نوشته شده توسط : Andy

درمان دیالیز جایگزین برای یک بیمار با کراتینین سطح 520

سوال: سن مادر من 52 سال است. او بیماری کلیوی را برای 6-7 سال دارد. من گفته شد که سطح کراتینین او 250 در گذشته، اما در حال حاضر آن را 520. دکتر به ما گفت برای رفتن به فیستول و به فکر می کنم در مورد پیوند است. مادر من از دیابت و فشار خون بالا رنج می برد. آیا راهی برای بازگشت کلیه وجود دارد؟ هر راه برای کاهش سطح کراتینین همکار من +79 *******، پست elena***@mail.ru.

شما پیامی در مورد پرونده مادر خود گذاشتهاید، جای دیگری برای او وجود دارد. ما می توانیم بر روی گوشی صحبت کنیم، شماره تلفن شما چیست، و چه زمانی برای صحبت کردن مناسب است؟ این یک درمان هومیوپاتی نیست، بلکه ایمونوتراپی است.

در میان این درمان ها، طب گیاهی چینی اساسی است، و آن را بسیار متفاوت از دولت سنتی است. این درمان از گیاهان دارویی چینی ساخته شده و به ذرات کوچک تبدیل شده است.

به طور خلاصه، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند حساسیت بدن به انسولین را بهبود بخشد، کاهش غلظت خون و ترویج گردش خون در کلیه ها، بازگرداندن تعادل بین NO و اندوتلین از سلول های اندوتلیال، بنابراین فشار خون می تواند بهبود یافته، و این عوامل التهابی و استفاده از مواد مضر در کلیه ها می تواند انحلال سلول های کلیه می توانند محافظت شوند، بنابراین عملکرد کلیه می تواند محافظت و بهبود یابد. اساسا آن مربوط به جنبه ها است:

1. رگ های خونی را رقیق کنید، بدن ما به گردش خون خوب و همچنین این سلول های کلیه بستگی دارد. با این حال، زمانی که کلیه های آسیب دیده، رگ های خونی و مویرگ ممکن است آسیب دیده و قرارداد، بنابراین قدرت می تواند سلول های کلیه برسد. گسترش عروق خونی، سلول های کلیه را می توان محافظت کرد.

2. ضد التهابی، هنگامی که سلول های کلیه آسیب دیده است. التهاب وجود دارد می تواند رخ دهد، چرا که بیشتر آسیب کلیه ها آسیب دیده، پس از آن باید محدود شود، در واقع، طب چینی خواهد شد در رابطه با طب غربی استفاده می شود.

3. ضد انعقاد اگر بیش از حد بسیاری از عوامل التهابی و عوامل همراه وجود دارد، غلظت خون ممکن است افزایش یابد، است که بسیار آسان برای ایجاد ترومبوز.

4. این ماتریکس مجتمع پیچیده و پرولیفراتیو را تجزیه کنید، رسوب آنها می تواند خونریزی حادتری را به این سلول های کلیه ایجاد کند.

این یک پاسخ خام یک درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی با سطح کراتینین بالا 520. اگر شما نیاز به کمک بیشتر، پیام زیر را ترک و یا فقط ارسال یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چه گیاهان برای نارسایی کلیه مفید هستند

بیمار ممکن است علاوه بر درمان نارسایی کلیه، تعجب می کند که کدام گیاه مفید است. امیدوارم مقدمه زیر بتواند مرجع شما مفید باشد.

گیاهان برای نارسایی کلیه

1. ذرت

استفاده منظم از این گیاهان دارویی می تواند مفید باشد، زیرا ترکیبات شیمیایی در چمن می تواند التهاب بافت های کلیه را کاهش دهد. علاوه بر این، آن را به عنوان یک دیورتیک عمل می کند. سایر گیاهان مانند تاراکسوم یا ورتروم همچنین نتایج مشابهی دارند.

2. جینسنگ

این مکمل گیاهی می تواند به کاهش میزان کلسترول بیش از حد کمک کند و سطح قند خون را تنظیم کند. دوز توصیه شده بستگی به نوع انتخاب شما دارد.

3. علف صبح

این عمل برای پاک کردن دستگاه ادراری، افزایش جریان ادرار، از بین بردن بافت های آسیب دیده، تسکین درد و التهاب اثر می گذارد. دوز توصیه شده 6-10 گرم در روز است.

4. زنجبیل

زنجبیل گیاهی می تواند به تمیز کردن زباله هایی که در سلول های کلیه انباشته شده است کمک کند. همچنین می تواند به عنوان یک ادویه اضافی در غذا یا داخل چای مصرف شود.

5. Bearberry

این نوع گیاه به ارائه خواصی کمک می کند که نفرون ها به خوبی عمل می کنند و همچنین عبور از سیستم ادراری را تقویت می کند.

گیاهان طبیعی می توانند در درمان نارسایی کلیه کمک کنند. قبل از مصرف هر گونه گیاه، با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید ایمنی و دوز مناسب دارد. یا شما می توانید با دکتر آنلاین ما برای راهنمایی های رایگان تر و یا پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 چت کنید. با بهترین آرزوها!



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علت کاهش سطح کراتینین بالا چیست؟

کلیه یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است. معیارهایی برای قضاوت در عملکرد کلیه وجود دارد. ما می دانیم که برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دارای کراتینین بالا هستند، اما برخی از آنها دریافتند که کراتینین پایین در خون و کراتینین پایین در آزمایش ادرار دارند. این گیج کننده است کراتینین یک شاخص مهم برای بیماری کلیوی است و بی ثباتی کراتینین، به ویژه کم، موجب اختلال در افراد می شود. بیایید نگاهی به دلیل اینکه کراتینین کاهش می یابد نگاه کنید. علت کاهش کراتینین چیست؟

کراتینین در بدن انسان به طور عمده توسط متابولیسم عضلات تولید می شود و از طریق کلیه دفع می شود. در شرایط عادی، به دلیل اینکه توده عضلانی بدن نسبتا پایدار است، بنابراین خروجی کراتینین نیز ثابت است، سطح کراتینین سرم عمدتا به تعداد کراتینین در کلیه بستگی دارد. شایان ذکر است که عملکرد جبرانی کلیه توانا است. اگر هر دو کلیه طبیعی هستند، بنابراین تا زمانی که یک عمل کلیه انجام شود، کراتینین سرم را می توان در سطح طبیعی حفظ کرد. به عبارت دیگر، هنگامی که میزان آسیب کلیوی بیش از نیمی از کلیه کلیه است، باعث افزایش کراتینین سرم خواهد شد. بنابراین، کراتینین سرم در ابتدا، کاهش شدید عملکرد کلیه را نشان نمی دهد. بنابراین، ما باید مشکل را در زمان حل کنیم.

کراتینین زباله هایی است که باید از بدن انسان دفع شود. کلیه مهمترین عضو ارجاعی است. کراتینین بالا یا پایین ممکن است در کلیه مشکل باشد. علاوه بر درمان منظم برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مهمترین چیز در زندگی روزمره، پیشگیری و نگهداری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. تنها با پیشگیری و نگهداری مناسب میتوان وضعیت بیماری بیماران مبتلا به بیماری کلیوی را کاهش داد و بهبود زودرس را به دست آورد. و به سطح کراتینین بالا، بیماران باید زمان معقول برای کاهش آن را بپذیرند، اما در حال حاضر درمان مناسب برای حل آن، اما در حال حاضر برخی از درمان های دارویی گیاهی چینی می تواند کمک به بیماران به طور موثری حل و فصل آن به جز طب غربی.

بنابراین شما باید به نکات فوق توجه داشته باشید که می تواند باعث افزایش کراتینین شود و عادت بد زندگی را تغییر دهد و عادت خوبی برای جلوگیری از بیماری کلیه ایجاد کند. به عنوان یک بیمارستان بین المللی در چین، بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی یک درمان طبیعی ویژه برای بیماری کلیه را برای کاهش سطح کراتینین بالا توسعه داده است، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید :

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

تکنولوژی جدید برای درمان دیابت نوع دوم. پچ Microneedle قابل جدا شدن

چین یک کشور بزرگ با جمعیت بزرگی از افراد مبتلا به دیابت است. به طور خاص، دیابت نوع 2 منجر به 90٪ از کل تعداد بیماران دیابتی می شود. دوستان چینی بی شماری در چین وجود دارند که قند خون خود را حداقل چهار بار در روز، اغلب تحت انسولین و رژیم غذایی آزمایش می کنند. نتیجه نهایی هنوز قابل کنترل است.
در حال حاضر موسسه ملی بهداشت یک ماده جدید "پچ میکروسکوپ قابل انحلال" را توسعه داده است. گلوکز را به طور خودکار مدیریت کنید. برای درمان دیابت نوع 2. این مطالعه نشان داد که مواد شیمیایی موجود در پچ می توانند در خون تاثیر داشته باشند و می توانند قند خون خود را برای چند روز در یک زمان تنظیم کنند.
اکثر افراد مبتلا به دیابت به طور پیوسته هر روز قند خون خود را کنترل می کنند. انگشتان دست خود را قبل از وعده های غذایی، چک کردن قند خون و ثبت انسولین. اگرچه ناخوشایند، آنها یک روش ضروری هستند. در حال حاضر ما "پچ microneedle قابل حل". این ترکیب می تواند در خون تاثیر داشته و قند خون خود را تنظیم می کند.
در آزمایش بر روی موش ها، تایید شد که فرمول بیوشیمی پچ میکروسکوپ حل شده می تواند یک واکنش شیمیایی به خون ایجاد کند و به طور اتوماتیک مدیریت گلوکز را تولید کند.
به شدت درد را کاهش داد که بیماران دیابتی همیشه باید گلوکز خون را تشخیص دهند.
علاوه بر این، بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 اغلب به انسولین نیاز دارند تا کمبود انسولین خود را جبران کنند. با این حال، این رویکرد تنها یک تاکتیک استوار است و نمیتواند درمان شود. این تنها می تواند کنترل شود. و اثر از فرد به فرد متفاوت است. در جهان 285 میلیون نفر دیابتی وجود دارند که 90 درصد آنها دیابت نوع 2 را دارند. فقدان درمان موثر به این معنی است که زندگی نزدیک به 300 میلیون نفر در سراسر جهان تضمین نشده است.
محققان در حال بررسی روش های جایگزین برای استفاده از تکه های پوستی بدون درد برای دیابت نوع 2 هستند.
این تیم این ایده را روی موش آزمایش کرد. نتایج آزمون یافت شد. این روش می تواند به طور موثر تولید انسولین خود موس را تحریک کند، بنابراین غلظت قند خون می تواند به طور طبیعی برسد. و می تواند نیازهای خود موش ها را برای چند روز ملاقات کند.
بنابراین محققان گفتند: یک پچ درد بدون درد، یک موفقیت بزرگ در مدیریت قند خون در دیابت نوع 2 است.
تحقیقات نشان می دهد: پچ مربع نیمی از اینچ شامل داروهای کافی برای کنترل سطح قند خون در موش های صحرایی برای یک هفته است.
اما برای استفاده در انسان، ما باید اندازه پچ را تعیین کنیم و طول، شکل و وضعیت پچ را بهینه کنیم. و به فعالیت های روزمره مردم نیاز دارد.
این مسئله است که ما باید بعدا بر آن غلبه کنیم. با این حال، از آنجایی که با موفقیت آزمایش شده است بر روی موش، اعتقاد بر این است که خدمت به انسان ها دور نیست.
اگر چه این تکنولوژی جدید می تواند برای دیابتی ها امید زیادی به ارمغان بیاورد، اما در حال حاضر در بیمارستان پکن Tongshantang از طب چینی سنتی چین کارشناسان کلیه درمان ویژه ای را در طب گیاهی ایجاد کرده اند می تواند کمک به کاهش دیابت قند خون به طور طبیعی و سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت می کند، مهمترین چیز این است که هیچ عارضتی برای دیابت وجود ندارد، اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

نشانه های روانشناختی لوپوس اریتماتوز چیست؟

بیماران مبتلا به لوپوس اريتماتوز حساسیت ذهنی غیر طبیعی دارند و به خصوص در محیط اطراف حساس هستند. آنها به خود توجه زیادی می کنند. آنها روز به روز شکایت می کنند. آنها اکنون و پس از آن درد و کنف را احساس می کنند، صدای ضربان قلب خود، صدای تنفس و دستگاه گوارش را می شنوند، که در زمان های آرام جدی تر است. گاهی اوقات خلق و خوی بی ثبات است، آسان است که هیجان زده شود، راحت با بیماران و پرسنل پزشکی درگیری ایجاد شود، بسیاری از شکایات، عصبانیت عاشقانه، گاهی اوقات مضطرب می شوند: "چرا من لوپوس erythematosus دارم؟ "کلمات شنیداری که با دیدگاه های خود سازگار است، فکر می کنند که شخص دیگری با خودش همدردی می کند و اشک می کشد. شنیدن دیدگاه مخالف، فکر می کند که شخص دیگری اهمیتی به خود نمی گیرد و به خشم خشمگین تبدیل می شود و مستحکم و حساس می شود.
بیماران در مورد بیماری لوپوس erythematosus کمی می دانند. هنگامی که آنها می دانند که از بیماری لوپوس اريتماتوز رنج می برند، از نظر روان شناختی انواع مختلفی دارند. ترس از مرگ، ترس از تنهایی یا جدایی از عزیزان خود، ترس از اضافه کردن بار به دیگران، ترس از از دست دادن عملکرد یا کنترل خود، حتی از دیدن دکتر، ترس از اینکه درمان های مختلف برای خودشان خوب نیست، ترس دارند دیگران از خودشان دور خواهند ماند، از ترس از خروج، نومیدی، استرس، حساس و مشکوک، افسرده یا مضطرب، تنها، مشتاق به همراهی عزیزانشان خواهند بود. آنها همیشه نگران هستند که بیماری آنها بدتر می شود و نمی تواند درمان شود.
بیماران لوپوس اريتماتو بیشتر زنان جوان هستند. آنها دارای اریتم صورت یا داروهای هورمونی بلند مدت هستند که باعث تغییرات بدن می شوند. آنها خلق و خو بدبین هستند. آنها از مردم اجتناب می کنند، دوست ندارند ارتباطات، افسردگی و افسردگی. آنها اغلب توسط ناامیدی، بی عاطفه، انزوا و احساسات خلوت احاطه شده اند. آنها اعتماد به نفس خود را در زندگی و شغلی شان از دست می دهند.
بیماران لوپوس اريتماتوز مستعد ابتلا به ناتوانی و وابستگی هستند. پس از ابتلا به لوپوس اريتماتيسم سيستميک، آنها توسط بستگان و همکارانشان در اطرافشان مراقبت مي کنند و مرکز مراقبت و کمک مردم هستند. خود بیماران ضعیف هستند، هیچ دیدگاهی مستقل از چیزها ندارند، اعتماد به نفس در رفتارهای روزمره و مدیریت زندگی ندارند، انعطاف پذیری بیشتری دارند، به دیگران برای همه چیز تکیه می کنند، و رفتار آنها به کودکیت تبدیل می شود.
در حال حاضر تنها مصرف داروهای غربی ممکن است ناراحتی های لوپوس را تسکین دهد، اما داروهای بیشتری باعث ایجاد برخی عوارض جانبی برای بیماران خواهد شد؛ هیچ پیشرفت آشکاری نشانه های روانشناختی را تشدید نمی کند، بنابراین می توان درمان دیگری برای بهبود شرایط لوپوس پیدا کرد. برای لوپوس نوعی از بیماری های ایمنی است که دشوار است درمان شود. در بیمارستان پکن Tongshantang از طب چینی سنتی، متخصصان کلیه ما یک درمان مخصوص طبیعی را مورد تحقیق قرار داده و به بسیاری از بیماران لوپوس خارجی کمک کرده است. در این درمان طبیعی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy موثرترین در بیماری کلیه است، می تواند کمک به بیماران dilatian و dragging رگ های خونی، ترویج گردش خون، سپس اکسیژن بیشتری و مواد مغذی را می توان به کلیه ارائه، پیچیده تر ایمنی می تواند تخلیه خون، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می تواند تعمیر شود و عملکرد کلیه را می توان در آخرین بهبود یافته است. من فکر می کنم زمانی که وضعیت بیمار ارتقاء می یابد و اعتماد به نفس خود را می توان تقویت، من فکر می کنم آن را برای بهبود روانی خود بسیار موثر است. همچنین برخی از درمان های طبیعی دیگر مانند درمان دارویی درمانی، درمان حمام درمانی پزشکی، درمان طب سوزنی، درمان طب سوزنی، درمان Moxibustion، Fumigation therapy، Cupping therapy و غیره وجود دارد.
اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید لطفا با پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طبقه بندی بیماری کلیه و نحوه اجتناب از اوره

نود درصد بیماران می گویند که از درمان بد می ترسند و وضعیت آنها بدتر می شود و به اورمیه می افتد. نه تنها در نارسایی کلیه بیماران کلیوی چنین می گویند، بلکه همچنین به افرادی که تازه کشف کرده اند، نفریت مزمن را می گویند.
می توان دید که اگر چه افراد بیماری های مختلفی دارند یا در مراحل مختلف زندگی می کنند، منبع ترس یکسان است. قبل از آینده اورمیا، برای جلوگیری از اوره یا تسریع پیشرفت عملکرد کلیه، چه کاری باید انجام دهید؟ کلید این است که این دو مورد را درک کنید:
یکی: شاخص تمرکز که نمی تواند نادیده گرفته شود - کراتینین خون؛
مقدار طبیعی کراتینین سرم برای زنان کمتر از مردان است و کودکان نسبتا کم هستند:
مرد: 53-106 میکرومول / لیتر (0.6 تا 1.2 میلی گرم در دسی لیتر)؛
زن: 44-97 میکرومول / لیتر (0.5-1.1 mg / dl)؛
كودكان: 7/29 تا 7/7 ميكرومول بر ليتر (μmol / L).
توضیح: مقدار طبیعی کراتینین در همه بیمارستان ها یکسان نیست. استاندارد در بیمارستان ما 44-133 μmol / L است.
با توجه به ارزش کراتینین، توسعه عملکرد کلیوی به چهار مرحله تقسیم می شود:
دوره التهاب 133μmol / L-186μmol / L بود.
186μmol / L-451μmol / L بود دوره آسیب عملکرد کلیه
451μmol / L-707umol / L مرحله نارسایی کلیه بود.
مقدار کراتینین سرم بیش از 707 میلی مول / لیتر به این معنی است که بیماری به مرحله اورمیک پیشرفت کرده است.
این نشان می دهد که بیماران کلیوی باید سه مرحله اول را برای جلوگیری از اوره درک کنند. دوره التهاب کلیه هنوز در معرض پارکنیم کلیه نیست، وضعیت می تواند درمان شود و یا حتی درمان شود. بیماران کلیوی در این مرحله باید به شرایط و درمان به موقع توجه کنند.
مرحله دوم و سوم عملکرد کلیوی مختل شده و غیر قابل برگشت است. بنابراین، در این مرحله کنترل سطح کراتینین ضروری است.
با توجه به توضیحات فوق در مورد سطح کراتینین سرم، بیماران کلیوی باید زمان معقول را قبول کنند، آنها باید به پزشکان حرفه ای مراجعه کنند و نتیجه آزمایش دقیق را در بیمارستان حرفه ای کلیه دریافت کنند. به عنوان بیمارستان کلیه بین المللی - بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما بسیاری از بیماران کلیوی خارجی را پذیرفته ایم، و متخصصان کلیه ما با درمان طولانی مدت درمان بالینی، درمان طبی طبیعی را توسعه داده اند. درمان طبیعی می تواند کمک به بیماران سلول های آسیب دیده کلیه را بهبود بخشد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد، سپس سطح کراتینین بالا به طور طبیعی به محدوده طبیعی کاهش می یابد. اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد آن یا هر گونه سؤالی درباره آن بدانید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طبقه بندی و درمان نفروپاتی IGA

با پروتئین ادرار و کراتینین، اگر شما سه شرایط زیر را داشته باشید، نفروپاتی IgA باید مشکوک شود:
هماچوری ناخوشایندی از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی یا شروع تنگیالیت در همان زمان یا در کوتاه مدت رخ می دهد و هماچوری چشم غیر مسلح پس از کنترل عفونت از بین می رود یا کاهش می یابد؛
2 ادرار گلبول قرمز (اسپور یا ستون فقرات) با پروتئینوری یا بدون پروتئین؛
3 IgA سرم افزایش یافته است.
سلول های قرمز غیر طبیعی
علاوه بر این، نیمی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA دارای فشار خون بالا هستند.
نفروپاتی IgA: معضل
مشکلات: ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با پروتئین ادرار زیر 1 گرم معمولا از هورمون ها استفاده نمی کنند (لزوما کار نمی کنند)، در حالی که داروهای پروتئین و شیطان دارای اثرات کاهش دهنده پروتئین هستند و منجر به فقدان خاصیت برای مدت طولانی برای بیماران با نفروپاتی IgA بزرگ. مواد مخدر، اثرات ضد انعقادي ضعيف است.
از آنجایی که هیچ راه موثری برای کاهش بیشتر پروتئین وجود ندارد، پس گام به عقب بردارید و مقدار کمی از پروتئین ادرار را نگه دارید.
بازگشت سخت است: این محل نگران کننده ای است: پروتئین ادرار نفروپاتی IgA نمی افتد.
چرا؟ از آنجا که این یک مقدار کمی از پروتئین نیست، مانند حداقل تغییر بیماری کلیوی، نفروپاتی غشایی. ضایعات کوچکتر، بیماران غشایی، اگر پروتئین همیشه کوچک باشد، بعدا بهتر خواهد شد. با این حال، نفروپاتی IgA، حتی اگر فقط مقدار کمی از پروتئین ادرار، همچنین خطر ابتلا به کلیه ها باشد، خطر نارسایی کلیه را افزایش می دهد.
7 نوع نفروپاتی IgA وجود دارد که برخی از آنها خود درمان هستند و بعضی از آنها به اورمیه می روند. کدام یک شما هستید؟ (یکی)
نفروپاتی IgA: فکر می کنم این خیلی آسان است
چهل سال پیش، برگر اولین نفروپاتی IgA را گزارش کرد. از آن به بعد، این نوع بیماری کلیوی که به نیمی از گلومرولونفریت بستگی دارد، شناخته شده است. نشانه های این نوع بیماری کلیوی به شمار می رود. این می تواند بدون خونریزی مخفیانه باشد، همچنین می تواند خون مخفی + پروتئین داشته باشد، همچنین می تواند سندرم نفروتیک معمولی (مقدار زیادی پروتئینوری) باشد.
توسعه هر بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA یکسان نیست، و تنها برخی از خون مخفی؛ بعضی از آنها به آرامی در حال پیشرفت هستند، حدود 20 تا 25 درصد از بیماران بعد از 20 تا 25 سال به آرامی به اوره می روند. همچنين هلال ماه به سرعت در حال پيشرفت هستند و نارسايي کلیه در يک زمان کوتاه (ماه) رخ می دهد.
علائم فانتزی و پیش آگهی نفروپاتی IgA به ما می گوید: این یک بیماری نیست، بلکه مجموعه ای از سندرم های بالینی است.
به طور خلاصه، درک ما از این بیماری دیگر نمی تواند باقی بماند: "من به عنوان نفروپاتی IgA، با توجه به بیماری کلیه IgA برای درمان آن، چنین سطح، این بیماری لعنتی ما را مجبور به انجام تجزیه و تحلیل دقیق.
طبقه بندی نفروپاتی IgA
چگونه تقسیم می شود؟ آیا با توجه به آسیب شناسی درجه بندی می شود؟ با این حال، پنج درجه ی آسیب شناسی بیوپسی کلیوی هیچ خاصیت مورفولوژیکی خاصی ندارند و برای درمان به طور بی فایده است. یک طرح طبقه بندی کلینیکوپاتولوژیک جهانی IgAN جدید راه اندازی شده است و امید است که در آینده نزدیک در عمل بالینی کاربرد داشته باشد.
هفت نوع طبقه بندی وجود دارد که برای درمان بالینی مفید هستند:
1. هماچوری میکروسکوپی جداسازی شده (IH)
میزان آگاهی کم است، میزان بازدید بازگشتی کم است و پیش آگهی بهتر از سایر انواع است.
2. هماچوری ناخوشایند ناگهانی (RGH)
هماتوری اغلب ناشی از عفونت لوزه است و بیشتر از حذف لوزه ها حمایت می کند.
برای درمان هماچوری و پروتئینوری، در طب غربی داروهای هورمونی و سرکوب کننده سیستم ایمنی به طور معمول استفاده می شود. اثرات اولیه واضح است اما وضعیت کلیه از ریشه بهبود نمی یابد، بنابراین من پیشنهاد می کنم شما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین - ویژه طبیعی درمان در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، آن را برای چندین سال توسط متخصصین کلیه تحقیق شده است و در حال حاضر آن را یک سری درمان سیستمیک بدون هیچ گونه عوارض جانبی به بیماران را توسعه داده است، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق پیام زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتینین رسیده ام؟

دیالیز معمولا توسط افراد مبتلا به آسیب کلیوی که در آن کلیه های آنها نمی توانند به اندازه کافی خوب برای حذف زباله در خون استفاده می شود. کراتینین یک سم متابولیسم عضلانی است که همچنین به عنوان نشانه ای از بیماری کلیوی عمل می کند.

آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتین رسیده ام؟

من می ترسم که جواب منفی باشد شما نمیتوانید فقط بر اساس سطح کراتینین تصمیم گیری کنید. خواندن و پیدا کردن دو دلیل اصلی.

- حتی سطح کراتینین یک نشانه بسیار رایج برای بیماری کلیه است، این یک شاخص بسیار هوشمند و دقیق پزشکی نیست. معمولا هنگامی که سطح کراتینین افزایش می یابد، حداقل 50٪ عملکرد کلیه وجود ندارد. بنابراین، اگر آسیب کلیه شما خفیف باقی بماند، سطح کراتینین ممکن است در سطح طبیعی باقی بماند. بنابراین، سطح طبیعی کراتینین به این معنا نیست که وضعیت کلی کلیه شما در حالت است. بنابراین، این نباید استاندارد شما برای متوقف کردن دیالیز باشد. این فقط به عنوان یک راهنمای برای دکتر شما کار می کند.

- سطح طبیعی کراتینین به این معنی نیست که سطوح دیگر ضایعات طبیعی هستند. کراتینین نوعی سموم کوچک است. هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، تا 90 نوع سم در خون شما وجود دارد. دیالیز کمک می کند تا سموم کوچکی مانند کراتینین، AMC و غیره را حذف کنید. با این حال، این درمان نمی تواند سموم متوسط ​​و بزرگ را از بین ببرد. بنابراین، حتی دیالیز کمک می کند تا کراتینین را در سطح نرمال حذف کنید، هنوز هم احتمال وجود سموم دیگری در خون وجود دارد. بنابراین، شما برای انجام یک آزمایش خاص برای اندازه گیری سموم در خون دعوت شده و تصمیم بگیرید که آیا دیالیز را متوقف کنید.

در چین، درمان سموم تمیز کردن از خون وجود دارد، این درمان توسط گیاهان چینی برای تمیز کردن سموم استفاده می شود و اثر خوبی دارد. اگر علاقه دارید، می توانید تجزیه و تحلیل را به Asya.yue@mail.ru، +8613292893707 ارسال کنید، یا پیام زیر را ترک کنید. دکتر با شما در اسرع وقت با شما تماس می گیرد!



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

راه هایی برای جلوگیری از تورم پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه گزینه پزشکی برای برخی از موارد با نارسایی کلیه است. با این حال، عفونت یک مشکل است که بر روی یک زندگی بیمار پس از پیوند کلیه تاثیر می گذارد. در مورد پیوند کلیه، راه هایی برای جلوگیری از عفونت را بخوانید.

عفونت

از آنجا که همه ما می دانیم که بیماران پس از پیوند کلیه باید از داروهای ضد منفی برای جلوگیری از رد پیوند استفاده کنند. با این حال، این داروها ضعیف سیستم ایمنی بدن است که خطر ابتلا به عفونت را بعد از پیوند افزایش می دهد.

همچنین برخی از عوامل تصادفی وجود دارد که می توانند پس از پیوند کلیه، از جمله گداز، آنفلوانزا، دیابت، بیماری کلیوی، و غیره نیز ایجاد شود. اگر یکی از این شرایط را داشته باشید، شما تشویق میشوید تا در اسرع وقت اقدام به جلوگیری از عفونت کند.

چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه؟

پیوند کلیه به جای جایگزینی کلیه بیمار و بهبود کیفیت زندگی بیمار کمک می کند. با این وجود، عفونت ها می توانند رخ دهند و پس از درمان تکرار شوند، که می تواند منجر به آسیب کلیه شود، بدون کنترل خوب.

واحد های مختلف پیوند توصیه های مختلف مخلوط دارو را توصیه می کنند، اما معمولا توصیه می شود که کراتیموکسازول برای جلوگیری از پنومونی PCP باشد.

- جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا پس از پیوند کلیه، به خصوص در ماه اول، بیماران تشویق می شوند تا از عفونت افراد مبتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی اجتناب کنند. علاوه بر این، شما می توانید گیاه خاصی را برای کاهش خطر ابتلا به عفونت و یا آنفولانزا نوشید.

- واکسیناسیون نیز برای گیرنده برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه توصیه می شود. قبل از استفاده از آن، مزایا و خطرات احتمالی واکسیناسیون را با پزشک خود در میان بگذارید.

- ادرار نکنید هنگامی که احساس می کنید ادرار کردن، بلافاصله به حمام بروید.

- پس از اینکه شما در کاسه حرکت می کنید، خود را از جلو به عقب پاک کنید، که به کاهش خطر ابتلا به باکتری ها در داخل مجرای ادرار کمک می کند.

اگر شما با کلیه سوال دارید، می توانید آنرا به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

طب چینی طبیعی برای یک سطح کلیه و کراتینین 250

سطح بالای کراتینین نشانه ای از کاهش در وضعیت کلیه است. برای افرادی که فقط یک کلیه دارند، بیشتر احتمال دارد که آنها سطح بالای کراتینین را تجربه کنند. این یک درمان طبیعی است که به طور طبیعی باعث بهبود عملکرد کلیه می شود.

کسی یک توله را در یک کلیه دارد و کسی یک عمل کلیه دارد. مهم نیست که چه چیزی باعث یک کلیه از دست رفته برای عملکرد کلیه کلیوی در میانسال یا حتی جوان تر به عنوان یک نوجوان، چون می دانید که یک کلیه دو کلیه کار برای یک مدت طولانی طول می کشد، از آن خواهد شد بیش از حد و آسیب دیده کاهش خواهد یافت. نگاهی به حقوق ما، برای مثال، اگر یک نفر در یک زمان کوتاه به کار دو نفر، هیچ چیز می تواند رخ دهد، اما برای یک مدت طولانی کار خسته، حتی بیمار خواهد بود.

بسیاری از داروهای طبی طبیعی چینی وجود دارد، و این دارو به نام میکرو چینی نامیده می شود. داروهای میکرو چینی می تواند به گسترش عروق خونی و افزایش جریان خون در کلیه ها کمک کند. این ترتیب، مقدار اکسیژن در خون و کلیه ها کافی خواهد بود، در نتیجه فعال خود تجدید سلول های آسیب دیده و تعمیر عملکرد کلیه.

پس از درمان شما می توانید انتظار سطح کراتینین بالا خود را پایین تر خواهد بود، و برای این مورد در حدود 85 درصد از نرخ به منظور کاهش سطح کراتینین به حد طبیعی است. و یک بیمار چینی وجود دارد که طب چینی را دریافت کرده است؛ عملکرد کلیوی او از 30٪ تا 55٪ افزایش یافته است. هنگامی که او به چین رفت تا عملکرد کلیه را کاهش دهد، او شدیدا متورم شد و حتی نمیتوانست بلند شود. اما، هنگامی که بیمارستان را ترک می کند، هیچ کس از افراد معمولی متفاوت نیست. و در مورد با سطح کراتینین 250 آن را بهتر از او خواهد بود، چرا شما هیچ علامتی، و سطح کراتینین به عنوان بالا نیست.

شما می توانید آزمون برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707 ارسال، به درمان راهنمایی.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()