تکنولوژی جدید برای درمان دیابت نوع دوم. پچ Microneedle قابل جدا شدن
نوشته شده توسط : Andy

تکنولوژی جدید برای درمان دیابت نوع دوم. پچ Microneedle قابل جدا شدن

چین یک کشور بزرگ با جمعیت بزرگی از افراد مبتلا به دیابت است. به طور خاص، دیابت نوع 2 منجر به 90٪ از کل تعداد بیماران دیابتی می شود. دوستان چینی بی شماری در چین وجود دارند که قند خون خود را حداقل چهار بار در روز، اغلب تحت انسولین و رژیم غذایی آزمایش می کنند. نتیجه نهایی هنوز قابل کنترل است.
در حال حاضر موسسه ملی بهداشت یک ماده جدید "پچ میکروسکوپ قابل انحلال" را توسعه داده است. گلوکز را به طور خودکار مدیریت کنید. برای درمان دیابت نوع 2. این مطالعه نشان داد که مواد شیمیایی موجود در پچ می توانند در خون تاثیر داشته باشند و می توانند قند خون خود را برای چند روز در یک زمان تنظیم کنند.
اکثر افراد مبتلا به دیابت به طور پیوسته هر روز قند خون خود را کنترل می کنند. انگشتان دست خود را قبل از وعده های غذایی، چک کردن قند خون و ثبت انسولین. اگرچه ناخوشایند، آنها یک روش ضروری هستند. در حال حاضر ما "پچ microneedle قابل حل". این ترکیب می تواند در خون تاثیر داشته و قند خون خود را تنظیم می کند.
در آزمایش بر روی موش ها، تایید شد که فرمول بیوشیمی پچ میکروسکوپ حل شده می تواند یک واکنش شیمیایی به خون ایجاد کند و به طور اتوماتیک مدیریت گلوکز را تولید کند.
به شدت درد را کاهش داد که بیماران دیابتی همیشه باید گلوکز خون را تشخیص دهند.
علاوه بر این، بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 اغلب به انسولین نیاز دارند تا کمبود انسولین خود را جبران کنند. با این حال، این رویکرد تنها یک تاکتیک استوار است و نمیتواند درمان شود. این تنها می تواند کنترل شود. و اثر از فرد به فرد متفاوت است. در جهان 285 میلیون نفر دیابتی وجود دارند که 90 درصد آنها دیابت نوع 2 را دارند. فقدان درمان موثر به این معنی است که زندگی نزدیک به 300 میلیون نفر در سراسر جهان تضمین نشده است.
محققان در حال بررسی روش های جایگزین برای استفاده از تکه های پوستی بدون درد برای دیابت نوع 2 هستند.
این تیم این ایده را روی موش آزمایش کرد. نتایج آزمون یافت شد. این روش می تواند به طور موثر تولید انسولین خود موس را تحریک کند، بنابراین غلظت قند خون می تواند به طور طبیعی برسد. و می تواند نیازهای خود موش ها را برای چند روز ملاقات کند.
بنابراین محققان گفتند: یک پچ درد بدون درد، یک موفقیت بزرگ در مدیریت قند خون در دیابت نوع 2 است.
تحقیقات نشان می دهد: پچ مربع نیمی از اینچ شامل داروهای کافی برای کنترل سطح قند خون در موش های صحرایی برای یک هفته است.
اما برای استفاده در انسان، ما باید اندازه پچ را تعیین کنیم و طول، شکل و وضعیت پچ را بهینه کنیم. و به فعالیت های روزمره مردم نیاز دارد.
این مسئله است که ما باید بعدا بر آن غلبه کنیم. با این حال، از آنجایی که با موفقیت آزمایش شده است بر روی موش، اعتقاد بر این است که خدمت به انسان ها دور نیست.
اگر چه این تکنولوژی جدید می تواند برای دیابتی ها امید زیادی به ارمغان بیاورد، اما در حال حاضر در بیمارستان پکن Tongshantang از طب چینی سنتی چین کارشناسان کلیه درمان ویژه ای را در طب گیاهی ایجاد کرده اند می تواند کمک به کاهش دیابت قند خون به طور طبیعی و سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت می کند، مهمترین چیز این است که هیچ عارضتی برای دیابت وجود ندارد، اگر می خواهید بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: