید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید در Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چه مقدار نمک آیا بیمار کلیه در زندگی روزانه نیاز دارد؟

پزشکان به اغلب بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به آنها می گویند که مصرف نمک را به شدت محدود می کنند، چرا؟ نمک مهم ترین عطر و طعم برای بسیاری از خانواده است، بدون نمک بسیاری از آنها سلامتی خود را از دست می دهند و نمی توانند کاری انجام دهند، اما مصرف بیشتر نمک می تواند منجر به فشار خون بالا و چربی خون بالا و بار کلیه را افزایش می دهد. بیماران کلیوی مصرف بیش از حد نمک می تواند به تورم جدی و مشکلات قلبی منجر شود. بنابراین، به عنوان بیمار یا افراد عادی، ما باید از مصرف نمک در زندگی روزمره خود مراقبت کنیم تا از سلامتی ما محافظت کنیم.

تقریبا دو حالت وجود دارد: بیماران با فشار خون بالا، ادم و پروتئین ادرار توصیه می شود که مصرف نمک روزانه خود را تا 3 گرم (نیم کلوپ بطری آبجو) را محدود کنید. بیماران مبتلا به این علائم معمولا نیازی به محدود کردن مصرف نمک ندارند (طبق تجویز پزشک)، اما مصرف روزانه نمک نباید بیش از 6 گرم (مقدار کلاهک بطری آبجو) باشد.

این تصورات غلط نمک، بیماران کلیوی باید بدانند:

1، نمک "نامرئی" را نمی توان نادیده گرفت

بسیاری از مردم تنها به مقدار خاص نمک نگاه می کنند و بسیاری از نمک "نامرئی" مانند سس سویا، نمک در آگینوموتو و غیره را نادیده می گیرند.

2. بسیاری از مردم "نمک سدیم کم" را انتخاب می کنند تا مشکل را حل کنند، اما لازم نیست. تا زمانی که آنها نمک معمولی مصرف کنند، نمک سدیم کم معمولا دارای پتاسیم بالا است، که برای بیماران مبتلا به هیپوکالمی مناسب نیست.

نمک تنها یکی از احتیاط های لازم در رژیم غذایی روزانه شما است، همچنین غذاهای دیگر باید مانند پتاسیم، فسفر و پروتئین بالا و یا غذاهای دریایی و غیره مورد توجه قرار گیرد، طبق شرایط مختلف بیماری کلیوی، متخصصین کلیه ما سالم و سالم هستند برنامه رژیم غذایی و درمان مناسب با گیاهان دارویی چینی - درمان طبیعی طبیعی سیستمیک است که می تواند بیماران کلیوی را از بدن خارج کند و سلول های کلیه آسیب دیده را دفع کند و دوباره فعالیت کلیه را بازسازی می کند، بیشتر و بیشتر بیماران خارجی به پکن می آیند بیمارستان Tongshantang طب چینی سنتی برای پذیرش درمان طبیعی و اثر درمان خوب، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی و یا رژیم غذایی برای بیماران، به ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

TCM برای بوی بدن بیماران کلیوی موثر است

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، برای کلیه عملکرد ضعیف بیشتر و بیشتر توکسین ها در بدن خود قرار می دهد و آسان است که تولید برخی از بوی بدن خود، پس از آن روحیه و روح خود را تحت تاثیر قرار می دهد، و ترس از تماس با دیگر افراد و در بوی عجیب و غریب در بدن آنها بدین معنی است که وضعیت کلی آنها در مرحله بدی است و نیاز به درمان به موقع برای این مشکلات پزشکی غربی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و طب سنتی چینی دارای مزیت بزرگی برای از بین بردن بوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه، نظرات زیر می تواند دوره درمان با داروهای سنتی چینی را توضیح دهد.
طب سنتی چینی بوی
بوی بدن بیمار عمدتا بوسیله بوی خاصی از عرق که بوسیله پاتوژن های مرطوب گرم می شود بوجود می آید. در عین حال، آن را می توان به علت زخم های بد و زخم های غشایی در جایی در فرد و فلووئوم از خلف.
بوی بدن بیمار عمدتا بوسیله بوی خاصی از عرق که بوسیله پاتوژن های مرطوب گرم می شود بوجود می آید. در عین حال، آن را می توان به علت زخم های بد و زخم های غشایی در جایی در فرد و فلووئوم از خلف. پس از اینکه بدن انسان بیمار است، عرق راهی برای پاتوژن ها است. به علت پاتوژن های مختلف، بوی تولید شده توسط بدن بیماری نیز متفاوت است. از لحاظ بالینی، ما می توانیم طبق پاتوژن ها با توجه به بوی بدن بیماری قضاوت کنیم.
بوی بد بدن
[خراب کردن] بدن بوی ادرار شد.
[اهمیت بالینی] این یک بحران حمله داخلی بخار آب و کاهش ذرات و چی از علف هرز است. نارسایی کلیوی و اورمیه رایج است. بیمار اغلب دارای ادم کل بدن، شکم بزرگ، ادرار کم یا بدون ادرار است که باعث تخریب پاتوژن های سمی از عرق می شود.
【روش درمان】 روش درمان مربوطه و نسخه باید مطابق با سندرم بیماری خاص بالینی انتخاب شود.
بوی بدن ماهی
[خراب کردن] بدن بیمار بوی ماهی.
درمان طب سوزنی در بیمارستان TCS Tangshantang پکن TCM
【اهمیت بالینی】 این بیشتر در بیماران با سرد و مرطوب یا کمبود سرد دیده می شود. اغلب به علت سرد و مرطوب خارجی و یا کمبود یانگ در بدن است. با توجه به یین و سرد در بدن. اگر شرطی را در مورد سرد و مرطوب بپردازید، ماهی را بویید. سرد، مرطوب و طحال - از دست دادن مدفوع و ماهي؛ کمبود سرما در طحال و شکم باعث می شود که استفراغ واضح و نازک و بوی ماهی است. بوی ماهی می تواند بوسیله بوی ترشحات و تخمدان به بدن منتقل شود.
【درمان】 برای کسانی که با سرد و مرطوب، طحال باید برای از بین بردن مرطوب گرم، و دستور العمل باید با لی لی Xiang Zheng چی سان. برای کمبود سرما، یانگ گرم و تقویت طحال مناسب است. دستور غذا با عود فوزی لیژونگ اصلاح شده است.
در حال حاضر درمان ویژه طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی کمک کرده است که بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی خارجی از شر رنج بیماری کلیوی خلاص شود. اگر در مورد درمان طبیعی طب گیاهی سؤالی دارید یا می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

اصل درمان TCM به سندرم نفروتیک

TCM چگونه علت بیماری سندرم نفروتیک را درمان می کند؟ طب چینی معتقد است: دو علت بیماری کلیوی وجود دارد: اول، اختلالات داخلی، علل خارجی نفوذ؛ دلیل دوم این است که کمبود آب آشامیدنی روزانه باعث کمبود آب در بدن می شود. اختلالات داخلی موجب اختلال یا عدم تعادل یین و یانگ خود بدن و منجر به فقدان عدالت در بدن می شود. هنگامی که فضای سالم بدن انسان کافی نیست، توانایی بدن برای مقاومت در برابر خسارات بیرونی کاهش می یابد. این بدین معنی است که "خدای کفر و خشم بد است". به این معنا که می توان گفت که از آنجایی که شرارت می تواند تهاجم کند، باید عدالت در بدن انسان کافی باشد و فقدان عدالت، کمبود عدالت است. به همین دلیل، اختلالات درونی باید علت اصلی بیماری کلیوی باشد. آلودگی های خارجی باید بر اساس اختلالات داخلی باشد. سپس، علل داخلی متعددی وجود دارد که یین و یانگ انسان را تحت تاثیر قرار می دهند که منجر به یین و یانگ و اختلالات خون می شود. با توجه به طب چینی، این عشق، خشم، غم و اندوه، ترس، نگرانی، تفکر، وحشت است.
به علت کشف طب چینی: اگر این هفت نوع فعالیت های عاطفی بیش از حد قوی باشد، اختلالات اندام و اختلالات خون یا اختلالات یین و یانگ ایجاد می شود. بنابراین طب چینی معتقد است: هنگامی که خشم در هوا است، شادی از بین می رود، غم و اندوه در هوا است، ترس در هوا است، شوک در هوا است، فکر در هوا است، و نگرانی است در هوا. این بدان معناست که اگر فعالیت عاطفی بیش از حد شدید باشد، منجر به عدم تعادل تعادل داخلی بدن خواهد شد که نا متعادل کننده درونی بدن است. در مورد عدم تعادل درونی، شرایط برای تهاجم به شرارت ایجاد خواهد شد. چقدر شرارت دارید؟ طب چینی معتقد است: بیگانه به طور کلی به 6 شایع اشاره می کند: باد، مرطوب، گرما، سرد، خشکی و آتش سوزی. این شش شرارت همه را از طریق محیط زیست بدن انسان که در حال حاضر از بین رفته است، یا از طریق بدن انسان که در حال حاضر نامتعادل است عبور می دهد، به طوری که بدن انسان بیمار شود و باعث بیماری کلیوی شود.
دوم، پس از سالها از مشاهدات پزشکی چینی، کشف شده است که بیماری کلیه رابطه خوبی با کمبود آب دارد. این اغلب به فقدان آب آشامیدنی مداوم در زندگی عادی مرتبط است. از آنجا که کمبود آب در سیستم های مختلف و ارتباطات در بدن، قطعا منجر به یک سری بیماری کلیوی خواهد شد. جامعه پزشکی معتقد است که بدن انسان در واقع بدن آب است و اغلب از فقدان آب آشامیدنی رنج می برد. بنابراین، طب چینی مفهوم "غیر طبیعی تخلیه و اغلب یانگ" است، و اغلب علائم اولیه بیماری کلیوی ممکن است به علت کمبود آب در بدن رخ دهد. بنابراین، هنگام تحلیل علل بیماری کلیوی، القاء بیماری کلیه توسط آب آشامیدنی کافی نباید نادیده گرفته شود.
این نظرات در مورد طب گیاهی چینی می تواند برای شما مفید باشد، می تواند به شما کمک کند طب سنتی چینی را درک کنید، در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی مایل به پذیرش درمان طبیعی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، اگر شما می خواهید برای دانستن اطلاعات بیشتر لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه می توان کراتینین را به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کاهش داد

پیوند کلیه به عنوان یک روش توصیه شده برای تعمیر آسیب کلیه در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مشکل این است که بیماری کلیه شما می تواند پس از پیوند بازگردد. و سطح بالای کراتینین نشانه آن است که یک آسیب کلیوی جدید وجود دارد. در اینجا چند راه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین برای اطلاعات شما وجود دارد.

چرا بیماری کلیه پس از پیوند کلیه اتفاق می افتد؟

در مقایسه با دیگران، بیماران پیوند بیشتر احتمال دارد که عود بیماری کلیوی شوند. در حقیقت، بیش از 95٪ بیماری های کلیوی توسط سیستم ایمنی ایجاد می شود.

با این حال، در اغلب موارد، اختلال ایمنی نادیده گرفته می شود. پس از پیوند، کلیه شما می تواند به خوبی کار کند، مانند قبل. با این وجود، اختلال ایمنی شما هنوز پنهان است و زمان برای حمله دوم را پیدا می کند. هنگامی که یک سرما یا عفونت به او فرصتی می دهد، با خنده های بزرگ می آید. و شما می توانید آسیب جدی کلیوی را تجربه کنید.

سطح بالای کراتینین یک بیماری کلیوی را نشان می دهد؟

سطح بالای کراتینین می تواند به علت عوامل بسیاری ایجاد شود و آسیب کلیه شایع تر است. اگر شما دریافت کننده هستید، سطح بالای کراتینین احتمالا نشانه ای از آسیب کلیه است. با این حال، این همیشه کار نمی کند. ورزش طولانی مدت، سوء استفاده از مواد غذایی نیز می تواند باعث کراتینین شود که در خون رشد می کند. بنابراین، شما دعوت شده است برای اولین بار با یک پزشک مشاوره زمانی که سطح کراتینین بالا است.

چگونه می توان به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کراتینین را کاهش داد؟

داروهای میکرو چینی به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کند و برخی از آسیب های کلیوی را که باعث بهبود عملکرد کلیه می شوند، معکوس می کند. افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی بخش کراتینین را حذف خواهد کرد.

- اگر ضایعه کلیه شما ناشی از اختلال ایمنی باشد، ایمونوتراپی به شما پیشنهاد می شود. او می تواند با علت اصلی مواجه شود، که از عود مجدد کراتینین بالا جلوگیری می کند.

- کنترل رژیم غذایی - نقش مهم دیگر در کاهش سطح بالای کراتینین. شما تشویق به استفاده از رژیم کم پروتئین است که به کاهش تولید کراتینین کمک می کند.

آیا شما با کلیه سوال دارید؟ می خواهید کراتینین را به طور طبیعی کاهش دهید، پیام خود را به Asya.yue@mail.ru ارسال کنید، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علائم اولیه نفریت مزمن و نحوه درمان آن

علائم اولیه نفریت مزمن معمولا بسیار کم است. درجه پروتئینوری، هماچوری، ادم و فشار خون بالا بسیار سنگین نیستند. کاهش عملکرد کلیه در تمام جنبه ها دردناک و خارش نیست. این پنهان شدن قوی است و جلب توجه بیماران دشوار است. علائم اولیه گلومرولونفریت مزمن؟ علائم اولیه گلومرولونفریت مزمن؟

اولین تغییر در نفریت مزمن ادرار است. حباب در ادرار، عمدتا کوچکتر است، و با هم مرتبط می شوند. آنها پس از یک دوره طولانی مدت ناپدید می شوند، که نشان می دهد پروتئین در ادرار وجود دارد. البته دقت این علامت کم است. اگر دانش پزشکی خاصی ندارید، اغلب آن را نادیده می گیرید. ساده ترین راه این است که برای آزمون معمول ادرار برای از بین بردن پروتئینوری کلیوی به بیمارستان بروید.

هماتوری شایع ترین علامت بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت مزمن است. البته، بسیاری از علل هماچوری وجود دارد، و نفریت تنها یکی از آنهاست. هماتوریا به هماچوری ناخوشایند و هماچوری میکروسکوپی تقسیم می شود. هماچوری نادر هماچوری است که برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. رنگ ادرار نمونه خون آب شستشو، کبود و قرمز است. برخی از ادرار کودکان حاوی رشته های خون یا لخته های خون است. در حالی که هماچوری میکروسکوپی تنها زمانی می تواند در زیر میکروسکوپ مشاهده شود. تعداد گلبول های قرمز بیشتر از یک در هر بزرگنمایی بزرگ است.

دلیل اصلی عود پلک در مرحله اولیه نفریت مزمن این است که آب و سدیم را در بدن بیمار افزایش می دهد. آب بیش از حد در بافت شل در بدن تجمع می یابد، در حالی که پلک بخشی با بافت شل است. ادم پلک ها با افزایش مشخص صبح و کاهش فعالیت مشخص می شود.

علائم دیگر ممکن است نفریت، مانند خستگی، درد کمر، بی اشتهایی و غیره باشد.

سپس با توجه به علائم نفریت مزمن، می توانیم وضعیت بیمار را بدانیم و درمان مناسب برای آنها را پیدا کنیم. اگر چه داروهای غربی برای رفع هماچوری، پروتئینوری، درد کمر، بی اشتهایی و غیره موثر هستند اما پس از متوقف کردن دارو، علائم ظاهر می شوند، ما باید یکی دیگر از درمان های طبیعی را در بیمارستان چینی پکن Tongshantang در نظر بگیریم، آن را توسط کلیه بررسی شده است متخصصان برای سال ها بسیاری از مزایای استفاده از درمان ویژه طبیعی هیچ عارضه جانبی ندارد و می تواند نفریت مزمن را از ریشه درمان کند، اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر درباره درمان طبی را بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

تمايز سندرم TCM به درمان کمبود کليه

به طب سنتی چینی، درمان بیشتر برای تشخیص بیماری های مزمن متفاوت است که طب سنتی غرب برای درمان سخت است، سپس نظرات زیر توضیح خواهد شد که درمان اصل طب چینی سنتی است.
تمایز سندرم Meridian عمدتا ترکیبی از برخی از بیماری های ثبت شده در آثار کلاسیک پزشکی طب سنتی چینی، مانند چی و خون است که اغلب در اندام های داخلی و چی و بیماری های خون مخلوط می شوند. تمایز سندرم مریدین شامل دوازده بیماری مریدیان و هشت کانال اضافی کانال است. بیماری دوازده مریدیان همچنین شامل 12 نوع بیماری مانند بیماری دست و پا رنج دست Taiyin، بیماری مریدین روده Yangming دست و بیماری مریدین معده Yangming. هشت کانال اضافی کانال شامل شش نوع بیماری مانند بیماری رن مریدی، بیماری دو مریدین و بیماری پالس چونگ است.
تمایز قهوه، خون و مایع بدن
تمايز سندرم چاي، خون و مايع بدن به طور عمده از نظريه چاي، خون و مايع بدن براي تحليل تغييرات پاتولوژيکي که در چاي، خون و مايع بدن اتفاق مي افتد استفاده مي شود. بنابراين، عمدتا به چهار بخش تقسيم مي شود: تشخيص سندرم اختلالات چي، شامل سندرم کمبود چاي، سندرم افسردگي چي، سندرم رياضي چي و سندرم انقباض چي. تمايز سندرم بيماريهاي خوني، از جمله سندرم کمبود خون، سندرم خستگي خون، سندرم حرارت گرما، و سندرم سرد خون؛ اختلال سندرم دیابت و بیماری های خون، از جمله رکود قاعدگی و سندرم بیهوشی خون، کمبود چای و سندرم استاز خون، سندرم قند و کمبود خون، سکته قلب و خونریزی و سندرم مصرف غیر خونریزی qi؛ تمایز سندرم مایع بدن شامل کمبود مایع بدن و رکود مایع بدن است.
اگر می خواهید بیشتر در مورد طب سنتی چینی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی بدانید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای از بین بردن بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیفزاییم

به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، آنها اغلب در شب به خواب بد می شوند، زیرا مقدار زیادی از مواد سمی موجود در خون بر شرایط داخلی در بدن تأثیر می گذارد و به سیستم عصبی منجر می شود. پس چگونه برای جلوگیری از بی خوابی برای بیماران مهم است، برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند به بیماران کمک کند بی خوابی را کاهش دهد و ایمنی بیماران را افزایش دهد.
دانه های لوتوس دارای خواص شیرین، رطوبت، و آرام بخش هستند. آنها به قلب، طحال و مریدین کلیه وارد می شوند و می توانند قلب را تغذیه کنند، به کلیه نفوذ کنند، طحال و روده ها را تسریع کنند. لیلی در طبیعت شیرین است، کمی تلخ، صاف، وارد قلب و ریه ها می شود و دارای اثرات رطوبت، رفع سرفه، تغذیه یین، پاک کردن گرما، پاک کردن گرما گرما، آرام کردن اعصاب، تقویت چی و تنظیم وسط.
سوپ گوشت گوسفند دارچین لوتوس
اثربخشی: تحریک چی، تنظیم کننده انرژی متوسط، کمبود تونیزاسیون، قلب و کلیه، آرامش ذهن، بهبود هوش و پاک کردن قلب.
علائم: نوراستنیا، ضربان قلب و بی خوابی، پس از بیماری ضعیف و غیره
دانه های لوتوس دارای خواص شیرین، رطوبت، و آرام بخش هستند. آنها به قلب، طحال و مریدین کلیه وارد می شوند و می توانند قلب را تغذیه کنند، به کلیه نفوذ کنند، طحال و روده ها را تسریع کنند. لیلی در طبیعت شیرین است، کمی تلخ، صاف، وارد قلب و ریه ها می شود و دارای اثرات رطوبت، رفع سرفه، تغذیه یین، پاک کردن گرما، پاک کردن گرما گرما، آرام کردن اعصاب، تقویت چی و تنظیم وسط.
50 گرم بذر لوتوس، 50 گرم لیلی، 250 گرم گوشت خوک نعناع به قطعات، اضافه کردن آب به سوپ.
قارچ گوشت خوک با اسپرم پاتیکلایدی
اثربخشی: تغذیه قلب، اعصاب آرام بخش، غنی سازی خون، روده تحریک پذیر. علائم: پالپیت، بی خوابی، یبوست ناشی از خشکی روده و غیره
دانه Arborvitae دارای ماده شیرین، تند و صاف است، می تواند اعصاب را تسکین دهد، روده را مرطوب کرده و یبوست را از بین ببرد و از عرق کردن جلوگیری کند. قلب خوک شیرین، شور و تخت است. این می تواند خون و قلب را با وارد شدن به مرز قلب، تغذیه کند. مقدار مناسب پتیکلاادی منی، آن را در قلب خوک قرار دهید و خورش را با آب بشویید.
کبد گوشت خوک بخور با Flos albizziae
اثربخشی: می تواند سرد را تمیز کند و چشم را بهبود می بخشد، گرما را آرام می کند، کبد را تغذیه می کند و اعصاب را آرام می کند.
به استثنای برنامه رژیم غذایی، درمان طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی مهم است برای کمک به بیماران بازگرداندن عملکرد کلیه و زندگی مجدد زندگی طبیعی خود را.اگر شما برخی از سوالات در مورد آن لطفا با ما تماس بگیرید به شرح زیر است:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

ظهور زبان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

طب سنتی چینی بیش از پنج هزار سال است و تجربه بالینی بالایی را برای درمان بیماری مزمن مانند بیماری کلیه، و از ظهور زبان ما می توانیم در مورد وضعیت شما و نحوه درمان آن در مرحله بعدی استفاده کنیم. علائم زیر نشان می دهد شما تشخیص وضعیت خود را از زبان:
زبان قرمز ترک خورده با خز سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان زبان قرمز رنگ است و مانند چاقو، تابشی یا چرک شكسته شده است. ریشه های سفید و خشن نازک، به نظر می رسد پوست.
زبان قرمز ترک خورده با ماسه سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان رنگ قرمز رنگ است و مانند چاقو، چشمه یا تابش چرک شکسته است. ریشه های سفید و خشن نازک، به نظر می رسد پوست.
【Case】 کمبود یین در بدن و غوطه وری به دلیل کمبود طحال. معده خشک و گرم است خون و مایع خشک می شوند مرطوب بودن به علت کمبود طحال.
[مورد] کلیه یین کمبود، قلب آتش.
زبان قرمز ترک خورده با ماسه سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان رنگ قرمز رنگ است و مانند چاقو، چشمه یا تابش چرک شکسته است. خز کمیاب است
زبان قرمز ترک خورده با خز سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان رنگ قرمز رنگ است و مانند چاقو، چشمه یا تابش چرک شکسته است. خز کمیاب است
【Case】 کمبود یین در بدن و غوطه وری به دلیل کمبود طحال. خون و مایع خشک می شوند واقعی در داخل نیروی گرم است.
[مورد] کلیه یین کمبود، قلب آتش.
زبان قرمز ترک خورده با ماسه سفید نازک
تصویری از پوشش سفید زبان نازک با اکشیموز قرمز قرمز و تاریک است و اکیموز سیاه بزرگ در نوک و نقاط قرمز دارد. پوشش نازک، سفید و چند است.
زبان قرمز ترک خورده با خز سفید نازک
تصویری از پوشش سفید زبان نازک با اکشیموز قرمز قرمز و تاریک است و اکیموز سیاه بزرگ در نوک و نقاط قرمز دارد. پوشش نازک، سفید و چند است.
【اصلی بیماری】 اندام گرم هستند، و چی و خون رکود. سموم گرما، قلب، استاز خون را می گیرد؛ گرما به خون وارد می شود و استاز رخ می دهد.
【】 مورد حرارت خون و استاز خون است.
مهمتر از همه به بیماران، درمان طبیعی در طب سنتی چینی برای سلامت بیمار مفید است و بدون هیچگونه عارضه جانبی و درمان راحت در بیماران بستری در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چین بسیار خوب است. و اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا به عنوان پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه درمان با MCD با درمان معقول برای کودکان

MCD معمولا از سایر بیماری های گلومرولی درمان می شود. طرح درمان سندرم نفروتیک در کودکان مبتلا به MCD معمولا با نوع دارویی به نام کورتیکواستروئید به نام استروئید است. بسیار مهم است که به طور ناگهانی درمان را متوقف نکنید. با پیوستن به برنامه درمان کامل، کودک شما کمتر به بیماری عود مبتلا خواهد شد (علائم و نشانه ها را دوباره تجربه کنید).
هنگامی که سندرم نفروتیك ناشی از بیماری كلیه بیماری نفروپاتی دژنراتیو ایجاد می شود نمی تواند از طریق فعالیت فعال بالا بهبود یابد، باید موارد زیر را ذكر كرد:
برای کنترل و یا حذف تمرکز عفونت در بدن، به ویژه در مورد عفونت مخفی باید مورد توجه قرار گیرد.
شکل گیری ترومبوز وریدی کلیه می تواند با تایید CT در زمان تایید شود. هنگامی که تشکیل ترومبوز وریدی کرونری تایید می شود، اورکیناز را می توان در سراسر بدن برای 40،000 تا 80،000 / روز، به علاوه 0.9٪ کلرید سدیم 40ml، تزریق داخل وریدی 1-2 بار در روز استفاده می شود. همچنین می تواند لوله گذاری استخوان فمورال در کلیه شريان در يک طرف ترومبوز وريد کليه در عرض 1 ساعت به تزريق پروتئين urokinase، دوز کل 200000، پس از دوز سفيادامول 25 ميلي گرم، سه بار در روز، HuaFuLin 2.5 ميلي گرم، يک بار در روز. يک ماه بعد، بازآزمايي CT، ميزان موثري را نشان داد از 100٪. پس از 5 سال پیگیری طولانی مدت، درمان موثر بود. ما معتقدیم تشخیص زودهنگام ترومبوز وریدی کلیوی، درمان ضد انعقادی فعال می تواند پیش آگهی نفروپاتی گلومرولی اولیه و انواع گلومرولونفریت اولیه، حفظ طبیعی عملکرد کلیوی
همانطور که در مورد بیماران حساس به هورمون، اکثر آنها دارای اسکلروز گلومرولی کانونی هستند. برای کاهش عود بیماری پس از قطع هورمون، غلظت کاشت در آزمایش خون باید قبل از برداشت هورمون تعیین شود. اگر غلظت کاج در آزمایش خون طبیعی باشد، پس از خروج هورمون عود نمی کند.
برای کودکان که به درمان سنتی پاسخ نمی دهند، آنها به نام سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید یا SRNS نامیده می شوند. درمان SRNS شامل ترکیبی از داروهای دیگر است. توصیه می شود که کودکان مبتلا به SRNS داروهای فشار خون (مهار کننده ACE یا ARB) را مصرف کنند. این دو دارو کنترل فشار خون بالا و میزان پروتئین را در ادرار کاهش می دهد.
مهمترین چیز برای کودکان، درمان طبیعی برای سلامتی آنها مفید است، بدون هیچ گونه عارضه جانبی برای کودکان و درمان مناسب برای کودکان، این درمان در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی بسیار خوب است. و اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا به عنوان پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

امید به زندگی یک بیمار با پیوند کلیه

پیوند کلیه همیشه به عنوان بهترین راه برای معکوس وضعیت سلامت در نارسایی کلیوی و بیماری کلیه در مرحله پایانی دیده می شود. صحبت از یک بیمار پیوند کلیه، آن را از فرد به فرد متفاوت است. با این حال، بهینه سازی سلامت بیش از حد و در نتیجه به حداقل رساندن عوامل که می تواند وضعیت کلیه شما را بدتر کند، می تواند به بهبود زندگی شما و بهبود کبد کمک کند. هنگ می تواند پس از پیوند کلیه شما زندگی می کند؟ این در واقع به شما بستگی دارد.

این نیز خوب است اگر شما می خواهید یک مشاوره مستقیم با خدمات آنلاین رایگان ما که از گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش شما شروع می شود شروع کنید.

چه چیزی پس از پیوند کلیه می تواند امید به زندگی را تحت تاثیر قرار دهد؟

عدم پذیرش

شکست مهمترین عارضه ای است که می تواند پس از پیوند ایجاد شود، که در آن سیستم ایمنی بدن را در مقابل حمله همه مواد خارجی مانند باکتری محافظت می کند. این سیستم حفاظت می تواند بافت پیوند شده از شخص دیگری را به عنوان یک غریبه تشخیص دهد و اقدام به مبارزه با این مهاجم خارجی کند.

نارسایی نقش مهمی در تأثیرگذاری بر امید به زندگی و کیفیت زندگی بیماران پس از پیوند کلیه دارد. برای نظارت بر انحراف، پزشک شما می تواند داروهای ضد ویروسی را برای شما تجویز کند. بدون کنترل خوب، نارسایی می تواند عوارض جدی ای را ایجاد کند که می تواند امید به زندگی شما را بیش از شکست کاهش دهد.

علاوه بر این، داروهای ضد رتروویروسی که انتخاب می کنید نیز اهمیت دارند. خبر خوب این است که برخی از داروهای خاص اثبات شده است، به خصوص در مرحله اولیه شکست، موثر هستند. اگر intrast دارید، می توانید یک پیام را در زیر راهرو بگذارید تا لیستی از داروها دریافت کنید.

عود

تعداد کمی از افرادی که پیوند کلیه را برای بیماری های کلیوی خاص انجام می دهند، می توانند به راحتی پس از پیوند کلیه، عود بیماری آسیب ببینند. عود بیماری کلیه ممکن است بدتر از وضعیت قبل از پیوند کلیه باشد.

اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید! ما برای کمک به اینجا هستیم پست من Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 است.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

کراتینین بالا 680

سوال: میزان کراتینین من 680 و AMK 95 است. من می دانم که بسیار بالا است. اما "بسیار بالا" چیست؟ دکتر من می خواهد دیالیز را شروع کند، اما هنوز هم احساس خوبی دارد. باید دیالیز را شروع کنم؟ آیا می توانید روش های دیگری برای کاهش آن به من بدهید؟

A: از درخواست شما متشکرم احساس سردرگمی و اضطراب می کنم در اینجا من خوشحالم که نظر خود را در مورد سوالات شما به اشتراک بگذارم. و امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم.

منظور کراتینین 680 چیست؟

سطح نرمال کراتینین حدود 44 تا 97 میکرو مول در لیتر است. سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی است. به همین دلیل ما آن را "خیلی زیاد" نامیدیم. کراتینین زباله در بدن است. سطح بالای کراتینین، توکسین های زیادی را در خون نشان می دهد و باعث آسیب کلیه ها می شود.

آیا باید دیالیز را با سطح کراتینین بالای 680 شروع کنم؟

سطح بالای کراتینین استاندارد برای شروع دیالیز نیست یا نه. به طور معمول، بیماران تشویق می شوند که دیالیز را شروع کنند، در صورتی که عملکرد کلیوی آنها تا 15٪ یا کمتر کاهش می یابد. یا بیماران علائم شدید یا عوارض نارسایی کلیه، مانند تنگی نفس، اسپاسم عضلانی و استفراغ ثابت، و غیره شما تشویق به مشورت با پزشکان خود در مورد آزمایشات آزمایشگاهی برای تعیین میزان عملکرد کلیه شما و ارزیابی علائم خود،

آیا روش های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالای 680 وجود دارد؟

سطح بالای کراتینین به طرق مختلف می تواند به طور طبیعی کاهش یابد، مانند رژیم غذایی، چای گیاهی، ورزش و ...

کراتینین دو راه دارد: مصرف غذا و فعالیت عضلانی. بنابراین، برای كاهش سطح بالای كراتینین، از شما دعوت می شود كه رژیم غذایی خاصی بگیرید و برخی از تمرینات را كاهش دهید.

یک لیست مشخص از محصولات برای بیماران با سطح بالای کراتینین وجود دارد. اکثر سبزیجات برگ سبز در لیست قرار دارند، در حالی که برخی از محصولات مانند حیوانات، غذاها توصیه می شود از آنها اجتناب شود.

همانطور که برای چای گیاهی، برخی از گیاهان انتخاب خوبی برای کاهش سطح کراتینین هستند. با این حال، بسته به علائم و شرایط مختلف، انتخاب گیاهان دارویی از فرد به فرد متفاوت است.

اگر به کمک نیاز دارید، لطفا تجزیه و تحلیل کنید به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا ماساژ چینی در نارسایی کلیه کمک می کند؟

ماساژ چینی، که اعتقاد بر این است که در 2700 پیش از میلاد آغاز شده است، یکی از روش های طب سنتی چینی (TCM) است. این کار در کنار با طب سوزنی، طب فشاری و استفاده از انواع گیاهان دارویی چینی انجام می شود. این عمل ماساژ Tei Na نامیده می شود. در اینجا ما درباره ماساژ و نارسایی کلیه صحبت خواهیم کرد.

مفاهیم پایه

TCM بر اساس مفهوم Qi، انرژی حیاتی یا نیرویی است که زندگی یک موجود زنده را متحول می کند. چی جریان را از طریق مریدین ها، مسیرهای روی سطح بدن، که همچنین در داخل با اندام های حیاتی ارتباط برقرار می کند.

فرض بر این است که مسدود کردن جریان آزاد چی به علت رژیم غذایی ضعیف، عدم تمرکز یا عدم استفاده مناسب و احساسات غیرقابل تحملی می تواند درد در نقاط طب فشاری ایجاد کند. ماساژ این نقاط کمک می کند تا از بین بردن انسداد و بازگرداندن جریان آزاد انرژی.

مزایای بهداشت ماساژ چینی برای نارسایی کلیه

در زیر برخی از مزایای بهداشت ماساژ است.

درد نور، سفتی و درد، سردرد را کاهش می دهد، همچنین عملکرد سیستم ایمنی بدن و کنترل فشار خون را بهبود می بخشد.

* بهبود هضم و خواب

* از بین بردن استرس، تسکین اضطراب و مدیریت افسردگی.

* بهبود گردش خون با افزایش جریان خون، دفع زباله از اندام های داخلی، بهبود عملکرد بدن.

لطفا توجه داشته باشید که ماساژ چینی باید به عنوان یک درمان اضافی برای نارسایی کلیه در نظر گرفته شود. این درمان نمیتواند جایگزین روشهای معمول پزشکی شود. با وجود این واقعیت که برای اکثر افراد به اندازه کافی ایمن در نظر گرفته شده است، قبل از شروع ماساژ باید با پزشک مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ چینی، لطفا پیام زیر را بگذارید و یا به ما ایمیل بزنید Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707. روز خوبی داشته باشی



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

روش های نظارت بر سطح بالای کراتینین 180

سوال: به من گفته شد سطح کراتینین من به 180 می رسد. من می دانم که آن بالاتر از حد معمول است. بنابراین، من می خواهم اطلاعات بیشتری برای کاهش سطح کراتینین بالا بگیرم. آیا روش های کافی برای کنترل سطح بالای کراتینین 180 وجود دارد؟ آیا می توانید یک رژیم غذایی را برای یک بیمار با مقدار بالای کراتینین پیشنهاد دهید؟

A: شما می دانید، سطح بالای کراتینین فقط می تواند به ما بگوید که کلیه ها آسیب دیده اند، این یک شاخص است، بنابراین ما نیاز داریم نه تنها به کاهش سطح کراتینین. شما می دانید که کراتینین یک اتلاف متابولیک عضلانی است که فقط باید توسط کلیه تخلیه شود.

کراتینین هنگامی که کلیه به سادگی تضعیف می شود افزایش نمی یابد. و به محض افزایش کراتینین، واضح است که کلیه بیش از نیمی از آسیب دیده است. درمان کلیدی کراتینین بالا، جلوگیری از پیشرفت بیشتر فیبروز کلیه است. در ضمن، بازگرداندن آسیب های آسیب شناختی فیبروز در مرحله اولیه و بازگرداندن وضعیت عملکرد طبیعی کلیه، کراتینین به طور طبیعی در آن زمان کاهش می یابد.

بنابراین، برای یک سطح بالایی از کراتینین، یک رژیم غذایی خوب می تواند به بیمار کمک کند تا آسیب به کلیه ها را کند کند، اما این نمی تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک کند. علاوه بر این، بیمار با کراتینین بالا نیاز به یک شیوه زندگی منظم و ورزش بیشتر دارد.

- هنگامی که کلیه های شما به خوبی کار نمی کنند، سطح پتاسیم ممکن است خیلی زیاد باشد. به این ترتیب شما تشویق می شود که سطح پتاسیم را پایین بیاورید و از مواد غذایی زیر استفاده کنید: پرتقال، سبزیجات برگ سبز، زردآلو، کلم بروکلی، سیب زمینی و موز و غیره.

- با سطح بالایی از کراتینین، شما نیز تشویق می شود که غذاهای کم نمک را مصرف کنید. اجتناب از محصولات با نمک اضافه شده، از جمله آجیل، بیکن، خیار ترشی، زیتون، نارنج و نارنج.

من همچنین طب چینی را برای شما توصیه می کنم. TCM در بیمارستان پکن تانگ شان تانگ، اثرات خوبی برای درمان بیماری کلیه دارد. اگر چه کراتینین 180 بسیار زیاد نیست اما این بدان معنی است که بیش از 50٪ عملکرد کلیه کار نمی کند. بنابراین، در این مرحله بیمار باید روش های مناسب درمان را بپذیرد. بنابراین، برای نظارت بر وضعیت بیماری و جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

پست من Asya.yue@mail.ru است

Whatsapp +8613292893707



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

برخی از دانش درباره دیالیز و پیوند کلیه

امروز ما به شما برخی از دانش در مورد درمان اوره، دیالیز و پیوند کلیه می گویند:
 
در چین، حدود 130 میلیون نفر مبتلا به بیماری کلیوی وجود دارد. طب غربی بیماری های کلیوی مانند بیماری های مختلف را درمان می کند. اکثر بیماران متاسفانه بیماران مبتلا به بیماری های حاد یا متوسط ​​را به خطر می اندازند.
 
در میان آنها صدها میلیون بیمار مبتلا به اورمی هستند که نیاز به همودیالیز دارند - فقط ادرار کردن. آنها مجبور به دو بار یا سه بار در هفته برای چندین ساعت به دیالیز میروند، هر بار چند صد دلار یا هزار دلار. هزاران یوان در هر ماه یا ده ها هزار یوان، هر سال به ده ها هزار یوان به 100000 یوان بیمارستان تحویل داده و باید برای زندگی یکسان باشد.
 
اگر چه دیالیز صفاقی ارزان تر است، شما می توانید آن را در خانه انجام دهید، اما حداقل دو بار در روز، حدود یک ساعت در یک زمان انجام دهید. با لوله گذاری شکمی، بسیاری از تابو ها و ناراحتی ها، بدن باید فرصتی برای اجرای بیمارستان داشته باشد.
 
برخی از دانش درباره دیالیز
 
هزینه های دیالیز بیش از حد باعث می شود خانواده های بسیاری به سادگی قادر به پرداخت آن نیستند. به منظور مقرون به صرفه بودن، در دو سال گذشته، دولت نسبت هزینه خدمات دیالیز را به بیش از 90 درصد افزایش داده است. تنها بیمارستان ها و پزشکان پول می گیرند. من فقط می ترسم که بعد از اینکه شیرینی را طعم شیرین خواندند، مردم بیشتر از بیماری کلیوی رنج می برند و می توانند اورمیا باشند.
 
اگر چه دیالیز بسیار گران است، این ادرار کردن مکانیکی مصنوعی بسیار مقرون به صرفه با ادرار طبیعی بدن است - سموم حذف شده خسته نشده اند و مواد مغذی حفظ شده را نمی توان حفظ کرد، بنابراین برخی از بیماران همیشه ضعیف تر و ضعیف تر می شوند. تا آنکه کاملا مرده بود
 
برخی از دانش درباره جایگزینی کلیه
 
راه دیگر که طبقۀ غرب برای بیماران اورمیک فراهم می کند این است که کلیه های خود را رها کرده و آنها را با یکی از کلیه های خود جایگزین کنند. پیوند کلیه نه تنها گران است، بلکه دهها هزار یوان هزینه های جراحی در آن زمان و ده ها هزار دلار در کنترل نرخ رد هر سال بعد از عمل است. اثر درمان به طور کامل قادر به تضمین است و تعداد کمی از افراد وجود دارد که می توانند برای مدت ده سال زنده بمانند.
 
با وجود این، بسیاری از بیماران اورمیک هنوز از پروتکل کلیوی استفاده می کنند. با توجه به تعداد زیادی پیوند کلیه مورد نیاز، اهداکنندگان کلیوی داوطلب بسیار کم هستند که منجر به کمبود منابع کلی کلیه می شود و بازار زیرزمینی برای همه جنایات کثیف بسیار موفق است.
 
بنابراین با توجه به شرایط اخیر درمان ویژه طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی امید برای همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امیدوار است، این درمان طبیعی می تواند کمک به بیماران از دیالیز و پیوند کلیه با روش های سم زدایی سیستمیک و کمک به آنها کلیه خود را بهبود می یابند تابع گام به گام، و سپس اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات دقیق تر لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
 
پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com
 
WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

برخی علائم میتوانند عملکرد کلیه شما را درک کنند

هنگامی که این ناهنجاری ها را در صورت دارید، مراقب باشید عملکرد کلیه کاهش یابد!
چهره تورم و زرد است.
تورم صورت، واکسن و احتمال بالایی از نارسایی کلیه. هنگامی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، به علت کاهش عملکرد کلیه، پروتئین غیر طبیعی زیادی را به متابولیسم می رسانند، که منجر به تجمع آب پروتئین و چهره می شود و موجب تورم صورت می شود.
چشم ها با خونریزی، تورم پلک ها پوشیده شده است.
هنگامی که شما از خواب بیدار می شوید، چشم های شما با خونریزی پوشیده شده است، تورم پلک به نظر می رسد، که ممکن است مربوط به نارسایی کلیه باشد.
از آنجا که بعد از عملكرد كليه، آب در بدن به طور طبيعي متابوليزه نميشود، ممكن است باعث كاهش ادهاي چشمي از استاندارد شود، و فشار عصب چشم افزايش مييابد و سبب ظهور تورم، خونريزي ميشود.
دو گوش نوازنده بنفش یا قرمز هستند.
هنگامی که رنگ گوش تغییر می کند، مانند قرمز یا بنفش، این نشان می دهد که عملکرد کلیه کاهش می یابد.
محافل چشم سیاه چهره طولانی.
کسی ممکن است از محافل تاریک رد می شود و احساس خستگی می کند.
با این حال، در مرحله شدید نارسایی کلیه، کلیه ها به طور معمول نمی توانند جذب و گردش خون را کامل کنند، باعث ایجاد سموم در چشم ها می شود و حلقه های تاریک در چشم ها طولانی و دشوار است.
برای مقدار زیادی سموم تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه می تواند اثر دارو را در طول درمان نیز تحت تاثیر قرار دهد. سپس گام اول این است که شرایط داخلی تمیز برای بیماران را از طریق تخلیه سموم خارج از بدن فراهم آورید، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می توانند ترمیم شوند و عملکرد کلیه دوباره می تواند دوباره انجام شود. آب اضافی در چشم همچنین می تواند از طریق خون طبیعی خونریزی شود، سپس چشم های تورم و دایره های تاریک به طور طبیعی از بین می روند. این اصل طبیعی طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی است، اگر شما می خواهم بدانم اطلاعات دقیق تر در مورد درمان طبیعی لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای حل پروتئینوری در مرحله 3 نارسایی کلیه

معمولا هنگامی که بیماری کلیه به مرحله 3 نارسایی کلیوی می رسد، بیماران اغلب از سری ناراحتی هایی مانند پروتئینوری رنج می برند. سپس چگونه برای بیماران برای رفع پروتئینوری انجام می شود. قبل از حل مشکل ما باید بیشتر بدانیم که چرا پروتئینوری در بیماری کلیوی رخ می دهد. تنها پس از اینکه ما علت پروتئینوری را می دانیم، می توانیم درمان را برای حل آن از ریشه پیدا کنیم.
اگر بیماران فشار خون بالا، دیابت، بیماری ارثی، بیماری ایمنی و غیره داشته باشند، این عوامل همچنین می توانند کلیه شما را تحت تاثیر قرار دهند، که به طور جدی مانع مکانیکی و الکترولیتی کلیه می شود. هنگامی که مشکلی با موانع وجود دارد پروتئین مقدار زیادی به ادرار نشت، سپس ادرار فوم رخ خواهد داد.
روش حل ادرار فوم از بیماران چیست؟
در حال حاضر درمان حل ادرار فوم، مهارکننده ACE و ARBs است. اما این داروها تنها می توانند در مدت کوتاهی ادرار فوم را از بین ببرند. بعد از مدتی ادرار فوم دوباره ظاهر می شود. به این معنی است که این داروها نمیتوانند ادرار فوم را از ریشه حل کنند.
دلیل اصلی ادرار فوم آسیب به مانع الکترولیتی و مانع مکانیکی است، ما باید بر تعمیر موانع آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد آنها تمرکز کنیم. تأثیر درمان با استفاده از درمان ACE و ARBs نمی تواند به دست آید، اما درمان طبیعی طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی می تواند اثر بیشتری برای کمک به بیماران از ادرار فوم حذف، درمان طبیعی نیز به نام ایمنی درمان؛ درمان ایمنی شامل موارد زیر می باشد: تشخیص ایمنی، ترخیص ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. پس از اینکه شما بیشتر درباره علت ادرار فوم شناخته شدید، می توانید آن را از ریشه حل کنید و اگر شما یا دوستان، اقوام و اعضای خانواده ادرار فوم دارید، و شما به دنبال برخی از روش های درمان برای حل ادرار فوم، لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

مرحله 4 نارسایی کلیه: چه داروهایی می توانم برای کاهش فشار خون من انجام دهم؟

انواع داروهای دارای فشار بالا در دسترس هستند. پزشک شما ممکن است بسته به سطح فشار خون و وضعیت کلیه ها یک یا چند دارو برای شما انتخاب کند. چه نوع دارو می تواند برای کاهش فشار خون با نارسایی کلیوی مرحله چهارم کاهش یابد؟

داروهای ضد فشار خون برای مرحله 4 نارسایی کلیوی

در برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بعضی از داروهای ضد چاقی رایج وجود دارد. با این حال، از آنجا که حتی نارسایی کلیه مرحله 4 باعث عوارض و نشانه های مختلف می شود، داروهای زیر ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد.

دیورتیک ها

دیورتیک ها و همچنین قرص های آب برای پاک کردن آب بیش از حد و سدیم از بدن کار می کنند که می تواند به کاهش فشار خون به دیواره خون کمک کند.

بتا بلوکرها

مسدود کننده های بتا به جلوگیری از سیگنال های عصبی و هورمونی خاصی در رگ های خونی و قلب کمک می کنند که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

مهار کننده های ACE

ACEI، مهارکننده آنزیم آنژیوتانسین تبدیل آن است. این کمک می کند تا از آنژیوتانسین جلوگیری شود، که می تواند رگ های خونی را تحت تاثیر قرار دهد.

BRA

ARB، به عنوان گیرنده های گیرنده ی آنژیوتنسین II شناخته می شود، که می تواند کمک به استراحت عروق خونی با مسدود کردن اثر آنژیوتانسین شود.

مهار کننده های رنین

رنین یک ماده است که فشار خون را تنظیم می کند که توسط کلیه های سالم آزاد می شود. به علت خطر عوارض جدی، از جمله سکته مغزی، شما نباید آلیسیرن را با مهارکننده های ACE یا ARB مصرف کنید.

قبل از مصرف دارو برای کاهش فشار خون بالا، شما تشویق می شوید که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید. شما باید برای جلوگیری از داروهایی که می تواند درمان شما را برای نارسایی کلیه شما متوقف کند.

یک راه امن برای کاهش فشار خون بالا در نارسایی کلیوی، گیاهان چینی است. بسیاری از گیاهان خاص برای کاهش فشار خون بالا به طور طبیعی هستند. علاوه بر این، برخی از انواع گیاهانی که می توانند آسیب کلیه را تعمیر کنند، می توانند به داروهای گیاهی چینی اضافه شوند. در نتیجه، شما می توانید هر دو کاهش فشار خون و بهبود عملکرد کلیه از درمان های گیاهی انتظار.

اگر شما نیاز به پاسخ شخصی در مورد این قرص در برابر فشار خون بالا، شما می توانید یک پیام برای asya.yue@mail.ru برای یک پاسخ و یا به طور مستقیم با خدمات آنلاین ما صحبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

درمان دیالیز جایگزین برای یک بیمار با کراتینین سطح 520

سوال: سن مادر من 52 سال است. او بیماری کلیوی را برای 6-7 سال دارد. من گفته شد که سطح کراتینین او 250 در گذشته، اما در حال حاضر آن را 520. دکتر به ما گفت برای رفتن به فیستول و به فکر می کنم در مورد پیوند است. مادر من از دیابت و فشار خون بالا رنج می برد. آیا راهی برای بازگشت کلیه وجود دارد؟ هر راه برای کاهش سطح کراتینین همکار من +79 *******، پست elena***@mail.ru.

شما پیامی در مورد پرونده مادر خود گذاشتهاید، جای دیگری برای او وجود دارد. ما می توانیم بر روی گوشی صحبت کنیم، شماره تلفن شما چیست، و چه زمانی برای صحبت کردن مناسب است؟ این یک درمان هومیوپاتی نیست، بلکه ایمونوتراپی است.

در میان این درمان ها، طب گیاهی چینی اساسی است، و آن را بسیار متفاوت از دولت سنتی است. این درمان از گیاهان دارویی چینی ساخته شده و به ذرات کوچک تبدیل شده است.

به طور خلاصه، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند حساسیت بدن به انسولین را بهبود بخشد، کاهش غلظت خون و ترویج گردش خون در کلیه ها، بازگرداندن تعادل بین NO و اندوتلین از سلول های اندوتلیال، بنابراین فشار خون می تواند بهبود یافته، و این عوامل التهابی و استفاده از مواد مضر در کلیه ها می تواند انحلال سلول های کلیه می توانند محافظت شوند، بنابراین عملکرد کلیه می تواند محافظت و بهبود یابد. اساسا آن مربوط به جنبه ها است:

1. رگ های خونی را رقیق کنید، بدن ما به گردش خون خوب و همچنین این سلول های کلیه بستگی دارد. با این حال، زمانی که کلیه های آسیب دیده، رگ های خونی و مویرگ ممکن است آسیب دیده و قرارداد، بنابراین قدرت می تواند سلول های کلیه برسد. گسترش عروق خونی، سلول های کلیه را می توان محافظت کرد.

2. ضد التهابی، هنگامی که سلول های کلیه آسیب دیده است. التهاب وجود دارد می تواند رخ دهد، چرا که بیشتر آسیب کلیه ها آسیب دیده، پس از آن باید محدود شود، در واقع، طب چینی خواهد شد در رابطه با طب غربی استفاده می شود.

3. ضد انعقاد اگر بیش از حد بسیاری از عوامل التهابی و عوامل همراه وجود دارد، غلظت خون ممکن است افزایش یابد، است که بسیار آسان برای ایجاد ترومبوز.

4. این ماتریکس مجتمع پیچیده و پرولیفراتیو را تجزیه کنید، رسوب آنها می تواند خونریزی حادتری را به این سلول های کلیه ایجاد کند.

این یک پاسخ خام یک درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی با سطح کراتینین بالا 520. اگر شما نیاز به کمک بیشتر، پیام زیر را ترک و یا فقط ارسال یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چه گیاهان برای نارسایی کلیه مفید هستند

بیمار ممکن است علاوه بر درمان نارسایی کلیه، تعجب می کند که کدام گیاه مفید است. امیدوارم مقدمه زیر بتواند مرجع شما مفید باشد.

گیاهان برای نارسایی کلیه

1. ذرت

استفاده منظم از این گیاهان دارویی می تواند مفید باشد، زیرا ترکیبات شیمیایی در چمن می تواند التهاب بافت های کلیه را کاهش دهد. علاوه بر این، آن را به عنوان یک دیورتیک عمل می کند. سایر گیاهان مانند تاراکسوم یا ورتروم همچنین نتایج مشابهی دارند.

2. جینسنگ

این مکمل گیاهی می تواند به کاهش میزان کلسترول بیش از حد کمک کند و سطح قند خون را تنظیم کند. دوز توصیه شده بستگی به نوع انتخاب شما دارد.

3. علف صبح

این عمل برای پاک کردن دستگاه ادراری، افزایش جریان ادرار، از بین بردن بافت های آسیب دیده، تسکین درد و التهاب اثر می گذارد. دوز توصیه شده 6-10 گرم در روز است.

4. زنجبیل

زنجبیل گیاهی می تواند به تمیز کردن زباله هایی که در سلول های کلیه انباشته شده است کمک کند. همچنین می تواند به عنوان یک ادویه اضافی در غذا یا داخل چای مصرف شود.

5. Bearberry

این نوع گیاه به ارائه خواصی کمک می کند که نفرون ها به خوبی عمل می کنند و همچنین عبور از سیستم ادراری را تقویت می کند.

گیاهان طبیعی می توانند در درمان نارسایی کلیه کمک کنند. قبل از مصرف هر گونه گیاه، با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید ایمنی و دوز مناسب دارد. یا شما می توانید با دکتر آنلاین ما برای راهنمایی های رایگان تر و یا پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 چت کنید. با بهترین آرزوها!



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علت کاهش سطح کراتینین بالا چیست؟

کلیه یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است. معیارهایی برای قضاوت در عملکرد کلیه وجود دارد. ما می دانیم که برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارای کراتینین بالا هستند، اما برخی از آنها دریافتند که کراتینین پایین در خون و کراتینین پایین در آزمایش ادرار دارند. این گیج کننده است کراتینین یک شاخص مهم برای بیماری کلیوی است و بی ثباتی کراتینین، به ویژه کم، موجب اختلال در افراد می شود. بیایید نگاهی به دلیل اینکه کراتینین کاهش می یابد نگاه کنید. علت کاهش کراتینین چیست؟

کراتینین در بدن انسان به طور عمده توسط متابولیسم عضلات تولید می شود و از طریق کلیه دفع می شود. در شرایط عادی، به دلیل اینکه توده عضلانی بدن نسبتا پایدار است، بنابراین خروجی کراتینین نیز ثابت است، سطح کراتینین سرم عمدتا به تعداد کراتینین در کلیه بستگی دارد. شایان ذکر است که عملکرد جبرانی کلیه توانا است. اگر هر دو کلیه طبیعی هستند، بنابراین تا زمانی که یک عمل کلیه انجام شود، کراتینین سرم را می توان در سطح طبیعی حفظ کرد. به عبارت دیگر، هنگامی که میزان آسیب کلیوی بیش از نیمی از کلیه کلیه است، باعث افزایش کراتینین سرم خواهد شد. بنابراین، کراتینین سرم در ابتدا، کاهش شدید عملکرد کلیه را نشان نمی دهد. بنابراین، ما باید مشکل را در زمان حل کنیم.

کراتینین زباله هایی است که باید از بدن انسان دفع شود. کلیه مهمترین عضو ارجاعی است. کراتینین بالا یا پایین ممکن است در کلیه مشکل باشد. علاوه بر درمان منظم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مهمترین چیز در زندگی روزمره، پیشگیری و نگهداری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. تنها با پیشگیری و نگهداری مناسب میتوان وضعیت بیماری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را کاهش داد و بهبود زودرس را به دست آورد. و به سطح کراتینین بالا، بیماران باید زمان معقول برای کاهش آن را بپذیرند، اما در حال حاضر درمان مناسب برای حل آن، اما در حال حاضر برخی از درمان های دارویی گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران به طور موثری حل و فصل آن به جز طب غربی.

بنابراین شما باید به نکات فوق توجه داشته باشید که می تواند باعث افزایش کراتینین شود و عادت بد زندگی را تغییر دهد و عادت خوبی برای جلوگیری از بیماری کلیه ایجاد کند. به عنوان یک بیمارستان بین المللی در چین، بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی یک درمان طبیعی ویژه برای بیماری کلیه را برای کاهش سطح کراتینین بالا توسعه داده است، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید :

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

تکنولوژی جدید برای درمان دیابت نوع دوم. پچ Microneedle قابل جدا شدن

چین یک کشور بزرگ با جمعیت بزرگی از افراد مبتلا به دیابت است. به طور خاص، دیابت نوع 2 منجر به 90٪ از کل تعداد بیماران دیابتی می شود. دوستان چینی بی شماری در چین وجود دارند که قند خون خود را حداقل چهار بار در روز، اغلب تحت انسولین و رژیم غذایی آزمایش می کنند. نتیجه نهایی هنوز قابل کنترل است.
در حال حاضر موسسه ملی بهداشت یک ماده جدید "پچ میکروسکوپ قابل انحلال" را توسعه داده است. گلوکز را به طور خودکار مدیریت کنید. برای درمان دیابت نوع 2. این مطالعه نشان داد که مواد شیمیایی موجود در پچ می توانند در خون تاثیر داشته باشند و می توانند قند خون خود را برای چند روز در یک زمان تنظیم کنند.
اکثر افراد مبتلا به دیابت به طور پیوسته هر روز قند خون خود را کنترل می کنند. انگشتان دست خود را قبل از وعده های غذایی، چک کردن قند خون و ثبت انسولین. اگرچه ناخوشایند، آنها یک روش ضروری هستند. در حال حاضر ما "پچ microneedle قابل حل". این ترکیب می تواند در خون تاثیر داشته و قند خون خود را تنظیم می کند.
در آزمایش بر روی موش ها، تایید شد که فرمول بیوشیمی پچ میکروسکوپ حل شده می تواند یک واکنش شیمیایی به خون ایجاد کند و به طور اتوماتیک مدیریت گلوکز را تولید کند.
به شدت درد را کاهش داد که بیماران دیابتی همیشه باید گلوکز خون را تشخیص دهند.
علاوه بر این، بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 اغلب به انسولین نیاز دارند تا کمبود انسولین خود را جبران کنند. با این حال، این رویکرد تنها یک تاکتیک استوار است و نمیتواند درمان شود. این تنها می تواند کنترل شود. و اثر از فرد به فرد متفاوت است. در جهان 285 میلیون نفر دیابتی وجود دارند که 90 درصد آنها دیابت نوع 2 را دارند. فقدان درمان موثر به این معنی است که زندگی نزدیک به 300 میلیون نفر در سراسر جهان تضمین نشده است.
محققان در حال بررسی روش های جایگزین برای استفاده از تکه های پوستی بدون درد برای دیابت نوع 2 هستند.
این تیم این ایده را روی موش آزمایش کرد. نتایج آزمون یافت شد. این روش می تواند به طور موثر تولید انسولین خود موس را تحریک کند، بنابراین غلظت قند خون می تواند به طور طبیعی برسد. و می تواند نیازهای خود موش ها را برای چند روز ملاقات کند.
بنابراین محققان گفتند: یک پچ درد بدون درد، یک موفقیت بزرگ در مدیریت قند خون در دیابت نوع 2 است.
تحقیقات نشان می دهد: پچ مربع نیمی از اینچ شامل داروهای کافی برای کنترل سطح قند خون در موش های صحرایی برای یک هفته است.
اما برای استفاده در انسان، ما باید اندازه پچ را تعیین کنیم و طول، شکل و وضعیت پچ را بهینه کنیم. و به فعالیت های روزمره مردم نیاز دارد.
این مسئله است که ما باید بعدا بر آن غلبه کنیم. با این حال، از آنجایی که با موفقیت آزمایش شده است بر روی موش، اعتقاد بر این است که خدمت به انسان ها دور نیست.
اگر چه این تکنولوژی جدید می تواند برای دیابتی ها امید زیادی به ارمغان بیاورد، اما در حال حاضر در بیمارستان پکن Tongshantang از طب چینی سنتی چین کارشناسان کلیه درمان ویژه ای را در طب گیاهی ایجاد کرده اند می تواند کمک به کاهش دیابت قند خون به طور طبیعی و سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت می کند، مهمترین چیز این است که هیچ عارضتی برای دیابت وجود ندارد، اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

نشانه های روانشناختی لوپوس اریتماتوز چیست؟

بیماران مبتلا به لوپوس اريتماتوز حساسیت ذهنی غیر طبیعی دارند و به خصوص در محیط اطراف حساس هستند. آنها به خود توجه زیادی می کنند. آنها روز به روز شکایت می کنند. آنها اکنون و پس از آن درد و کنف را احساس می کنند، صدای ضربان قلب خود، صدای تنفس و دستگاه گوارش را می شنوند، که در زمان های آرام جدی تر است. گاهی اوقات خلق و خوی بی ثبات است، آسان است که هیجان زده شود، راحت با بیماران و پرسنل پزشکی درگیری ایجاد شود، بسیاری از شکایات، عصبانیت عاشقانه، گاهی اوقات مضطرب می شوند: "چرا من لوپوس erythematosus دارم؟ "کلمات شنیداری که با دیدگاه های خود سازگار است، فکر می کنند که شخص دیگری با خودش همدردی می کند و اشک می کشد. شنیدن دیدگاه مخالف، فکر می کند که شخص دیگری اهمیتی به خود نمی گیرد و به خشم خشمگین تبدیل می شود و مستحکم و حساس می شود.
بیماران در مورد بیماری لوپوس erythematosus کمی می دانند. هنگامی که آنها می دانند که از بیماری لوپوس اريتماتوز رنج می برند، از نظر روان شناختی انواع مختلفی دارند. ترس از مرگ، ترس از تنهایی یا جدایی از عزیزان خود، ترس از اضافه کردن بار به دیگران، ترس از از دست دادن عملکرد یا کنترل خود، حتی از دیدن دکتر، ترس از اینکه درمان های مختلف برای خودشان خوب نیست، ترس دارند دیگران از خودشان دور خواهند ماند، از ترس از خروج، نومیدی، استرس، حساس و مشکوک، افسرده یا مضطرب، تنها، مشتاق به همراهی عزیزانشان خواهند بود. آنها همیشه نگران هستند که بیماری آنها بدتر می شود و نمی تواند درمان شود.
بیماران لوپوس اريتماتو بیشتر زنان جوان هستند. آنها دارای اریتم صورت یا داروهای هورمونی بلند مدت هستند که باعث تغییرات بدن می شوند. آنها خلق و خو بدبین هستند. آنها از مردم اجتناب می کنند، دوست ندارند ارتباطات، افسردگی و افسردگی. آنها اغلب توسط ناامیدی، بی عاطفه، انزوا و احساسات خلوت احاطه شده اند. آنها اعتماد به نفس خود را در زندگی و شغلی شان از دست می دهند.
بیماران لوپوس اريتماتوز مستعد ابتلا به ناتوانی و وابستگی هستند. پس از ابتلا به لوپوس اريتماتيسم سيستميک، آنها توسط بستگان و همکارانشان در اطرافشان مراقبت مي کنند و مرکز مراقبت و کمک مردم هستند. خود بیماران ضعیف هستند، هیچ دیدگاهی مستقل از چیزها ندارند، اعتماد به نفس در رفتارهای روزمره و مدیریت زندگی ندارند، انعطاف پذیری بیشتری دارند، به دیگران برای همه چیز تکیه می کنند، و رفتار آنها به کودکیت تبدیل می شود.
در حال حاضر تنها مصرف داروهای غربی ممکن است ناراحتی های لوپوس را تسکین دهد، اما داروهای بیشتری باعث ایجاد برخی عوارض جانبی برای بیماران خواهد شد؛ هیچ پیشرفت آشکاری نشانه های روانشناختی را تشدید نمی کند، بنابراین می توان درمان دیگری برای بهبود شرایط لوپوس پیدا کرد. برای لوپوس نوعی از بیماری های ایمنی است که دشوار است درمان شود. در بیمارستان پکن Tongshantang از طب چینی سنتی، متخصصان کلیه ما یک درمان مخصوص طبیعی را مورد تحقیق قرار داده و به بسیاری از بیماران لوپوس خارجی کمک کرده است. در این درمان طبیعی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy موثرترین در بیماری کلیه است، می تواند کمک به بیماران dilatian و dragging رگ های خونی، ترویج گردش خون، سپس اکسیژن بیشتری و مواد مغذی را می توان به کلیه ارائه، پیچیده تر ایمنی می تواند تخلیه خون، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می تواند تعمیر شود و عملکرد کلیه را می توان در آخرین بهبود یافته است. من فکر می کنم زمانی که وضعیت بیمار ارتقاء می یابد و اعتماد به نفس خود را می توان تقویت، من فکر می کنم آن را برای بهبود روانی خود بسیار موثر است. همچنین برخی از درمان های طبیعی دیگر مانند درمان دارویی درمانی، درمان حمام درمانی پزشکی، درمان طب سوزنی، درمان طب سوزنی، درمان Moxibustion، Fumigation therapy، Cupping therapy و غیره وجود دارد.
اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید لطفا با پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طبقه بندی بیماری کلیه و نحوه اجتناب از اوره

نود درصد بیماران می گویند که از درمان بد می ترسند و وضعیت آنها بدتر می شود و به اورمیه می افتد. نه تنها در نارسایی کلیه بیماران کلیوی چنین می گویند، بلکه همچنین به افرادی که تازه کشف کرده اند، نفریت مزمن را می گویند.
می توان دید که اگر چه افراد بیماری های مختلفی دارند یا در مراحل مختلف زندگی می کنند، منبع ترس یکسان است. قبل از آینده اورمیا، برای جلوگیری از اوره یا تسریع پیشرفت عملکرد کلیه، چه کاری باید انجام دهید؟ کلید این است که این دو مورد را درک کنید:
یکی: شاخص تمرکز که نمی تواند نادیده گرفته شود - کراتینین خون؛
مقدار طبیعی کراتینین سرم برای زنان کمتر از مردان است و کودکان نسبتا کم هستند:
مرد: 53-106 میکرومول / لیتر (0.6 تا 1.2 میلی گرم در دسی لیتر)؛
زن: 44-97 میکرومول / لیتر (0.5-1.1 mg / dl)؛
كودكان: 7/29 تا 7/7 ميكرومول بر ليتر (μmol / L).
توضیح: مقدار طبیعی کراتینین در همه بیمارستان ها یکسان نیست. استاندارد در بیمارستان ما 44-133 μmol / L است.
با توجه به ارزش کراتینین، توسعه عملکرد کلیوی به چهار مرحله تقسیم می شود:
دوره التهاب 133μmol / L-186μmol / L بود.
186μmol / L-451μmol / L بود دوره آسیب عملکرد کلیه
451μmol / L-707umol / L مرحله نارسایی کلیه بود.
مقدار کراتینین سرم بیش از 707 میلی مول / لیتر به این معنی است که بیماری به مرحله اورمیک پیشرفت کرده است.
این نشان می دهد که بیماران کلیوی باید سه مرحله اول را برای جلوگیری از اوره درک کنند. دوره التهاب کلیه هنوز در معرض پارکنیم کلیه نیست، وضعیت می تواند درمان شود و یا حتی درمان شود. بیماران کلیوی در این مرحله باید به شرایط و درمان به موقع توجه کنند.
مرحله دوم و سوم عملکرد کلیوی مختل شده و غیر قابل برگشت است. بنابراین، در این مرحله کنترل سطح کراتینین ضروری است.
با توجه به توضیحات فوق در مورد سطح کراتینین سرم، بیماران کلیوی باید زمان معقول را قبول کنند، آنها باید به پزشکان حرفه ای مراجعه کنند و نتیجه آزمایش دقیق را در بیمارستان حرفه ای کلیه دریافت کنند. به عنوان بیمارستان کلیه بین المللی - بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما بسیاری از بیماران کلیوی خارجی را پذیرفته ایم، و متخصصان کلیه ما با درمان طولانی مدت درمان بالینی، درمان طبی طبیعی را توسعه داده اند. درمان طبیعی می تواند کمک به بیماران سلول های آسیب دیده کلیه را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد، سپس سطح کراتینین بالا به طور طبیعی به محدوده طبیعی کاهش می یابد. اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد آن یا هر گونه سؤالی درباره آن بدانید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طبقه بندی و درمان نفروپاتی IGA

