نوشته شده توسط : Andy

ظهور زبان در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

طب سنتی چینی بیش از پنج هزار سال است و تجربه بالینی بالایی را برای درمان بیماری مزمن مانند بیماری کلیه، و از ظهور زبان ما می توانیم در مورد وضعیت شما و نحوه درمان آن در مرحله بعدی استفاده کنیم. علائم زیر نشان می دهد شما تشخیص وضعیت خود را از زبان:
زبان قرمز ترک خورده با خز سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان زبان قرمز رنگ است و مانند چاقو، تابشی یا چرک شكسته شده است. ریشه های سفید و خشن نازک، به نظر می رسد پوست.
زبان قرمز ترک خورده با ماسه سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان رنگ قرمز رنگ است و مانند چاقو، چشمه یا تابش چرک شکسته است. ریشه های سفید و خشن نازک، به نظر می رسد پوست.
【Case】 کمبود یین در بدن و غوطه وری به دلیل کمبود طحال. معده خشک و گرم است خون و مایع خشک می شوند مرطوب بودن به علت کمبود طحال.
[مورد] کلیه یین کمبود، قلب آتش.
زبان قرمز ترک خورده با ماسه سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان رنگ قرمز رنگ است و مانند چاقو، چشمه یا تابش چرک شکسته است. خز کمیاب است
زبان قرمز ترک خورده با خز سفید نازک
زبان قرمز ترک خورده نازک، سفید و مرطوب است. زبان رنگ قرمز رنگ است و مانند چاقو، چشمه یا تابش چرک شکسته است. خز کمیاب است
【Case】 کمبود یین در بدن و غوطه وری به دلیل کمبود طحال. خون و مایع خشک می شوند واقعی در داخل نیروی گرم است.
[مورد] کلیه یین کمبود، قلب آتش.
زبان قرمز ترک خورده با ماسه سفید نازک
تصویری از پوشش سفید زبان نازک با اکشیموز قرمز قرمز و تاریک است و اکیموز سیاه بزرگ در نوک و نقاط قرمز دارد. پوشش نازک، سفید و چند است.
زبان قرمز ترک خورده با خز سفید نازک
تصویری از پوشش سفید زبان نازک با اکشیموز قرمز قرمز و تاریک است و اکیموز سیاه بزرگ در نوک و نقاط قرمز دارد. پوشش نازک، سفید و چند است.
【اصلی بیماری】 اندام گرم هستند، و چی و خون رکود. سموم گرما، قلب، استاز خون را می گیرد؛ گرما به خون وارد می شود و استاز رخ می دهد.
【】 مورد حرارت خون و استاز خون است.
مهمتر از همه به بیماران، درمان طبیعی در طب سنتی چینی برای سلامت بیمار مفید است و بدون هیچگونه عارضه جانبی و درمان راحت در بیماران بستری در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چین بسیار خوب است. و اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا به عنوان پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه درمان با MCD با درمان معقول برای کودکان

MCD معمولا از سایر بیماری های گلومرولی درمان می شود. طرح درمان سندرم نفروتیک در کودکان مبتلا به MCD معمولا با نوع دارویی به نام کورتیکواستروئید به نام استروئید است. بسیار مهم است که به طور ناگهانی درمان را متوقف نکنید. با پیوستن به برنامه درمان کامل، کودک شما کمتر به بیماری عود مبتلا خواهد شد (علائم و نشانه ها را دوباره تجربه کنید).
هنگامی که سندرم نفروتیك ناشی از بیماری كلیه بیماری نفروپاتی دژنراتیو ایجاد می شود نمی تواند از طریق فعالیت فعال بالا بهبود یابد، باید موارد زیر را ذكر كرد:
برای کنترل و یا حذف تمرکز عفونت در بدن، به ویژه در مورد عفونت مخفی باید مورد توجه قرار گیرد.
شکل گیری ترومبوز وریدی کلیه می تواند با تایید CT در زمان تایید شود. هنگامی که تشکیل ترومبوز وریدی کرونری تایید می شود، اورکیناز را می توان در سراسر بدن برای 40،000 تا 80،000 / روز، به علاوه 0.9٪ کلرید سدیم 40ml، تزریق داخل وریدی 1-2 بار در روز استفاده می شود. همچنین می تواند لوله گذاری استخوان فمورال در کلیه شريان در يک طرف ترومبوز وريد کليه در عرض 1 ساعت به تزريق پروتئين urokinase، دوز کل 200000، پس از دوز سفيادامول 25 ميلي گرم، سه بار در روز، HuaFuLin 2.5 ميلي گرم، يک بار در روز. يک ماه بعد، بازآزمايي CT، ميزان موثري را نشان داد از 100٪. پس از 5 سال پیگیری طولانی مدت، درمان موثر بود. ما معتقدیم تشخیص زودهنگام ترومبوز وریدی کلیوی، درمان ضد انعقادی فعال می تواند پیش آگهی نفروپاتی گلومرولی اولیه و انواع گلومرولونفریت اولیه، حفظ طبیعی عملکرد کلیوی
همانطور که در مورد بیماران حساس به هورمون، اکثر آنها دارای اسکلروز گلومرولی کانونی هستند. برای کاهش عود بیماری پس از قطع هورمون، غلظت کاشت در آزمایش خون باید قبل از برداشت هورمون تعیین شود. اگر غلظت کاج در آزمایش خون طبیعی باشد، پس از خروج هورمون عود نمی کند.
برای کودکان که به درمان سنتی پاسخ نمی دهند، آنها به نام سندرم نفروتیک مقاوم به استروئید یا SRNS نامیده می شوند. درمان SRNS شامل ترکیبی از داروهای دیگر است. توصیه می شود که کودکان مبتلا به SRNS داروهای فشار خون (مهار کننده ACE یا ARB) را مصرف کنند. این دو دارو کنترل فشار خون بالا و میزان پروتئین را در ادرار کاهش می دهد.
مهمترین چیز برای کودکان، درمان طبیعی برای سلامتی آنها مفید است، بدون هیچ گونه عارضه جانبی برای کودکان و درمان مناسب برای کودکان، این درمان در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی بسیار خوب است. و اگر سوالی دارید یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا به عنوان پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

امید به زندگی یک بیمار با پیوند کلیه

پیوند کلیه همیشه به عنوان بهترین راه برای معکوس وضعیت سلامت در نارسایی کلیوی و بیماری کلیه در مرحله پایانی دیده می شود. صحبت از یک بیمار پیوند کلیه، آن را از فرد به فرد متفاوت است. با این حال، بهینه سازی سلامت بیش از حد و در نتیجه به حداقل رساندن عوامل که می تواند وضعیت کلیه شما را بدتر کند، می تواند به بهبود زندگی شما و بهبود کبد کمک کند. هنگ می تواند پس از پیوند کلیه شما زندگی می کند؟ این در واقع به شما بستگی دارد.

این نیز خوب است اگر شما می خواهید یک مشاوره مستقیم با خدمات آنلاین رایگان ما که از گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش شما شروع می شود شروع کنید.

چه چیزی پس از پیوند کلیه می تواند امید به زندگی را تحت تاثیر قرار دهد؟

عدم پذیرش

شکست مهمترین عارضه ای است که می تواند پس از پیوند ایجاد شود، که در آن سیستم ایمنی بدن را در مقابل حمله همه مواد خارجی مانند باکتری محافظت می کند. این سیستم حفاظت می تواند بافت پیوند شده از شخص دیگری را به عنوان یک غریبه تشخیص دهد و اقدام به مبارزه با این مهاجم خارجی کند.

نارسایی نقش مهمی در تأثیرگذاری بر امید به زندگی و کیفیت زندگی بیماران پس از پیوند کلیه دارد. برای نظارت بر انحراف، پزشک شما می تواند داروهای ضد ویروسی را برای شما تجویز کند. بدون کنترل خوب، نارسایی می تواند عوارض جدی ای را ایجاد کند که می تواند امید به زندگی شما را بیش از شکست کاهش دهد.

علاوه بر این، داروهای ضد رتروویروسی که انتخاب می کنید نیز اهمیت دارند. خبر خوب این است که برخی از داروهای خاص اثبات شده است، به خصوص در مرحله اولیه شکست، موثر هستند. اگر intrast دارید، می توانید یک پیام را در زیر راهرو بگذارید تا لیستی از داروها دریافت کنید.

عود

تعداد کمی از افرادی که پیوند کلیه را برای بیماری های کلیوی خاص انجام می دهند، می توانند به راحتی پس از پیوند کلیه، عود بیماری آسیب ببینند. عود بیماری کلیه ممکن است بدتر از وضعیت قبل از پیوند کلیه باشد.

اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید! ما برای کمک به اینجا هستیم پست من Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 است.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

کراتینین بالا 680

سوال: میزان کراتینین من 680 و AMK 95 است. من می دانم که بسیار بالا است. اما "بسیار بالا" چیست؟ دکتر من می خواهد دیالیز را شروع کند، اما هنوز هم احساس خوبی دارد. باید دیالیز را شروع کنم؟ آیا می توانید روش های دیگری برای کاهش آن به من بدهید؟

A: از درخواست شما متشکرم احساس سردرگمی و اضطراب می کنم در اینجا من خوشحالم که نظر خود را در مورد سوالات شما به اشتراک بگذارم. و امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم.

منظور کراتینین 680 چیست؟

سطح نرمال کراتینین حدود 44 تا 97 میکرو مول در لیتر است. سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی است. به همین دلیل ما آن را "خیلی زیاد" نامیدیم. کراتینین زباله در بدن است. سطح بالای کراتینین، توکسین های زیادی را در خون نشان می دهد و باعث آسیب کلیه ها می شود.

آیا باید دیالیز را با سطح کراتینین بالای 680 شروع کنم؟

سطح بالای کراتینین استاندارد برای شروع دیالیز نیست یا نه. به طور معمول، بیماران تشویق می شوند که دیالیز را شروع کنند، در صورتی که عملکرد کلیوی آنها تا 15٪ یا کمتر کاهش می یابد. یا بیماران علائم شدید یا عوارض نارسایی کلیه، مانند تنگی نفس، اسپاسم عضلانی و استفراغ ثابت، و غیره شما تشویق به مشورت با پزشکان خود در مورد آزمایشات آزمایشگاهی برای تعیین میزان عملکرد کلیه شما و ارزیابی علائم خود،

آیا روش های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالای 680 وجود دارد؟

سطح بالای کراتینین به طرق مختلف می تواند به طور طبیعی کاهش یابد، مانند رژیم غذایی، چای گیاهی، ورزش و ...

کراتینین دو راه دارد: مصرف غذا و فعالیت عضلانی. بنابراین، برای كاهش سطح بالای كراتینین، از شما دعوت می شود كه رژیم غذایی خاصی بگیرید و برخی از تمرینات را كاهش دهید.

یک لیست مشخص از محصولات برای بیماران با سطح بالای کراتینین وجود دارد. اکثر سبزیجات برگ سبز در لیست قرار دارند، در حالی که برخی از محصولات مانند حیوانات، غذاها توصیه می شود از آنها اجتناب شود.

همانطور که برای چای گیاهی، برخی از گیاهان انتخاب خوبی برای کاهش سطح کراتینین هستند. با این حال، بسته به علائم و شرایط مختلف، انتخاب گیاهان دارویی از فرد به فرد متفاوت است.

اگر به کمک نیاز دارید، لطفا تجزیه و تحلیل کنید به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

آیا ماساژ چینی در نارسایی کلیه کمک می کند؟

ماساژ چینی، که اعتقاد بر این است که در 2700 پیش از میلاد آغاز شده است، یکی از روش های طب سنتی چینی (TCM) است. این کار در کنار با طب سوزنی، طب فشاری و استفاده از انواع گیاهان دارویی چینی انجام می شود. این عمل ماساژ Tei Na نامیده می شود. در اینجا ما درباره ماساژ و نارسایی کلیه صحبت خواهیم کرد.

مفاهیم پایه

TCM بر اساس مفهوم Qi، انرژی حیاتی یا نیرویی است که زندگی یک موجود زنده را متحول می کند. چی جریان را از طریق مریدین ها، مسیرهای روی سطح بدن، که همچنین در داخل با اندام های حیاتی ارتباط برقرار می کند.

فرض بر این است که مسدود کردن جریان آزاد چی به علت رژیم غذایی ضعیف، عدم تمرکز یا عدم استفاده مناسب و احساسات غیرقابل تحملی می تواند درد در نقاط طب فشاری ایجاد کند. ماساژ این نقاط کمک می کند تا از بین بردن انسداد و بازگرداندن جریان آزاد انرژی.

مزایای بهداشت ماساژ چینی برای نارسایی کلیه

در زیر برخی از مزایای بهداشت ماساژ است.

درد نور، سفتی و درد، سردرد را کاهش می دهد، همچنین عملکرد سیستم ایمنی بدن و کنترل فشار خون را بهبود می بخشد.

* بهبود هضم و خواب

* از بین بردن استرس، تسکین اضطراب و مدیریت افسردگی.

* بهبود گردش خون با افزایش جریان خون، دفع زباله از اندام های داخلی، بهبود عملکرد بدن.

لطفا توجه داشته باشید که ماساژ چینی باید به عنوان یک درمان اضافی برای نارسایی کلیه در نظر گرفته شود. این درمان نمیتواند جایگزین روشهای معمول پزشکی شود. با وجود این واقعیت که برای اکثر افراد به اندازه کافی ایمن در نظر گرفته شده است، قبل از شروع ماساژ باید با پزشک مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماساژ چینی، لطفا پیام زیر را بگذارید و یا به ما ایمیل بزنید Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707. روز خوبی داشته باشی



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

روش های نظارت بر سطح بالای کراتینین 180

سوال: به من گفته شد سطح کراتینین من به 180 می رسد. من می دانم که آن بالاتر از حد معمول است. بنابراین، من می خواهم اطلاعات بیشتری برای کاهش سطح کراتینین بالا بگیرم. آیا روش های کافی برای کنترل سطح بالای کراتینین 180 وجود دارد؟ آیا می توانید یک رژیم غذایی را برای یک بیمار با مقدار بالای کراتینین پیشنهاد دهید؟

A: شما می دانید، سطح بالای کراتینین فقط می تواند به ما بگوید که کلیه ها آسیب دیده اند، این یک شاخص است، بنابراین ما نیاز داریم نه تنها به کاهش سطح کراتینین. شما می دانید که کراتینین یک اتلاف متابولیک عضلانی است که فقط باید توسط کلیه تخلیه شود.

کراتینین هنگامی که کلیه به سادگی تضعیف می شود افزایش نمی یابد. و به محض افزایش کراتینین، واضح است که کلیه بیش از نیمی از آسیب دیده است. درمان کلیدی کراتینین بالا، جلوگیری از پیشرفت بیشتر فیبروز کلیه است. در ضمن، بازگرداندن آسیب های آسیب شناختی فیبروز در مرحله اولیه و بازگرداندن وضعیت عملکرد طبیعی کلیه، کراتینین به طور طبیعی در آن زمان کاهش می یابد.

بنابراین، برای یک سطح بالایی از کراتینین، یک رژیم غذایی خوب می تواند به بیمار کمک کند تا آسیب به کلیه ها را کند کند، اما این نمی تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک کند. علاوه بر این، بیمار با کراتینین بالا نیاز به یک شیوه زندگی منظم و ورزش بیشتر دارد.

- هنگامی که کلیه های شما به خوبی کار نمی کنند، سطح پتاسیم ممکن است خیلی زیاد باشد. به این ترتیب شما تشویق می شود که سطح پتاسیم را پایین بیاورید و از مواد غذایی زیر استفاده کنید: پرتقال، سبزیجات برگ سبز، زردآلو، کلم بروکلی، سیب زمینی و موز و غیره.

- با سطح بالایی از کراتینین، شما نیز تشویق می شود که غذاهای کم نمک را مصرف کنید. اجتناب از محصولات با نمک اضافه شده، از جمله آجیل، بیکن، خیار ترشی، زیتون، نارنج و نارنج.

من همچنین طب چینی را برای شما توصیه می کنم. TCM در بیمارستان پکن تانگ شان تانگ، اثرات خوبی برای درمان بیماری کلیه دارد. اگر چه کراتینین 180 بسیار زیاد نیست اما این بدان معنی است که بیش از 50٪ عملکرد کلیه کار نمی کند. بنابراین، در این مرحله بیمار باید روش های مناسب درمان را بپذیرد. بنابراین، برای نظارت بر وضعیت بیماری و جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

پست من Asya.yue@mail.ru است

Whatsapp +8613292893707



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

برخی از دانش درباره دیالیز و پیوند کلیه

امروز ما به شما برخی از دانش در مورد درمان اوره، دیالیز و پیوند کلیه می گویند:
 
در چین، حدود 130 میلیون نفر مبتلا به بیماری کلیوی وجود دارد. طب غربی بیماری های کلیوی مانند بیماری های مختلف را درمان می کند. اکثر بیماران متاسفانه بیماران مبتلا به بیماری های حاد یا متوسط ​​را به خطر می اندازند.
 
در میان آنها صدها میلیون بیمار مبتلا به اورمی هستند که نیاز به همودیالیز دارند - فقط ادرار کردن. آنها مجبور به دو بار یا سه بار در هفته برای چندین ساعت به دیالیز میروند، هر بار چند صد دلار یا هزار دلار. هزاران یوان در هر ماه یا ده ها هزار یوان، هر سال به ده ها هزار یوان به 100000 یوان بیمارستان تحویل داده و باید برای زندگی یکسان باشد.
 
اگر چه دیالیز صفاقی ارزان تر است، شما می توانید آن را در خانه انجام دهید، اما حداقل دو بار در روز، حدود یک ساعت در یک زمان انجام دهید. با لوله گذاری شکمی، بسیاری از تابو ها و ناراحتی ها، بدن باید فرصتی برای اجرای بیمارستان داشته باشد.
 
برخی از دانش درباره دیالیز
 
هزینه های دیالیز بیش از حد باعث می شود خانواده های بسیاری به سادگی قادر به پرداخت آن نیستند. به منظور مقرون به صرفه بودن، در دو سال گذشته، دولت نسبت هزینه خدمات دیالیز را به بیش از 90 درصد افزایش داده است. تنها بیمارستان ها و پزشکان پول می گیرند. من فقط می ترسم که بعد از اینکه شیرینی را طعم شیرین خواندند، مردم بیشتر از بیماری کلیوی رنج می برند و می توانند اورمیا باشند.
 
اگر چه دیالیز بسیار گران است، این ادرار کردن مکانیکی مصنوعی بسیار مقرون به صرفه با ادرار طبیعی بدن است - سموم حذف شده خسته نشده اند و مواد مغذی حفظ شده را نمی توان حفظ کرد، بنابراین برخی از بیماران همیشه ضعیف تر و ضعیف تر می شوند. تا آنکه کاملا مرده بود
 
برخی از دانش درباره جایگزینی کلیه
 
راه دیگر که طبقۀ غرب برای بیماران اورمیک فراهم می کند این است که کلیه های خود را رها کرده و آنها را با یکی از کلیه های خود جایگزین کنند. پیوند کلیه نه تنها گران است، بلکه دهها هزار یوان هزینه های جراحی در آن زمان و ده ها هزار دلار در کنترل نرخ رد هر سال بعد از عمل است. اثر درمان به طور کامل قادر به تضمین است و تعداد کمی از افراد وجود دارد که می توانند برای مدت ده سال زنده بمانند.
 
با وجود این، بسیاری از بیماران اورمیک هنوز از پروتکل کلیوی استفاده می کنند. با توجه به تعداد زیادی پیوند کلیه مورد نیاز، اهداکنندگان کلیوی داوطلب بسیار کم هستند که منجر به کمبود منابع کلی کلیه می شود و بازار زیرزمینی برای همه جنایات کثیف بسیار موفق است.
 
بنابراین با توجه به شرایط اخیر درمان ویژه طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی امید برای همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیه امیدوار است، این درمان طبیعی می تواند کمک به بیماران از دیالیز و پیوند کلیه با روش های سم زدایی سیستمیک و کمک به آنها کلیه خود را بهبود می یابند تابع گام به گام، و سپس اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات دقیق تر لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:
 
پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com
 
WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

برخی علائم میتوانند عملکرد کلیه شما را درک کنند

هنگامی که این ناهنجاری ها را در صورت دارید، مراقب باشید عملکرد کلیه کاهش یابد!
چهره تورم و زرد است.
تورم صورت، واکسن و احتمال بالایی از نارسایی کلیه. هنگامی که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، به علت کاهش عملکرد کلیه، پروتئین غیر طبیعی زیادی را به متابولیسم می رسانند، که منجر به تجمع آب پروتئین و چهره می شود و موجب تورم صورت می شود.
چشم ها با خونریزی، تورم پلک ها پوشیده شده است.
هنگامی که شما از خواب بیدار می شوید، چشم های شما با خونریزی پوشیده شده است، تورم پلک به نظر می رسد، که ممکن است مربوط به نارسایی کلیه باشد.
از آنجا که بعد از عملكرد كليه، آب در بدن به طور طبيعي متابوليزه نميشود، ممكن است باعث كاهش ادهاي چشمي از استاندارد شود، و فشار عصب چشم افزايش مييابد و سبب ظهور تورم، خونريزي ميشود.
دو گوش نوازنده بنفش یا قرمز هستند.
هنگامی که رنگ گوش تغییر می کند، مانند قرمز یا بنفش، این نشان می دهد که عملکرد کلیه کاهش می یابد.
محافل چشم سیاه چهره طولانی.
کسی ممکن است از محافل تاریک رد می شود و احساس خستگی می کند.
با این حال، در مرحله شدید نارسایی کلیه، کلیه ها به طور معمول نمی توانند جذب و گردش خون را کامل کنند، باعث ایجاد سموم در چشم ها می شود و حلقه های تاریک در چشم ها طولانی و دشوار است.
برای مقدار زیادی سموم تنها باعث آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه می تواند اثر دارو را در طول درمان نیز تحت تاثیر قرار دهد. سپس گام اول این است که شرایط داخلی تمیز برای بیماران را از طریق تخلیه سموم خارج از بدن فراهم آورید، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می توانند ترمیم شوند و عملکرد کلیه دوباره می تواند دوباره انجام شود. آب اضافی در چشم همچنین می تواند از طریق خون طبیعی خونریزی شود، سپس چشم های تورم و دایره های تاریک به طور طبیعی از بین می روند. این اصل طبیعی طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی است، اگر شما می خواهم بدانم اطلاعات دقیق تر در مورد درمان طبیعی لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای حل پروتئینوری در مرحله 3 نارسایی کلیه

معمولا هنگامی که بیماری کلیه به مرحله 3 نارسایی کلیوی می رسد، بیماران اغلب از سری ناراحتی هایی مانند پروتئینوری رنج می برند. سپس چگونه برای بیماران برای رفع پروتئینوری انجام می شود. قبل از حل مشکل ما باید بیشتر بدانیم که چرا پروتئینوری در بیماری کلیوی رخ می دهد. تنها پس از اینکه ما علت پروتئینوری را می دانیم، می توانیم درمان را برای حل آن از ریشه پیدا کنیم.
اگر بیماران فشار خون بالا، دیابت، بیماری ارثی، بیماری ایمنی و غیره داشته باشند، این عوامل همچنین می توانند کلیه شما را تحت تاثیر قرار دهند، که به طور جدی مانع مکانیکی و الکترولیتی کلیه می شود. هنگامی که مشکلی با موانع وجود دارد پروتئین مقدار زیادی به ادرار نشت، سپس ادرار فوم رخ خواهد داد.
روش حل ادرار فوم از بیماران چیست؟
در حال حاضر درمان حل ادرار فوم، مهارکننده ACE و ARBs است. اما این داروها تنها می توانند در مدت کوتاهی ادرار فوم را از بین ببرند. بعد از مدتی ادرار فوم دوباره ظاهر می شود. به این معنی است که این داروها نمیتوانند ادرار فوم را از ریشه حل کنند.
دلیل اصلی ادرار فوم آسیب به مانع الکترولیتی و مانع مکانیکی است، ما باید بر تعمیر موانع آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد آنها تمرکز کنیم. تأثیر درمان با استفاده از درمان ACE و ARBs نمی تواند به دست آید، اما درمان طبیعی طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی می تواند اثر بیشتری برای کمک به بیماران از ادرار فوم حذف، درمان طبیعی نیز به نام ایمنی درمان؛ درمان ایمنی شامل موارد زیر می باشد: تشخیص ایمنی، ترخیص ایمنی، مسدود سازی ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. پس از اینکه شما بیشتر درباره علت ادرار فوم شناخته شدید، می توانید آن را از ریشه حل کنید و اگر شما یا دوستان، اقوام و اعضای خانواده ادرار فوم دارید، و شما به دنبال برخی از روش های درمان برای حل ادرار فوم، لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

مرحله 4 نارسایی کلیه: چه داروهایی می توانم برای کاهش فشار خون من انجام دهم؟

انواع داروهای دارای فشار بالا در دسترس هستند. پزشک شما ممکن است بسته به سطح فشار خون و وضعیت کلیه ها یک یا چند دارو برای شما انتخاب کند. چه نوع دارو می تواند برای کاهش فشار خون با نارسایی کلیوی مرحله چهارم کاهش یابد؟

داروهای ضد فشار خون برای مرحله 4 نارسایی کلیوی

در برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، بعضی از داروهای ضد چاقی رایج وجود دارد. با این حال، از آنجا که حتی نارسایی کلیه مرحله 4 باعث عوارض و نشانه های مختلف می شود، داروهای زیر ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد.

دیورتیک ها

دیورتیک ها و همچنین قرص های آب برای پاک کردن آب بیش از حد و سدیم از بدن کار می کنند که می تواند به کاهش فشار خون به دیواره خون کمک کند.

بتا بلوکرها

مسدود کننده های بتا به جلوگیری از سیگنال های عصبی و هورمونی خاصی در رگ های خونی و قلب کمک می کنند که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

مهار کننده های ACE

ACEI، مهارکننده آنزیم آنژیوتانسین تبدیل آن است. این کمک می کند تا از آنژیوتانسین جلوگیری شود، که می تواند رگ های خونی را تحت تاثیر قرار دهد.

BRA

ARB، به عنوان گیرنده های گیرنده ی آنژیوتنسین II شناخته می شود، که می تواند کمک به استراحت عروق خونی با مسدود کردن اثر آنژیوتانسین شود.

مهار کننده های رنین

رنین یک ماده است که فشار خون را تنظیم می کند که توسط کلیه های سالم آزاد می شود. به علت خطر عوارض جدی، از جمله سکته مغزی، شما نباید آلیسیرن را با مهارکننده های ACE یا ARB مصرف کنید.

قبل از مصرف دارو برای کاهش فشار خون بالا، شما تشویق می شوید که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید. شما باید برای جلوگیری از داروهایی که می تواند درمان شما را برای نارسایی کلیه شما متوقف کند.

یک راه امن برای کاهش فشار خون بالا در نارسایی کلیوی، گیاهان چینی است. بسیاری از گیاهان خاص برای کاهش فشار خون بالا به طور طبیعی هستند. علاوه بر این، برخی از انواع گیاهانی که می توانند آسیب کلیه را تعمیر کنند، می توانند به داروهای گیاهی چینی اضافه شوند. در نتیجه، شما می توانید هر دو کاهش فشار خون و بهبود عملکرد کلیه از درمان های گیاهی انتظار.

اگر شما نیاز به پاسخ شخصی در مورد این قرص در برابر فشار خون بالا، شما می توانید یک پیام برای asya.yue@mail.ru برای یک پاسخ و یا به طور مستقیم با خدمات آنلاین ما صحبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()