نوشته شده توسط : Andy

چرا هماتوری اغلب برای بیماران PKD وجود دارد

برای بسیاری از بیماران PKD آنها اغلب کیست ها را نادیده می گیرند وقتی که اندازه کیست کوچک است و هیچ ناراحتی دیگر به نظر نمی رسد. اما با گذشت زمان کیست گام به گام رشد می کند. پزشکان محلی اغلب به آنها نگران نباشند، زیرا وقتی که کیست رشد می کند، می توانند جراحی را برای از بین بردن کیست ها انجام دهند. هنگامی که PKD به مرحله شدید پیشرفت می کند، کلیه بیمار به شدت آسیب دیده است و بسیاری از ناراحتی ها رخ می دهد، هماچوری علامت رایج بسیاری از بیماران است.
هماچوری به دو شکل تقسیم شده است: یکی هماچوری قابل مشاهده است، دیگری هماچوری میکروسکوپی است. و وقتی که شرایط هماچوری بدتر می شود، خونریزی بی پایان در ادرار ظاهر می شود.
چرا بیماران PKD به نظر می رسند هماچوری؟ در واقع با توجه به شرایط مختلف بیماران مبتلا به PKD ممکن است دلایل متعددی ایجاد شود که باعث ایجاد هماچوری می شود. در زیر من این وضعیت را برای همه بیماران PKD توضیح خواهم داد. در منطقه mesangial گلومرولی، غشاء فیلتراسیون برای فیلتر کردن محصولات متابولیک از خون وجود دارد و در عین حال حفظ مواد مغذی مورد نیاز بدن است. اما وقتی کیست ها افزایش می یابند، ساختار کلیه صدمه می بینند و غشای فیلتراسیون را از بین می برند. هنگامی که غشای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده است، گلبول قرمز خون را نمی توان در خون مسدود و به ادرار نشت، که منجر به هماچوری می شود، و همچنین باعث کم خونی در تمام بیماران کلیوی می شود.
هنگامی که کیست ها به علت افزایش فشار کیست به میزان زیاد رشد می کنند، کیست ها به راحتی می توانند شکسته شوند و کیست های شکسته نیز می توانند باعث ایجاد هماتوری شوند و پس از آن بیماران هماچوری را ظاهر می کنند و عفونت را آسان می کنند. در موارد هماچوری شدید، بیماران باید درمان مناسب را بپذیرند در غیر این صورت خونریزی در ادرار بی پایان خواهد بود و همچنین می تواند سلامت بیماران را به شدت تهدید کند. علاوه بر این، سنگ کلیه همچنین می تواند باعث بروز هماچوری شود و این باعث می شود که بیمار PKD عوارض دیگری ایجاد کند.
نتیجه هوماتوری مضر چیست؟ برای بسیاری از بیماران PKD، اگر آنها برای هماچوری نگران نباشند و کیست ها را به خوبی کنترل کنند، به آسیب شدید به بیماران منجر خواهند شد. با خونریزی به ادرار، گلبول های قرمز بیشتر از بین رفته اند و می توانند منجر به کم خونی شوند، و بیماران اغلب احساس خستگی و ضعف می کنند، صورت پریده با خواب بد.
برای آسیب به کلیه های ناشی از کیست های بزرگ، بیماران باید درمان معقول را در زمان مناسب بپذیرند، بنابراین پیشنهاد می کنم درمان طبیعی جایگزین را به جز جراحی در نظر بگیرید، مهم تر اینکه برای درمان طبیعی هیچ عارضه جانبی و صدمه به بیماران وجود ندارد. پس از درمان طبیعی، کیست دوباره رشد نخواهد کرد، اما جراحی نمی تواند از عود مجدد کیست دوباره جلوگیری کند. هرچه بیشتر بیماران PKD از درمان طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی بهره مند شوند. اگر میخواهید PKD را کاملا از بین ببرید لطفا از طریق پیام زیر با پزشکان ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

راه های آسان برای تعمیر کلیه آسیب دیده و کراتینین پایین 6.3

در اکثر موارد، کراتینین 6.3 می تواند به راحتی توسط پزشکی غرب یا دیالیز کاهش یابد. اما هر دو آنها نمی توانند مشکلات عود کراتینین 6.3 را متوقف کنند. در اینجا می توانیم به شما بگوئیم که با بهبود عملکرد کلیه، این مشکلات را آسان می کند. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید مستقیما به صورت رایگان در دسترس ONLINE DOCTOR شوید.
کراتینین چیست؟ سطح عادی؟
کراتینین یک ماده شیمیایی زیستی است که از طریق متابولیسم طبیعی ماهیچه ها اتفاق می افتد. کلیه ها معمولا این ترکیب را اخراج می کنند. با این حال، زمانی که کراتینین برای برخی از زمان ها باقی می ماند، این اغلب نشان دهنده عملکرد ضعیف کلیه است. محدوده طبیعی برای مردان 0.6 تا 1.2 MG / DL است. برای زنان، محدوده طبیعی 0.5 تا 1.1 MG / DL است.
کراتینین 6.3 بدین معنی است که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در بدن وجود دارد، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. داروهای گیاهی چینی اثرات خوبی در بهبود کلیه آسیب دیده دارند.
درمان حذف توکسین برای کاهش کراتینین 6.3 به طور موثر اختراع شده است. این شامل مجموعه ای از درمان های چینی پزشکی است، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، Moxibustion درمان، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، و غیره. آنها ابتدا خون آلوده خود را از بین بردن سموم و پسماندها از خود بدن برای فراهم کردن محیط خالص خون برای برنامه های دارویی بیشتر.
در محیط تمیز، داروها به طور کامل می توانند اثرات خود را برای تحریک توانایی خود بهبودی از بافت و سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه با کمک توابع dilating عروق خونی، بهبود گردش خون، تخریب، ضد التهاب، ضد همکاری و جلوگیری از فیبروز کلیوی. علاوه بر این، داروهای چینی همچنین می توانند مواد مغذی و اکسیژن به میزان کافی برای بهبود ضایعات کلیه فراهم کنند. هنگامی که عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا 6.3 به طور طبیعی و به طور کلی کاهش می یابد. ممکن است شما از دیالیز دور بمانید.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چه چیزی می توانید برای کراتینین بالا 6.4 به جز دیالیز

برای بسیاری از بیماران کلیوی، سطح کراتینین یک شاخص مهم برای نشان دادن عملکرد کلیوی و آسیب کلیه است. و اگر آنها می خواهند کراتینین بالا را پایین بیاورند، باید دقیقا بدانند کراتینین پیش از آن چه می داند، پس آنها می توانند یک معالجه مناسب برای پایین آوردن آن از ریشه پیدا کنند.
کراتینین یک مولکول زباله شیمیایی است که از متابولیسم عضلانی تولید می شود. این از کراتین تولید می شود که یک مولکول مهم برای تولید انرژی در عضلات است. افزایش کراتینین به معنی آسیب کلیه است. چگونه سطح کراتینین بالا 6.4 را کاهش دهیم؟
آیا دیالیز ضروری است؟ و آیا ما می توانیم یک درمان طبیعی دیگر برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون هیچ گونه عوارض جانبی پیدا کنیم؟ به طور معمول در پزشکی غربی پزشکان اغلب بیماران با سطح کراتینین بالا را برای کاهش دیالیز توصیه می کنند اما دیالیز طولانی مدت می تواند به عملکرد کلیه ها آسیب برساند و می تواند عوارض جانبی بیشتری را برای بیماران ایجاد کند، اغلب احساس خستگی، ضعف، ضعیف اشتها و بد خوابیدن، و آسان شدن عفونت با ایمنی ضعیف می باشد. آیا درمان با سم زدایی کاهش می یابد؟
کلیه ها کراتینین خون را در محدوده طبیعی حفظ می کنند. کراتینین یک شاخص نسبتا قابل اعتماد از عملکرد کلیه است. سطح کراتینین بالا باعث اختلال عملکرد کلیه یا بیماری کلیوی می شود. و پاکسازی ضعیف می تواند منجر به افزایش کراتینین شود. سطح غیر طبیعی کراتینین به نارسایی کلیه یا سطح دیگر آسیب کلیه اشاره دارد. اندازه گیری دقیق تر عملکرد کلیه می تواند با محاسبه مقدار کراتینین از کلیه توسط بدن تخمین زده شود. این به عنوان کاهنده کراتینین شناخته می شود و میزان تصفیه توسط کلیه ها (میزان فیلتراسیون گلومرولی یا GFR) را تخمین می زند. اگر سطح کراتینین خود را به 6.4 افزایش دهد که به معنی شرایط شدید در مرحله نارسایی کلیه است، باید درمان های پزشکی به موقع مورد استفاده قرار گیرد.
سطح کراتینین نشانه ای از عملکرد کلیه است و هنگامی که آن را به 6.4 افزایش می دهد، دیالیز به طور گسترده ای مورد استفاده برای بهبود وضعیت کلیه و از بین بردن سموم در خون است. دیالیز بی حد و حصر است و اگر در طولانی مدت استفاده شود ممکن است کلیه کوچک شود. درمان جایگزین برای بیماری مزمن کلیه، ما پیشنهاد درمان تونر حذف در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی. کارشناسان کلیه ما این درمان مخصوص طبیعی را برای سالها تحقیق کرده اند و این درمان برای بیماری های مختلف کلیه را توسعه داده اند. در حال حاضر بسیاری از بیماران کلیوی خارجی از آن بهره مند شده اند. اگر شرایط شما خیلی جدی نیست، ما می توانیم به کاهش سطح کراتینین کمک کنیم. بدون دیالیز اما اگر سطح کراتینین بالا باشد، عوارض شدید، وضعیت کلی کلی پیچیده است، دیالیز ضروری است، ما می توانیم به شما کمک کنیم که دیالیز را انجام دهید و در عین حال، درمان طبیعی نیز برای بهبود وضعیت شما استفاده می شود، در نهایت، درمان طبیعی می تواند کمک به تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه شما، هنگامی که وضعیت شما خوب است، دیالیز می تواند متوقف شود. اگر میخواهید جزئیات بیشتری در رابطه با درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید و ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا Ketosteril می تواند کراتینین 5.7 را به طور طبیعی در نفروپاتی دیابتی کاهش دهد

Ketosteril چیست؟ چه زمانی می توانم Ketosteril را مصرف کنم؟ اثرات Ketosteril چیست؟ آیا Ketosteril می تواند کراتینین 5.7 در نفروپاتی دیابتی را درمان کند؟ ما برخی از جزئیات در این مقاله را به اشتراک می گذاریم، یا می توانید مستقیما به صورت رایگان در ONLINE DOCTOR مشورت کنید.
چه زمانی می توانم Ketosteril را مصرف کنم؟
همکاری با رژیم کم پروتئین برای جلوگیری و درمان آسیب های ناشی از عدم تعادل پروتئین به علت نارسایی مزمن کلیوی. معمولا در بیماران با میزان فیلتراسیون گلومرولی کمتر از 25 میلی لیتر در دقیقه استفاده می شود. رژیم کم پروتئین نیاز به مصرف بزرگسالان دارد که مصرف پروتئین روزانه 40 گرم یا کمتر از 40 گرم باشد.
Ketosteril نه تنها می تواند اسید آمینه اساسی را برای بدن انسان فراهم کند، بلکه بخشی از مواد زائد و سم را نیز تخریب می کند، بنابراین می تواند سطح کراتینین بالا را تا حدودی کاهش دهد.
اثرات Ketosteril چیست؟
علاوه بر این، رژیم غذایی کوترستیل و کم پروتئین در درمان نارسایی کلیه می تواند اهداف زیر را داشته باشد.
1. علائم نارسایی کلیه، مانند پروتئینوری را کاهش دهید.
2. کاهش تجمع مواد زائد متابولیکی و سموم، مانند کراتینین، اوره، اسید اوریک و غیره.
3. بهبود اختلالات متابولیسم چربی و اختلالات غدد درون ریز.
در حال حاضر، ما برخی از جزئیات Ketosteril را می دانیم، شما می توانید با دکتر خود در مورد Ketosteril، که برای شما مناسب است، ارتباط برقرار کنید. در اینجا، ما به شدت توصیه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کاهش کراتینین 5.7. این بر اساس داروهای چینی است. طب چینی سابقه طولانی در درمان بیماری کلیه از دیدگاه ریشه دارد. طب چینی فعال در پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی استاز از جمله کراتینین را حذف می کند، سیستم خون را تنظیم می کند، آسیب کلیه را تعمیر می کند و عملکرد کلیوی را بازی می کند. در این روش ابتدا کراتینین را حذف می کند و بنابراین نشانه های جدی در نارسایی کلیه را از بین می برد. در عین حال، داروهای فعال چینی برای تغذیه خود و بهبودی خود، تغذیه می کنند. به عنوان عملکرد کلیه بهبود یافته، کراتینین 5.7 می تواند به طور طبیعی کاهش می یابد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

درمان جذب ایمنی چیست؟

درمان جذب ایمنی نوعی از روش تصفیه خون است، در واقع باعث می شود که خون انسان با جریان پیچیده ایمنی در یک دستگاه خاص ترکیب شود، در این دستگاه نوع خاصی از ماده وجود دارد که به راحتی می تواند با پیچیدگی های ایمنی ترکیب شود، سپس این دستگاه می تواند در جذب مجتمع ایمنی متخصص باشد. این ماده مخصوص به نام ايمونواسروبنت نامیده می شود که می تواند با پیچیدگی های ایمنی در خون ترکیب شود و این دوره جذب در خارج از بدن انسان انجام می شود و دستگاه باید به شدت ضد عفونی شود تا عفونت را برای همه بیماران اجتناب کند.
جذب ایمنی می تواند بیماران کلیوی (به خصوص بیماران ایمنی) را از خارج خارج از بدن خارج می کند و این نوع از روش تصفیه خون پیشرفته است. این جسم خارجی پاتوژن شامل خود آنتی بادی، پیچیدگی ایمنی، فاکتور نكروز تومور، اینترلوكین، پروتئین چربی LD، پروتئین كلیه، انواع محصولات جانبی، سموم ایمنی و سموم داخلی است.
دوره درمان جذب ایمنی این است که اجازه می دهد خون بیمار از بدن خارج شود تا جریان جداسازی پلاسما را در جریان بگذارد تا پلاسما را جدا کند و سپس پلاسما را به دستگاه جاذب ایمنی منتقل کند، پلاسما با ایمونوسوربنت لمس می کند تا مواد بیماریزا را از پلاسما در حالت انتخابی، در نهایت پلاسمای پاک به بدن بیمار انتقال خواهد یافت. سپس می تواند هدف درمان بیماران را برطرف کند.
بیماری ادغام برای درمان جذب ایمنی:
1. چندین روماتیسم ایمنی، به ویژه لوپوس اريتماتوز و واسکولیت سیستمیک.
2. بیماری پوستی ایمنی.
3. بیماری کلیوی، به خصوص در ارتباط با ایمنی، شامل بیماری کلیوی پلورپور، نفروپاتی نفس است.
4. بیماری سیستم گوارشی.
5. Myasthenia gravis، سندرم Gullain-barre و غیره (بیماری سیستم عصبی)
6. بیماری های سیستم خون، مانند کم خونی همولیتیک خود ایمنی و غیره
7. دیابت هیپرلیپسی و نوع 1 (بیماری های غدد درون ریز و متابولیک)
اثر درمان برای بیماری کلیه در درمان جذب ایمنی:
1. کمک به از بین بردن مواد بیماریزا، به خصوص برای مجموعه ای از ایمنی.
2. علائم بیماران را از بین ببرید.
3. انکشاف بیماری به طور موثر بدون هیچ گونه عارضه جانبی را مسدود کنید.
همه در یک کلمه درمان جاذب ایمنی می تواند به بیماران کمک کند تا سلامت آنها را به طور موثر بهبود بخشد، و این درمان باید با سایر درمان های طبیعی ترکیب شود، و سپس می تواند موثرترین استفاده برای همه بیماران را آزاد کند، و این نوع درمان ویژه طبیعی در بیمارستان سنتی تانگشانانت اگر شما می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد آن را بدانید، پزشکی چینی به بسیاری از بیماران خارجی کمک کرده است، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()