با پروتئین ادرار و کراتینین، اگر شما سه شرایط زیر را داشته باشید، نفروپاتی IgA باید مشکوک شود:
هماچوری ناخوشایندی از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی یا شروع تنگیالیت در همان زمان یا در کوتاه مدت رخ می دهد و هماچوری چشم غیر مسلح پس از کنترل عفونت از بین می رود یا کاهش می یابد؛
2 ادرار گلبول قرمز (اسپور یا ستون فقرات) با پروتئینوری یا بدون پروتئین؛
3 IgA سرم افزایش یافته است.
سلول های قرمز غیر طبیعی
علاوه بر این، نیمی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA دارای فشار خون بالا هستند.
نفروپاتی IgA: معضل
مشکلات: ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با پروتئین ادرار زیر 1 گرم معمولا از هورمون ها استفاده نمی کنند (لزوما کار نمی کنند)، در حالی که داروهای پروتئین و شیطان دارای اثرات کاهش دهنده پروتئین هستند و منجر به فقدان خاصیت برای مدت طولانی برای بیماران با نفروپاتی IgA بزرگ. مواد مخدر، اثرات ضد انعقادي ضعيف است.
از آنجایی که هیچ راه موثری برای کاهش بیشتر پروتئین وجود ندارد، پس گام به عقب بردارید و مقدار کمی از پروتئین ادرار را نگه دارید.
بازگشت سخت است: این محل نگران کننده ای است: پروتئین ادرار نفروپاتی IgA نمی افتد.
چرا؟ از آنجا که این یک مقدار کمی از پروتئین نیست، مانند حداقل تغییر بیماری کلیوی، نفروپاتی غشایی. ضایعات کوچکتر، بیماران غشایی، اگر پروتئین همیشه کوچک باشد، بعدا بهتر خواهد شد. با این حال، نفروپاتی IgA، حتی اگر فقط مقدار کمی از پروتئین ادرار، همچنین خطر ابتلا به کلیه ها باشد، خطر نارسایی کلیه را افزایش می دهد.
7 نوع نفروپاتی IgA وجود دارد که برخی از آنها خود درمان هستند و بعضی از آنها به اورمیه می روند. کدام یک شما هستید؟ (یکی)
نفروپاتی IgA: فکر می کنم این خیلی آسان است
چهل سال پیش، برگر اولین نفروپاتی IgA را گزارش کرد. از آن به بعد، این نوع بیماری کلیوی که به نیمی از گلومرولونفریت بستگی دارد، شناخته شده است. نشانه های این نوع بیماری کلیوی به شمار می رود. این می تواند بدون خونریزی مخفیانه باشد، همچنین می تواند خون مخفی + پروتئین داشته باشد، همچنین می تواند سندرم نفروتیک معمولی (مقدار زیادی پروتئینوری) باشد.
توسعه هر بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA یکسان نیست، و تنها برخی از خون مخفی؛ بعضی از آنها به آرامی در حال پیشرفت هستند، حدود 20 تا 25 درصد از بیماران بعد از 20 تا 25 سال به آرامی به اوره می روند. همچنين هلال ماه به سرعت در حال پيشرفت هستند و نارسايي کلیه در يک زمان کوتاه (ماه) رخ می دهد.
علائم فانتزی و پیش آگهی نفروپاتی IgA به ما می گوید: این یک بیماری نیست، بلکه مجموعه ای از سندرم های بالینی است.
به طور خلاصه، درک ما از این بیماری دیگر نمی تواند باقی بماند: "من به عنوان نفروپاتی IgA، با توجه به بیماری کلیه IgA برای درمان آن، چنین سطح، این بیماری لعنتی ما را مجبور به انجام تجزیه و تحلیل دقیق.
طبقه بندی نفروپاتی IgA
چگونه تقسیم می شود؟ آیا با توجه به آسیب شناسی درجه بندی می شود؟ با این حال، پنج درجه ی آسیب شناسی بیوپسی کلیوی هیچ خاصیت مورفولوژیکی خاصی ندارند و برای درمان به طور بی فایده است. یک طرح طبقه بندی کلینیکوپاتولوژیک جهانی IgAN جدید راه اندازی شده است و امید است که در آینده نزدیک در عمل بالینی کاربرد داشته باشد.
هفت نوع طبقه بندی وجود دارد که برای درمان بالینی مفید هستند:
1. هماچوری میکروسکوپی جداسازی شده (IH)
میزان آگاهی کم است، میزان بازدید بازگشتی کم است و پیش آگهی بهتر از سایر انواع است.
2. هماچوری ناخوشایند ناگهانی (RGH)
هماتوری اغلب ناشی از عفونت لوزه است و بیشتر از حذف لوزه ها حمایت می کند.
برای درمان هماچوری و پروتئینوری، در طب غربی داروهای هورمونی و سرکوب کننده سیستم ایمنی به طور معمول استفاده می شود. اثرات اولیه واضح است اما وضعیت کلیه از ریشه بهبود نمی یابد، بنابراین من پیشنهاد می کنم شما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین - ویژه طبیعی درمان در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، آن را برای چندین سال توسط متخصصین کلیه تحقیق شده است و در حال حاضر آن را یک سری درمان سیستمیک بدون هیچ گونه عوارض جانبی به بیماران را توسعه داده است، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق پیام زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتینین رسیده ام؟

دیالیز معمولا توسط افراد مبتلا به آسیب کلیوی که در آن کلیه های آنها نمی توانند به اندازه کافی خوب برای حذف زباله در خون استفاده می شود. کراتینین یک سم متابولیسم عضلانی است که همچنین به عنوان نشانه ای از بیماری کلیوی عمل می کند.

آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتین رسیده ام؟

من می ترسم که جواب منفی باشد شما نمیتوانید فقط بر اساس سطح کراتینین تصمیم گیری کنید. خواندن و پیدا کردن دو دلیل اصلی.

- حتی سطح کراتینین یک نشانه بسیار رایج برای بیماری کلیه است، این یک شاخص بسیار هوشمند و دقیق پزشکی نیست. معمولا هنگامی که سطح کراتینین افزایش می یابد، حداقل 50٪ عملکرد کلیه وجود ندارد. بنابراین، اگر آسیب کلیه شما خفیف باقی بماند، سطح کراتینین ممکن است در سطح طبیعی باقی بماند. بنابراین، سطح طبیعی کراتینین به این معنا نیست که وضعیت کلی کلیه شما در حالت است. بنابراین، این نباید استاندارد شما برای متوقف کردن دیالیز باشد. این فقط به عنوان یک راهنمای برای دکتر شما کار می کند.

- سطح طبیعی کراتینین به این معنی نیست که سطوح دیگر ضایعات طبیعی هستند. کراتینین نوعی سموم کوچک است. هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، تا 90 نوع سم در خون شما وجود دارد. دیالیز کمک می کند تا سموم کوچکی مانند کراتینین، AMC و غیره را حذف کنید. با این حال، این درمان نمی تواند سموم متوسط ​​و بزرگ را از بین ببرد. بنابراین، حتی دیالیز کمک می کند تا کراتینین را در سطح نرمال حذف کنید، هنوز هم احتمال وجود سموم دیگری در خون وجود دارد. بنابراین، شما برای انجام یک آزمایش خاص برای اندازه گیری سموم در خون دعوت شده و تصمیم بگیرید که آیا دیالیز را متوقف کنید.

در چین، درمان سموم تمیز کردن از خون وجود دارد، این درمان توسط گیاهان چینی برای تمیز کردن سموم استفاده می شود و اثر خوبی دارد. اگر علاقه دارید، می توانید تجزیه و تحلیل را به Asya.yue@mail.ru، +8613292893707 ارسال کنید، یا پیام زیر را ترک کنید. دکتر با شما در اسرع وقت با شما تماس می گیرد!



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

راه هایی برای جلوگیری از تورم پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه گزینه پزشکی برای برخی از موارد با نارسایی کلیه است. با این حال، عفونت یک مشکل است که بر روی یک زندگی بیمار پس از پیوند کلیه تاثیر می گذارد. در مورد پیوند کلیه، راه هایی برای جلوگیری از عفونت را بخوانید.

عفونت

از آنجا که همه ما می دانیم که بیماران پس از پیوند کلیه باید از داروهای ضد منفی برای جلوگیری از رد پیوند استفاده کنند. با این حال، این داروها ضعیف سیستم ایمنی بدن است که خطر ابتلا به عفونت را بعد از پیوند افزایش می دهد.

همچنین برخی از عوامل تصادفی وجود دارد که می توانند پس از پیوند کلیه، از جمله گداز، آنفلوانزا، دیابت، بیماری کلیوی، و غیره نیز ایجاد شود. اگر یکی از این شرایط را داشته باشید، شما تشویق میشوید تا در اسرع وقت اقدام به جلوگیری از عفونت کند.

چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه؟

پیوند کلیه به جای جایگزینی کلیه بیمار و بهبود کیفیت زندگی بیمار کمک می کند. با این وجود، عفونت ها می توانند رخ دهند و پس از درمان تکرار شوند، که می تواند منجر به آسیب کلیه شود، بدون کنترل خوب.

واحد های مختلف پیوند توصیه های مختلف مخلوط دارو را توصیه می کنند، اما معمولا توصیه می شود که کراتیموکسازول برای جلوگیری از پنومونی PCP باشد.

- جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا پس از پیوند کلیه، به خصوص در ماه اول، بیماران تشویق می شوند تا از عفونت افراد مبتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی اجتناب کنند. علاوه بر این، شما می توانید گیاه خاصی را برای کاهش خطر ابتلا به عفونت و یا آنفولانزا نوشید.

- واکسیناسیون نیز برای گیرنده برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه توصیه می شود. قبل از استفاده از آن، مزایا و خطرات احتمالی واکسیناسیون را با پزشک خود در میان بگذارید.

- ادرار نکنید هنگامی که احساس می کنید ادرار کردن، بلافاصله به حمام بروید.

- پس از اینکه شما در کاسه حرکت می کنید، خود را از جلو به عقب پاک کنید، که به کاهش خطر ابتلا به باکتری ها در داخل مجرای ادرار کمک می کند.

اگر شما با کلیه سوال دارید، می توانید آنرا به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طب چینی طبیعی برای یک سطح کلیه و کراتینین 250

سطح بالای کراتینین نشانه ای از کاهش در وضعیت کلیه است. برای افرادی که فقط یک کلیه دارند، بیشتر احتمال دارد که آنها سطح بالای کراتینین را تجربه کنند. این یک درمان طبیعی است که به طور طبیعی باعث بهبود عملکرد کلیه می شود.

کسی یک توله را در یک کلیه دارد و کسی یک عمل کلیه دارد. مهم نیست که چه چیزی باعث یک کلیه از دست رفته برای عملکرد کلیه کلیوی در میانسال یا حتی جوان تر به عنوان یک نوجوان، چون می دانید که یک کلیه دو کلیه کار برای یک مدت طولانی طول می کشد، از آن خواهد شد بیش از حد و آسیب دیده کاهش خواهد یافت. نگاهی به حقوق ما، برای مثال، اگر یک نفر در یک زمان کوتاه به کار دو نفر، هیچ چیز می تواند رخ دهد، اما برای یک مدت طولانی کار خسته، حتی بیمار خواهد بود.

بسیاری از داروهای طبی طبیعی چینی وجود دارد، و این دارو به نام میکرو چینی نامیده می شود. داروهای میکرو چینی می تواند به گسترش عروق خونی و افزایش جریان خون در کلیه ها کمک کند. این ترتیب، مقدار اکسیژن در خون و کلیه ها کافی خواهد بود، در نتیجه فعال خود تجدید سلول های آسیب دیده و تعمیر عملکرد کلیه.

پس از درمان شما می توانید انتظار سطح کراتینین بالا خود را پایین تر خواهد بود، و برای این مورد در حدود 85 درصد از نرخ به منظور کاهش سطح کراتینین به حد طبیعی است. و یک بیمار چینی وجود دارد که طب چینی را دریافت کرده است؛ عملکرد کلیوی او از 30٪ تا 55٪ افزایش یافته است. هنگامی که او به چین رفت تا عملکرد کلیه را کاهش دهد، او شدیدا متورم شد و حتی نمیتوانست بلند شود. اما، هنگامی که بیمارستان را ترک می کند، هیچ کس از افراد معمولی متفاوت نیست. و در مورد با سطح کراتینین 250 آن را بهتر از او خواهد بود، چرا شما هیچ علامتی، و سطح کراتینین به عنوان بالا نیست.

شما می توانید آزمون برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707 ارسال، به درمان راهنمایی.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد