چه گیاهان برای نارسایی کلیه مفید هستند
نوشته شده توسط : Andy

چه گیاهان برای نارسایی کلیه مفید هستند

بیمار ممکن است علاوه بر درمان نارسایی کلیه، تعجب می کند که کدام گیاه مفید است. امیدوارم مقدمه زیر بتواند مرجع شما مفید باشد.

گیاهان برای نارسایی کلیه

1. ذرت

استفاده منظم از این گیاهان دارویی می تواند مفید باشد، زیرا ترکیبات شیمیایی در چمن می تواند التهاب بافت های کلیه را کاهش دهد. علاوه بر این، آن را به عنوان یک دیورتیک عمل می کند. سایر گیاهان مانند تاراکسوم یا ورتروم همچنین نتایج مشابهی دارند.

2. جینسنگ

این مکمل گیاهی می تواند به کاهش میزان کلسترول بیش از حد کمک کند و سطح قند خون را تنظیم کند. دوز توصیه شده بستگی به نوع انتخاب شما دارد.

3. علف صبح

این عمل برای پاک کردن دستگاه ادراری، افزایش جریان ادرار، از بین بردن بافت های آسیب دیده، تسکین درد و التهاب اثر می گذارد. دوز توصیه شده 6-10 گرم در روز است.

4. زنجبیل

زنجبیل گیاهی می تواند به تمیز کردن زباله هایی که در سلول های کلیه انباشته شده است کمک کند. همچنین می تواند به عنوان یک ادویه اضافی در غذا یا داخل چای مصرف شود.

5. Bearberry

این نوع گیاه به ارائه خواصی کمک می کند که نفرون ها به خوبی عمل می کنند و همچنین عبور از سیستم ادراری را تقویت می کند.

گیاهان طبیعی می توانند در درمان نارسایی کلیه کمک کنند. قبل از مصرف هر گونه گیاه، با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید ایمنی و دوز مناسب دارد. یا شما می توانید با دکتر آنلاین ما برای راهنمایی های رایگان تر و یا پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 چت کنید. با بهترین آرزوها!





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: