نوشته شده توسط : Andy

هراس و عوارض دیابت

امروزه دیابت به همه گیر جهانی تبدیل شده است، افراد مبتلا به دیابت بیشتر و بیشتر تحت تاثیر کیفیت زندگی فقیر زندگی می کنند. پس باید ریسک و عوارض دیابت را بدانیم، سپس می توانیم اقدامات احتیاطی بیشتری برای اجتناب از آن یا بهبود آن انجام دهیم.
آسیب دیابت
1. افزایش بار اقتصادی (داروهای طولانی مدت)
2. خطرات فیزیولوژیکی (باعث عوارض متعدد)
3، آسیب قلبی. دیابت یک بیماری طول عمر با بیماری های حاد و مزمن است.
عوارض حاد و مزمن دیابت
تنها 1/3 بیمار در کشور ما می توانند درمان شوند، و 2/3 دیگر نمیتوانند به طور منظم درمان شوند و یا نمیتوانند درمان کامل داشته باشند. بروز دیابت بسیار زیاد است، که به طور جدی بر کیفیت زندگی بیماران تأثیر می گذارد. با این حال، برخی از بیماران در 80 سالگی دیابت را بیش از 30 سال داشتند اما هیچ عارضه مشخصی نداشتند. آنها تنها به طور منظم داروهای خود را تنظیم می کنند. این نشان می دهد که اگر چه دیابت نمی تواند درمان شود، می تواند عوارض و پیشگیری را کنترل کند. بیماران دیابتی باید با یک جنگ طولانی مبارزه کنند، از دانش برای شکست دادن دیابت استفاده کنند و دیابت را وحشتناک نیست. وحشتناک است که از عوارض رنج بکشد. این عوارض حاد و مزمن دارد.
1، عوارض حاد دیابت کتوآکیدوز سندرم هیپراسموتی اسیدوز لاکتیک (سالمندان) هیپوگلیسمی با عفونت.
2. عوارض مزمن ممکن است شامل اندام های متعدد باشد.
(1) نقص در مغز: می تواند باعث انفارکتوس مغزی شود.
(2) تهاجم به قلب و عروق: می تواند باعث فشار خون بالا، بیماری قلبی عروقی، انفارکتوس میوکارد شود. علت اصلی مرگ و ناتوانی یا از دست دادن اقتصادی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی.
(3) کلیه ها را شامل می شود: می تواند نفروپاتی دیابتی ایجاد کند و در نهایت می تواند باعث نارسایی کلیه شود (یعنی اورمیا همه می دانند که کلیه اندام دفعی بدن است، زمانی که شکسته می شود، ادرار خارج نمی شود) دیالیز برای حفظ زندگی، و این فقط یک جرم نیست. هزینه نیز عالی است.
(4) چشم: می تواند باعث گلوکوم، آب مروارید، چشم نادیدنی نمی تواند چیزها را ببیند. بیماران با بیش از 20 سال بیماری دارای درجه های مختلف رتینوپاتی هستند و رتینوپاتی عامل اصلی نابینایی در دیابت است.
(5) نوروپاتی محیطی: می تواند باعث بیخوابی دست و پا، احساس سوزن شدن، احساس خزنده بر روی بدن یا یک گام در احساس پا پد پا وجود دارد.
(6) پای دیابتی: پای بد است. هزاران کیلومتر با یک قدم شروع می شود. هنگامی که مردم پای خود را از دست می دهند، به این معنی است که زندگی روزمره برای مراقبت از آنها دشوار است. درک عمیق تر این نقطه نسبت به بیماران که به علت پای دیابتی قطع شده اند وجود دارد. یک چشم سوزنی، یک زخم کوچک و پای ورزش را دست کم نگیرید.
طبق اطلاعات فوق ما می توانیم درمان لازم را برای ترویج وضعیت دیابت ما انجام دهیم، اما تنها مصرف بعضی از داروهای غربی به اندازه کافی برای درمان آن نیست، ما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین طبیعی را در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، که موثر است به بیماران بدون هیچ عوارض جانبی. اگر می خواهید اطلاعات دقیقتری در مورد آن کسب کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 

https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای جلوگیری از دیابت و بهبود دیابت

امروزه دیابت به اپیدمی جهانی تبدیل شده است، مردم بیشتر و بیشتر تحت تأثیر دیابت قرار می گیرند و کیفیت زندگی فقیر زندگی می کنند. پس باید ریسک و عوارض دیابت را بدانیم، سپس می توانیم اقدامات احتیاطی بیشتری برای اجتناب از آن یا بهبود آن انجام دهیم.
جلوگیری از دیابت
دیابت یک بیماری قابل پیشگیری و درمان است. مطالعات نشان داده اند که معمولا از 7 سال پس از گلوکز خون پس از پیدایش به دیابت تشخیص داده می شود. افزایش اولیه گلوکز خون پس از پریودنتال اغلب درمان نمی شود، تا زمانی که تغییرات در عادات غذایی و شیوه زندگی سبب بازگشت قند خون به حالت طبیعی شود. این نشان می دهد که پیشگیری از ابتلا به دیابت بسیار امیدوار کننده است و افراد بدون دیابت ممکن است دیابتی نباشند. اگر چه سطح طب مدرن می تواند بیماران مبتلا به دیابت را به علت دیابت دچار آسیب یا دیررس کند اما درمان هنوز بسیار دشوار است. بنابراین، پیشگیری هنوز مهم ترین است. با توجه به پیشگیری از دیابت، کارشناسان مربوطه "چهار امتیاز" را پیشنهاد دادند:
1، "بیشتر برای دانستن"
این پیشگیری دانش است. دریافت آموزش بهداشت و یادگیری دانش دیابت. چه چیزی بیشتر است؟ لازم است بدانید که آیا خانواده دارای سابقه دیابت است، اما همچنین می دانیم که اقدامات پیشگیری و کنترل، و همچنین از طریق آزمون معمول برای دانستن سطح قند خون خود.
2، "خوردن کمتر"
این پیشگیری از رژیم غذایی است. "کمتر" چیست؟ این است که اتاق را برای خوردن بگذارید. به اندازه کافی برای رفع اشتها کافی نیست. رژیم غذایی به عنوان نور به عنوان ممکن، کم چرب، کم قند، خوردن بیشتر ماهی، سبزیجات، قارچ سیاه، سیر، چای و غیره. کاهش مصرف چربی، افزایش فیبر غذایی، جلوگیری از تشکیل عوامل مستعد کننده مانند چاقی و هیپرلیپیدمی. افراد مبتلا به عوامل خطر چاقی به کنترل وزن، دور کمر، دور کمر و نسبت دور کمر توجه دارند.
3، "ورزش مناسب"
این پیشگیری از ورزش است. ورزش می تواند بافت چربی را کاهش دهد و حساسیت سلول ها را به انسولین افزایش دهد و خطر ابتلا به دیابت انسولین غیر وابسته را کاهش دهد. ورزش مناسب همچنین می تواند عملکرد قلبی و ریه را کاهش داده و ویسکوزیته خون را کاهش دهد. در حال حاضر به رسمیت شناخته شده است که افرادی که به طور منظم ورزش را انجام می دهند 20٪ کمتر از کسانی است که در ورزش با سن خود شرکت نمی کنند. اغلب در کمپین "عرق و نفس"، ترجیحا حداقل نیم ساعت در روز، حداقل 5 بار در هفته، شرکت می کنند.
4، "آرامش"
این پیشگیری روانشناختی است. اجتناب از آسیب ذهنی، بهبود استرس روانی، به منظور اطمینان از ترشح طبیعی انسولین.
5. ترک سیگار، محدود کردن الکل و اطمینان از خواب.
افراد مبتلا به ویسکوزیته خون بالا باید سیگار را ترک کنند، زیرا سیگار کشیدن می تواند باعث کاهش رگ های خونی شود، ویسکوزیته خون افزایش می یابد.
طبق اطلاعات فوق ما می توانیم درمان لازم را برای ترویج وضعیت دیابت ما انجام دهیم، اما تنها مصرف بعضی از داروهای غربی به اندازه کافی برای درمان آن نیست، ما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین طبیعی را در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، که موثر است به بیماران بدون هیچ عوارض جانبی. اگر می خواهید اطلاعات دقیقتری در مورد آن کسب کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 

https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

نحوه تعریف واقعی هماتوری و فیزیولوژی ادرار خون

آیا خون ادرار باید نفریت باشد؟ من در معاینه فیزیکی من + + خون منفرد ادرار یافتم، اما احساس ناراحتی نکردم. دکتر من را با نفریت حاد تشخیص داد. من یک هفته از پنی سیلین گرفتم، سپس برای بررسی ادرار، هنوز هم برای خون غیرقانونی + + (غیر قاعدگی)، دکتر اجازه داد من کلیه B، سونوگرافی، موضع دوگانه کلیوی، مانند نرمال، دو طرفه نیز دیده نمی شود گسترش می توانم از متخصص بپرسم، من واقعا نفریت دارم؟ چرا خون ادرار همیشه مثبت است؟
بسیاری از افراد درک مبهمی از خون مخفی ادرار دارند، اغلب فکر می کنند که ادرار برای خون مثبت است، ظاهر هماچوری است. در واقع، ادرار به جای گلبولهای قرمز مثبت برای آزمایش خون هموگلوبین کاغذ و میوگلوبین مثبت است.
ادرار حاوی گلبولهای قرمز بیشتری است که به عنوان هماچوری شناخته می شود. در ادرار طبیعی، هیچ سلول قرمز خون یا حتی مقدار کمی از گلبول های قرمز وجود ندارد (هر لنز با بزرگنمایی بزرگ 0 ~ 2). پس از ورزش شدید، کار فیزیکی سنگین و یا مدت طولانی، ادرار می تواند یک رگه از گلبول های قرمز ظاهر شود، این وضعیت طبیعی است و هیچ اهمیت بالینی ندارد. با این حال، اگر ادرار اغلب به نظر می رسد بیشتر گلبول قرمز نشان دهنده اختلالات است، که باید از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد. معیارهای تشخیصی برای هماچوری عبارتند از:
① ادرار تازه صبحگاهی بدون رسوب، معاینه مستقیم اسمیر، هر 2 تا 3 سانتیمتر بزرگنمایی گلبول قرمز 1.
② معاینه میکروسکوپ رسوب ادرار، هر گلبول قرمز با قدرت بالا 3؛ یا از Niu Baohua برای شمارش سلول های قرمز خون 8،000 / میلی لیتر یا میزان دفع ادرار قرنیه خون 100،000 / hour استفاده کنید.
③ 12 ساعت شمارش گلبول قرمز خون ادرار (آدیس تعداد)> 500،000.
اگر وزن مخصوص ادرار بسیار کم باشد، ادرار قلیایی است یا نمونه ادرار بیش از حد طول می کشد، سپس گلبول های قرمز ادرار تخریب می شود، اگرچه هماچوری وجود دارد و رسوبات ادرار نیز می توانند سلول های قرمز را تشخیص دهند. شایع ترین علت هماچوری بیماری بیماری ادراری است که بیشتر در بیماری های گلومرولی، فک و عفونت و تومور مشاهده می شود.
ادرار حاوی هموگلوبین آزاد است که ادرار هموگلوبین نامیده می شود. پلاسما طبیعی حاوی مقدار کمی از هموگلوبین آزاد و پیوند پیچیدهای اتصال دهنده پروتئین به دلیل وزن مولکولی آن بزرگ است، نه از فیلتراسیون غشایی فیلتراسیون طبیعی گلومرول، بنابراین ادرار معمولی هموگلوبین ظاهر نمی شود. همولیز سریع، تعداد زیادی از گلبول های قرمز تخریب می شود، تخریب گلبول های قرمز خون آزاد هموگلوبین را آزاد می کند، زمانی که هموگلوبین آزاد از ترکیبی از توانایی پیوند پروتئینی دانه ها، و نه با ترکیب هموگلوبین آزاد از کلیه، و وقوع ادرار هموگلوبین. در آزمایش ادرار خون مخفی وجود داشت، اما در میکروسکوپ هیچ گلبول قرمز یافت نشد. هنگامی که جدی است، ادرار کارامل است. علل ادرار هموگلوبین شامل دستگاه ادراری همولیز، انفارکتوس کلیه و همولیس داخلی است. دو مورد اول، به طور عمده در همولیز بالینی، بسیار نادر هستند.
ادرار حاوی تعداد زیادی از میوگلوبین، ادرار میوگلوبین است. میوگلبین ناشی از علل مختلف تخریب بافت ماهیچه ای (دژنراسیون، التهاب، ضربات گسترده و اختلالات متابولیکی) است که منجر به مقدار زیادی از میوگلوبین می شود که از ادرار خارج می شود. وزن مولکولی میوگلوبین کوچک است و می تواند توسط غشای فیلتراسیون گلومرولی فیلتر شود. بنابراین روش تشخیص هماچوری، بررسی میکروسکوپی است. روش شیمیایی خشک ادرار برای آزمایش خون مخفی از نوار تست مثبت منعکس کننده ادرار هموگلوبین و ادرار میوگلوبین و نه هماچوری است. از آنجایی که توجه داشته باشید آزمون خون مخفی نیز به اسید آسکوربیک حساس است، بنابراین نباید نگران نباشید مقدار کمی خون مخفی در ادرار وجود دارد.
بنابراین، اهمیت بالینی آزمایش خون مخفی ادرار (OCCULTBLOODINURINE؛ OB) عمدتا برای شناسایی ادرار هموگلوبین است و مثبت آن به معنای نفریت نیست. به طور کلی، واکنش انتقال خون، بیماری واژینال کبدی، ادرار هموگلوبین پراکسیسمیال، مالاریا، سوختگی های گسترده و برخی از داروها یا سموم ناشی از التهاب و سایر موارد خونریزی غیر ادراری ادرار می تواند مثبت باشد. انواع مختلف آنمی خون همولیتیک ممکن است ادرار هموگلوبین را نشان دهد. علاوه بر این، بیماران مبتلا به اسهال هموگلوبین خواب پراکسیسمال و بیماران مبتلا به ادرار هموگلوبین آلرژیک دارای دوره شروع مثبت هستند.
با توجه به این دیدگاه، بیماران باید درمان مناسب را در صورت داشتن هموتروری انجام دهند، زیرا تاخیر در درمان شرایط آنها را بدتر می کند. اگر می خواهید اطلاعات دقیقتری کسب کنید یا سوالاتی داشته باشید، لطفا به ما در زیر مراجعه کنید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

اجتناب از عادت بد برای محافظت از کلیه شما

برای بسیاری از بیماران کلیوی، عادت های بد زندگی باعث آسیب بیشتر به سلامت آنها می شود، سیگار کشیدن تاثیر بسیار منفی بر فشار خون دارد. همچنین سیگار کشیدن باعث افزایش بیماری قلبی و عروقی می شود، به طوری که تعداد ضربان قلب افزایش می یابد، رگ های خونی را در کلیه ها کاهش می دهد، صدمه به شریان ها را ایجاد می کند و باعث ایجاد آرترئوسکلروزیس شریان های کلیه می شود.

سیگار کشیدن برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند، کشنده است، زیرا احتمال ابتلا به بیماری کلیوی را افزایش می دهد. همچنین خطر از دست رفتن عملکرد کلیوی بسیار سریعتر از افراد غیر سیگاری افزایش می یابد. خبر خوب این است که اگر سیگار را ترک کنید، این خطرات را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

شما از رفتن به توالت رد میکنید

ادرار نامنظم می تواند برای کلیه ها بسیار بد باشد. در غیر این صورت، شما تمام سموم هایی را که باید از بین برده شوند، حفظ خواهیم کرد. با گذشت زمان، این امر می تواند منجر به بی اختیاری، همچنین سنگ کلیه و سایر آسیب های کلیه شود.

شما بیش از حد آب نبات و میان وعده می خورید

قرار دادن غذاهای شیرین فراوان، تنقلات و نوشیدنی های هوادهی در بدن می تواند برای کلیه ها بد باشد. همانطور که یک مطالعه تایید کرده است مصرف فروکتوز بیش از حد ممکن است سطح اسید اوریک را تحت تاثیر قرار دهد و در نهایت منجر به بیماری شود. افراد مبتلا به دیابت هم اکنون در معرض خطر ابتلا به مشکلات کلیوی هستند. غذای بیشتری با فیبر و قند کمتر انتخاب کنید.

شما فشار خون خود را بررسی نمی کنید

مهم است که فشار خونتان را کنترل کنید زیرا فشار خون بالا عامل اصلی آسیب کلیه است. با پزشک خود در سطح توصیه شده مشورت کنید، به طور مرتب بررسی کنید و در صورت نیاز به کاهش فشار خون بالا اقدام کنید.

شما دارو را "به دست خود"

شما باید دستورالعمل های پزشک خود را رعایت کنید، قرص ها و داروهای دیگر را «به تنهایی خود» مصرف نکنید. برخی داروها اگر به اشتباه اشتباه گرفته شوند، می توانند باعث آسیب کلیه شوند. داروهایی که به راحتی در دسترس هستند مانند آسپیرین و ایبوپروفن برای انجام کلیه ها به طور منظم یا به صورت روزانه مفید هستند. بعضی از آنتی بیوتیک ها نیز می توانند مضر باشند.

ورزش را اجتناب نکنید

ورزش برای بدن و گردش خون عالی است و می تواند به تنظیم فشار خون و دیابت کمک کند. همچنین تمرین وزن و وزن ستون فقرات را کاهش می دهد. همانطور که مطالعات نشان داده است، کاهش وزن می تواند به طور مثبت بر عملکرد کلیه تاثیر می گذارد.

مصرف بیش از حد الکل

کلیه ها به بدن کمک می کنند تا بدن را از چیزهای مضر مانند الکل حذف کند. بنابراین، هنگامی که با الکل تجدید می کنید، کلیه های شما تحت فشار زیادی قرار می گیرند. به این ترتیب، آنها می توانند آسیب ببینند. الکل منجر به کم آبی بدن می شود و سطوح بالای الکل در بدن شما می تواند منجر به این شود که اندام ها به اندازه کافی هیدرات نشده و کار خود را به خطر نمی اندازند. الکل همچنین علت بیماری کبد است که به نوبه خود مانع تنظیم جریان خون در کلیه ها می شود.

شما بیش از حد نمک مصرف می کنید

سطح بالای سدیم در رژیم غذایی شما، یا به شکل نمک در آشپزخانه شما و یا اغلب بیش از منابع پنهان، بسیار مشکل ساز است، به خصوص اگر شما تمایل به فشار خون بالا دارید. بسیاری از میان وعده ها، بیشتر غذاهای سریع، غذاهای کنسرو شده و غذاهای بسته بندی حاوی مقدار زیادی سدیم هستند، بنابراین آنها باید کاهش یابد. تصمیم بگیرید که میوه های تازه، سبزیجات، گردو یا تنقلات خانگی تهیه کنید. مصرف سدیم خود را حدود 2300 میلی گرم در روز محدود کنید.

شما به اندازه کافی آب نوشیدید

عملکرد مناسب کلیه بستگی به جریان مایع مناسب دارد. از دست دادن آب بدن یکی از دلایل آسیب کلیه و تشکیل سنگ کلیه است.

شما به درستی تغذیه نمی کنید

رژیم سالم به این معنی نیست که شما فقط باید در هنگام مشکلات کلیوی بخورید.

اما اگر مشکلی دارید، می توانید آنها را بهبود بخشید. پزشک شما ممکن است یک رژیم حاوی پتاسیم و فسفر کمتری را پیشنهاد کند. این به این معنی است که به طور معمول غذاهای "بد" مانند برنج سفید، نان سفید و ماکارونی به طور ناگهانی برای شما مفید است!

خوردن مقدار زیادی از سبزیجات و میوه های تازه (به خصوص سیب، هلو، هویج ...).

پروتئین باید در مقادیر متوسط ​​مصرف شود. پروتئین های گیاهی و حیوانی خاص مانند مرغ و ماهی برای کلیه ها آسان تر است.

به طور کلی، غذای سالم توصیه می شود زیرا در تنظیم وزن، دیابت و فشار خون کمک می کند. برخی از مواد مغذی مانند منیزیم و ویتامین B6 برای جلوگیری از سنگ کلیه مفید هستند. اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

کراتینین 680 چیست و چگونه می توانم درمان کنم

سطح کراتینین حدود 680 است که بسیار بزرگتر از حد طبیعی است و نشان می دهد که کلیه های شما به علت فشار خون بالا در طولانی مدت آسیب می بینند. کلیه های ما می توانند اریتروپویتین را ترشح کنند، تحریک هموپوئزی مغز استخوان. به دلیل کلیه های آسیب دیده شما کم خونی دریافت می کنید. شما گفتید که پروتئینوری دارید. علت شکل گیری با آسیب اعضای زیرزمین گلومرولی همراه است. هنگامی که عملکرد مانع گلومرولی مختل می شود، پروتئین و سلول های خون در ادرار جریان می یابند.

اگر عوارض فشار خون بالا، نارسایی قلبی یا تورم دارید، وضعیت بدتر خواهد شد. اگر شما به موقع نیست و به درستی درمان، سطح کراتینین خود را ادامه خواهد داد تا افزایش یابد، شما احساس ناراحتی خواهد شد، مانند تهوع، استفراغ و از دست دادن اشتها، و سپس شما هیچ چاره ای جز دیالیز، و در نهایت پیوند کلیه است.

اساسا، ما درمانی از سموم تصفیه شده از خون را می گیریم.

اگر دیالیز را شروع نکرده اید، فرصتی عالی برای حساسیت به طب چینی دارید و امید زیادی برای بهبود وضعیت کلیه ها است و سپس از دیالیز جلوگیری کنید. بنابراین، درمان قبل از آن بهترین اثر است. از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

بیمارستان ما قادر به پاک کردن بدن از سموم یافت درمان بود، ده ها تن بیمارستان از کارشناسان چینی برای دهه جوانه تجربه و مطالعه عمیق از آزمون تئوری، و حتی دستور العمل های کلاسیک چینی، سوابق پزشکی خواهد شد که لازم است، و سپس بعد از چند سال بهبود تکرار مکرر، 2014، این مطالعه از درمان بیماری کلیه انجام شده است. این به بلوغ فنی واقعا جامع رسیده است.

درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

اگر شما می خواهید برای دریافت سموم درمان پاکسازی از خون، شما می توانید تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707 ارسال. دکتر ما به زودی به شما پاسخ خواهد داد!



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

گیاهان چینی برای نارسایی کلیه

کلیه اندامهای بسیار مهم برای حفظ سلامت بدن هستند. هنگامی که شما با نارسایی کلیه تشخیص داده می شوید، گیاهان چینی می توانند به اثرات طبیعی برای کاهش علائم کمک کنند و پیشرفت عملکرد کلیه را کاهش دهند.

گیاهان چینی برای نارسایی کلیه

هو شوو وو

هو شوو وو یک پالس انرژی را به ارمغان می آورد و توانایی تولید مثل دارد. با فراهم آوردن کلیه با قدرت لازم، می تواند به بهبودی موهای خاکستری، کلسترول پایین، فشار خون و اسکلروز شریانی کمک کند.

جینسنگ

این گیاه طبیعی دارای مزایای سلامتی عمومی برای بدن است. این کمک می کند تا گردش خون را تحریک، افزایش استقامت و کمک به مقابله با استرس. این کمک می کند تا برای تعمیر آسیب دیده کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه.

چمن آشپزخانه

نیمکت ادرار را افزایش می دهد و عفونت های دستگاه ادراری مانند بیماری های مثانه و مجاری ادراری را درمان می کند. نیمکت و یا حتی بخشی از سنگ در کلیه ها ریخته می شود. همچنین انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه است.

دن شن

دن شن می تواند به فرد کمک کند تا مقابله با استرس ناشی از کمبود کلیه، که ناشی از مشکلات ادرار و اختلال عملکرد جنسی است.

گیاهان چینی برای تقویت کلیه استفاده می شود و قدرت آن را تامین می کنند. حتی در هنگام استفاده از گیاهان چینی، بازگرداندن کلیه به حالت طبیعی سالم زمان خاصی را می گیرد.

بسیاری از گیاهان چینی می توانند بیماری کلیوی را درمان کنند. اگر می خواهید سعی کنید، مطمئن شوید پزشکان چینی را برای تعیین گزینه درمان تعیین کنید. و اگر خودتان گیاهان را مصرف کنید، می تواند یک خطر بزرگ زندگی باشد. در پکن تانگ شان تانگ بیمارستان TCM، درمان سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. بسیاری از بیماران خارجی

لازم به ذکر است که باید برخی از گیاهان با خواص تحریک کننده مانند چای سیاه، افدرا و مهره کولا را اجتناب کرد. برای یک لیست از گیاهان از مطالعه حذف می توانید پیام زیر ترک و یا ارسال تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp 8613292893707. و ما خوشحال هستیم که شما را در عرض 24 ~ 48 ساعت پاسخ دهید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا عفونت گلو باعث افزایش سطح کراتینین پس از پیوند کلیه خواهد شد؟

سوال: "من 24 ساله هستم. در سال 2008 در روز 24 ژوئیه کار کردم و تاکنون هیچ مشکلی ندارم، اما به طور ناگهانی من در گلو عفونی میکنم و یک آنتی بیوتیک خاصی را مصرف میکنم و شاید به این دلیل یا به دلایل دیگری سطح کراتینین من به 340 افزایش می یابد. لطفا برای کمک به من برای کاهش آن کمک کنید. "

A: از درخواست شما متشکرم بر اساس داستان شما، من معتقدم که میزان کراتینین بالا 340 شما ممکن است به علت عفونت گلو باشد. چرا این را می گویم؟

بیش از 95٪ بیماری های کلیوی نتیجه یک اختلال ایمنی است. در سیستم ایمنی بدن، سیستم ایمنی بدن نمی تواند ویروس را که بر بدن ما تاثیر می گذارد، برداشته باشد. بنابراین ویروس آنتی بادی ها را با سیستم ایمنی مخلوط می کند و توده ای به نام "پیچیده ایمنی" تشکیل می دهد. مجتمع ایمنی سمی است که وقتی که در اندام های داخلی تجمع می یابد، خسارات زیادی ایجاد می کند. وقتی که در کلیه ها سپرده می شود، بافت های کلیه آسیب می بینند و بیماری کلیه به تدریج رخ می دهد.

به عنوان مصونیت بد، هر گونه عفونت و یا سرماخوردگی می تواند ویروس را به بدن شما منجر شود. و به محض اینکه در بدن شما ذخیره می شود، سیستم ایمنی اختلال آن را حذف نمی کند و دوباره باعث ایجاد آسیب به کلیه ها می شود. این می تواند دلیل افزایش سطح کراتینین پس از یک عفونت گلو را توضیح دهد.

از این دیدگاه، پیوند کلیه نمیتواند مشکل ایمنی را حل کند، حتی تاثیر بزرگی بر آسیب کلیه دارد. با این وجود، تا زمانی که سیستم ایمنی بدن از بین رفته باشد، هر گونه عفونت و یا حمله ویروسی باعث آسیب کلیه شما می شود. بنابراین، شما برای اولین بار برای درمان مشکل ایمنی خود دعوت شده اید.

ایمونوتراپی به ویژه برای سیستم ایمنی بدن مورد نظر است. این کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن را بازسازی کرده و از مبارزه جدید علیه سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری کلیوی استفاده کند. بنابراین، آن را نشان می دهد آینده ای امیدوار کننده برای جلوگیری از عود بیماری کلیوی.

اگر شما علاقهمند به ایمنوتراپی هستید، می توانید پیام زیر را ترک کنید، ما خوشحالیم که بدانیم این گزینه مناسب برای وضعیت شماست. ایمیل: Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

مشاوره مناسب آنتی بیوتیک ها برای بیماران کلیوی چیست

آنتی بیوتیک ها سلامتی ما را حفظ می کنند، اما برخی مطالعات نشان داده اند که استفاده نادرست از آنتی بیوتیک ها می تواند باعث نارسایی کلیه شود. بیایید آن را با هم کشف کنیم. بیش از دوز آنتی بیوتیک باعث نارسایی کلیه می شود
سرماخوردگی، روده های شل و غیره می تواند بسیاری از مردم از آنتی بیوتیک ها استفاده کنند، اما اکثر مردم نمی دانند که استفاده نادرست از آنتی بیوتیک ها نیز "تشدید مرگ" است، بنابراین نباید آن را دست کم گرفت. بنابراین، آیا آنتی بیوتیک ها باعث نارسایی کلیه می شوند؟ ..
پس از تحقیق، میزان مرگ و میر ناشی از عفونت باکتریایی قبل از آنتی بیوتیک ها بسیار زیاد بود. پس از کشف آنتی بیوتیک ها، میزان مرگ و میر ناشی از عفونت باکتری ها همچنان کاهش می یابد. با این حال، از دهه 1980، میزان مرگ و میر از عفونت باکتریایی به تدریج افزایش یافته است، به ویژه در ده سال گذشته. یک نظرسنجی ملی نشان می دهد که میزان مقاومت دارویی به 70٪ رسیده است، آنچه که ترسناک است، مقاومت چند دارویی و مقاومت کلی است.
هرچه جدیت سوء مصرف آنتی بیوتیک ها باشد، سخت تر آن است که توسعه یابد. هرچقدر طول بکشد، باکتریهای مقاوم در برابر دارو سریعتر از آنتی بیوتیک های جدید رشد خواهند کرد. در دراز مدت، پس از عصر داروهای ضد باکتری - بیماری و داروهای موجود وجود خواهد داشت. بنابراین، هر کس باید در مورد استفاده از آنتی بیوتیک ها، به خصوص برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، احتیاط شود. برای بیماران کلیوی اغلب بیماری سرد و یا سایر بیماری ها را می گیرند و سپس به آنتی بیوتیک ها برای از بین بردن التهاب و مقاومت در برابر ویروس و باکتری نیاز دارند، اما به عنوان زمان بیماری های بیشتر و بیشتر می تواند توسط آنتی بیوتیک ها کنترل نشود و منجر به عوارض جانبی بیشتری نسبت به بیماران شود، بنابراین من پیشنهاد می کنم بیماران کلیوی بهتر از درمان طبیعی برای جلوگیری از عوارض جانبی و بهبود اثر درمان، کارشناسان کلیه در پکن بیمارستان Tongshantang پزشکی سنتی چینی آن را برای سالها تحقیق کرده است و به بیماران کلیوی بیشتر کمک کرده است، اگر شما علاقه مند به آن لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علائم اصلی دیابت و نفروپاتی دیابتی چیست؟

در حال حاضر با توسعه جامعه، کیفیت زندگی افراد معمولی بیشتر افزایش می یابد و همچنین می تواند به افراد بیشتری مبتلا به دیابت و نفروپاتی شود. سپس به عنوان یک بیمار ما باید علائم بالینی را بدانیم و سپس می توانیم درمان را در زمان قبول پذیریم. تظاهرات بالینی دیابت:
1. بیشتر، بیشتر ادرار، غذا و کاهش وزن بنوشید
هنگامی که هیپرگلیسمی شدید رخ می دهد، نشانه های "سه و بیشتر و کمتر" در دیابت نوع 1 شایع تر است. علائم "سه و بیشتر و کمتر" وقتی که کتوز یا کتواسیدوز رخ می دهد، بیشتر نمایان می شود.
2. خستگی، چاقی
دیابت نوع 2 بیشتر شایع است. دیابت نوع 2 اغلب دارای چاقی قبل از شروع آن است. اگر به موقع تشخیص داده نشود، وزن به تدریج کاهش می یابد.
وقتی دچار دیابت هستید، کلیه شما آسیب دیده است، پس چگونه می دانید که آیا شما نفروپاتی دیابتی دارید، باید علایم نفروپاتی دیابتی را بدانید.
علائم نفروپاتی دیابتی
1، پروتئینوری: نفروپاتی دیابتی در ابتدای پروتئینوری بالینی ندارد و تنها می توان از میکروآلبومینوری با رادیوایم ایمونیزاسیون تشخیص داد. تنها علائم مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی بالینی پروتئینوری است و پروتئینوری به تدریج از متناوب به حالت مداوم پیشرفت می کند.
2، ادم: در مرحله اولیه نفروپاتی دیابتی بالینی، ادم معمولا وجود ندارد و چندین بیمار ممکن است ادم خفیف قبل از اینکه پروتئین پلاسمای کاهش یابد، وجود داشته باشد. اگر مقدار زیادی پروتئینوری وجود داشته باشد، پروتئین پلاسمای کم و ادم ضعیف می شود و بیماری به مرحله دیررس می رسد.
3 فشار خون بالا: شیوع پرفشاری خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 بدون بیماری کلیوی نسبت به افراد سالم افزایش نیافته است. بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 دارای فشار خون بالا بودند، اما در مقایسه با پروتئینوری، نسبت فشار خون بالا افزایش پیدا کرد. در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک و پرفشاری خون، این فشار خون بالا اغلب متوسط ​​است و برخی از آنها شدید هستند.
4، نارسایی کلیه: پیشرفت نفروپاتی دیابتی بسیار متفاوت است. برخی از بیماران مبتلا به پروتئینوری خفیف برای سال ها، اما عملکرد طبیعی کلیه، و برخی از بیماران با پروتئین کم ادرار، به سرعت می توانند سندروم نفروتیک، وخیم تر شدن عملکرد کلیه، و در نهایت اورمیا ایجاد کند.
5، کم خونی: بیماران مبتلا به AZOTE ممکن است کم خونی کم خونی داشته باشند.
6، سایر عوارض اندامها: بیماریهای قلبی عروقی، مانند نارسایی قلبی، انفارکتوس میوکارد؛ نوروپاتی، مانند نوروپاتی محیطی؛ مثانه نایروژنیک می تواند زمانی رخ دهد که اعصاب اعصاب درگیر باشد. رتینوپاتی، نفروپاتی دیابتی تقریبا 100٪ با رتینوپاتی است، اما رتینوپاتی شدید لزوما نشانه بیماری کلیوی نیست. هنگامی که نفروپاتی دیابتی پیشرفت می کند، رتینوپاتی اغلب تسریع می شود.
با توجه به علائم نفروپاتی دیابتی، می توانیم وضعیت خودمان را بدانیم و درمان مناسب را در زمان پذیرش بدانیم، در حال حاضر درمان اصلی در طب غربی داروهای ضد فشار خون و برخی داروهای دیگر هورمون است، اما اثر درمان خیلی خوب نیست و نمی تواند عملکرد کلیه را در آخرین بهبود دهد. سپس پیشنهاد می کنم که یک درمان طبیعی دیگر در چین را درنظر بگیرید که این درمان به بیشتر و بیشتر بیماران دیابتی نفروپاتی کمک می کند، بنابراین اگر شما علاقه مند هستید، لطفا به عنوان پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

اسید اوریک بالا باید برای بیماران بیشتر توجه شود

اگر فرد مبتلا به نقرس است، قطعا بهترین تلاش خود را برای درمان آن بلافاصله و حتی تغییر در زندگی و عادات غذایی خود را در اسرع وقت، به دلیل آن است که بیش از حد دردناک است. اما اگر فقط اسید اوریک بالا، هیچ کس کمی بیشتر مراقبت خواهد کرد.
مقدار طبیعی اسید اوریک انسانی بین 149 و مول / L ~ 416مول / L است که برای زنان پایین تر است. در واقع، اغلب زنان قبل از یائسگی نقرس ندارند. اکثر افراد متوجه شدند که سطح اسید اوریک آنها در طول معاینه فیزیکی یافت می شود و برخی از بیماران نمیدانند که اسید اوریک آنها تا زمان شروع بیماری، بسیار دیر است.
نقرس
بسیاری از مردم فکر می کنند که اسید اوریک بالا فقط می تواند نقرس را ایجاد کند، اما این تنها شایع ترین نقطه است. افزایش طولانی مدت اسید اوریک در خون موجب تخریب اورات در مفاصل و بافت های اطراف آن می شود و در انگشتان، مچ پا، زانو و دیگر موارد شدید درد، قرمزی و غیره رخ می دهد. اگر آرتریت اتفاق می افتد مکرر، ممکن است تیفی شکل، باعث deformities مشترک و حتی راه رفتن و نگه داشتن چیزهایی است.
افزایش بیماری قلبی عروقی
اگر هیپوروسیکمی به طور فعال تحت کنترل و درمان قرار نگیرد، این بیماری باعث ترویج یا تشدید بیماری های قلبی و عروقی می شود. مطالعات نشان داده اند که شيوع انفارکتوس حاد ميوکارد در بيماران مبتلا به نقرس 26٪ بالاتر از حد طبيعي است.
آسیب کلیه
اسید اوریک نیاز به متابولیسم کلیه دارد. Hyperuricemia درازمدت کلیه ها را "مشغول" نگه می دارد و محیط داخلی اسیدی است. این ممکن است نه تنها به سنگهای کلیه منجر شود، بلکه ممکن است موجب آسیب جدی به کلیه ها شود و منجر به نارسایی کلیوی شود.
با سایر بیماری های متابولیک ارتباط برقرار کنید
امروزه اسید اوریک بالا چهارمین میزان بالاتر از "فشار خون بالا، قند خون بالا و چربی های خون بالا" است. این نه تنها این که این چهار سطح نیز بر یکدیگر تاثیر می گذارند و در نهایت منجر به فروپاشی می شوند از سیستم بهداشتی بیمار.
با توجه به علائم اسید اوریک بالا، ما می توانیم شرایط خود را بشناسیم و درمان مناسب را در زمان بپذیریم، در حال حاضر درمان اصلی در طب غربی بسیار محبوب است، اما اثر درمان بسیار خوب نیست و نمی تواند عملکرد کلیه را در آخر. سپس پیشنهاد می کنم یکی دیگر از درمان های طبیعی در بیمارستان چینی پکن Tongshantang طب چینی سنتی چینی را در نظر بگیرید که این درمان به بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی کمک کرده است، بنابراین اگر شما علاقه مند هستید، لطفا به عنوان پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()