کراتینین بالا 680
نوشته شده توسط : Andy

کراتینین بالا 680

سوال: میزان کراتینین من 680 و AMK 95 است. من می دانم که بسیار بالا است. اما "بسیار بالا" چیست؟ دکتر من می خواهد دیالیز را شروع کند، اما هنوز هم احساس خوبی دارد. باید دیالیز را شروع کنم؟ آیا می توانید روش های دیگری برای کاهش آن به من بدهید؟

A: از درخواست شما متشکرم احساس سردرگمی و اضطراب می کنم در اینجا من خوشحالم که نظر خود را در مورد سوالات شما به اشتراک بگذارم. و امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم.

منظور کراتینین 680 چیست؟

سطح نرمال کراتینین حدود 44 تا 97 میکرو مول در لیتر است. سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی است. به همین دلیل ما آن را "خیلی زیاد" نامیدیم. کراتینین زباله در بدن است. سطح بالای کراتینین، توکسین های زیادی را در خون نشان می دهد و باعث آسیب کلیه ها می شود.

آیا باید دیالیز را با سطح کراتینین بالای 680 شروع کنم؟

سطح بالای کراتینین استاندارد برای شروع دیالیز نیست یا نه. به طور معمول، بیماران تشویق می شوند که دیالیز را شروع کنند، در صورتی که عملکرد کلیوی آنها تا 15٪ یا کمتر کاهش می یابد. یا بیماران علائم شدید یا عوارض نارسایی کلیه، مانند تنگی نفس، اسپاسم عضلانی و استفراغ ثابت، و غیره شما تشویق به مشورت با پزشکان خود در مورد آزمایشات آزمایشگاهی برای تعیین میزان عملکرد کلیه شما و ارزیابی علائم خود،

آیا روش های طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالای 680 وجود دارد؟

سطح بالای کراتینین به طرق مختلف می تواند به طور طبیعی کاهش یابد، مانند رژیم غذایی، چای گیاهی، ورزش و ...

کراتینین دو راه دارد: مصرف غذا و فعالیت عضلانی. بنابراین، برای كاهش سطح بالای كراتینین، از شما دعوت می شود كه رژیم غذایی خاصی بگیرید و برخی از تمرینات را كاهش دهید.

یک لیست مشخص از محصولات برای بیماران با سطح بالای کراتینین وجود دارد. اکثر سبزیجات برگ سبز در لیست قرار دارند، در حالی که برخی از محصولات مانند حیوانات، غذاها توصیه می شود از آنها اجتناب شود.

همانطور که برای چای گیاهی، برخی از گیاهان انتخاب خوبی برای کاهش سطح کراتینین هستند. با این حال، بسته به علائم و شرایط مختلف، انتخاب گیاهان دارویی از فرد به فرد متفاوت است.

اگر به کمک نیاز دارید، لطفا تجزیه و تحلیل کنید به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: