طبقه بندی و درمان نفروپاتی IGA
نوشته شده توسط : Andy

طبقه بندی و درمان نفروپاتی IGA

با پروتئین ادرار و کراتینین، اگر شما سه شرایط زیر را داشته باشید، نفروپاتی IgA باید مشکوک شود:
هماچوری ناخوشایندی از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی یا شروع تنگیالیت در همان زمان یا در کوتاه مدت رخ می دهد و هماچوری چشم غیر مسلح پس از کنترل عفونت از بین می رود یا کاهش می یابد؛
2 ادرار گلبول قرمز (اسپور یا ستون فقرات) با پروتئینوری یا بدون پروتئین؛
3 IgA سرم افزایش یافته است.
سلول های قرمز غیر طبیعی
علاوه بر این، نیمی از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA دارای فشار خون بالا هستند.
نفروپاتی IgA: معضل
مشکلات: ما می دانیم که بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با پروتئین ادرار زیر 1 گرم معمولا از هورمون ها استفاده نمی کنند (لزوما کار نمی کنند)، در حالی که داروهای پروتئین و شیطان دارای اثرات کاهش دهنده پروتئین هستند و منجر به فقدان خاصیت برای مدت طولانی برای بیماران با نفروپاتی IgA بزرگ. مواد مخدر، اثرات ضد انعقادي ضعيف است.
از آنجایی که هیچ راه موثری برای کاهش بیشتر پروتئین وجود ندارد، پس گام به عقب بردارید و مقدار کمی از پروتئین ادرار را نگه دارید.
بازگشت سخت است: این محل نگران کننده ای است: پروتئین ادرار نفروپاتی IgA نمی افتد.
چرا؟ از آنجا که این یک مقدار کمی از پروتئین نیست، مانند حداقل تغییر بیماری کلیوی، نفروپاتی غشایی. ضایعات کوچکتر، بیماران غشایی، اگر پروتئین همیشه کوچک باشد، بعدا بهتر خواهد شد. با این حال، نفروپاتی IgA، حتی اگر فقط مقدار کمی از پروتئین ادرار، همچنین خطر ابتلا به کلیه ها باشد، خطر نارسایی کلیه را افزایش می دهد.
7 نوع نفروپاتی IgA وجود دارد که برخی از آنها خود درمان هستند و بعضی از آنها به اورمیه می روند. کدام یک شما هستید؟ (یکی)
نفروپاتی IgA: فکر می کنم این خیلی آسان است
چهل سال پیش، برگر اولین نفروپاتی IgA را گزارش کرد. از آن به بعد، این نوع بیماری کلیوی که به نیمی از گلومرولونفریت بستگی دارد، شناخته شده است. نشانه های این نوع بیماری کلیوی به شمار می رود. این می تواند بدون خونریزی مخفیانه باشد، همچنین می تواند خون مخفی + پروتئین داشته باشد، همچنین می تواند سندرم نفروتیک معمولی (مقدار زیادی پروتئینوری) باشد.
توسعه هر بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA یکسان نیست، و تنها برخی از خون مخفی؛ بعضی از آنها به آرامی در حال پیشرفت هستند، حدود 20 تا 25 درصد از بیماران بعد از 20 تا 25 سال به آرامی به اوره می روند. همچنين هلال ماه به سرعت در حال پيشرفت هستند و نارسايي کلیه در يک زمان کوتاه (ماه) رخ می دهد.
علائم فانتزی و پیش آگهی نفروپاتی IgA به ما می گوید: این یک بیماری نیست، بلکه مجموعه ای از سندرم های بالینی است.
به طور خلاصه، درک ما از این بیماری دیگر نمی تواند باقی بماند: "من به عنوان نفروپاتی IgA، با توجه به بیماری کلیه IgA برای درمان آن، چنین سطح، این بیماری لعنتی ما را مجبور به انجام تجزیه و تحلیل دقیق.
طبقه بندی نفروپاتی IgA
چگونه تقسیم می شود؟ آیا با توجه به آسیب شناسی درجه بندی می شود؟ با این حال، پنج درجه ی آسیب شناسی بیوپسی کلیوی هیچ خاصیت مورفولوژیکی خاصی ندارند و برای درمان به طور بی فایده است. یک طرح طبقه بندی کلینیکوپاتولوژیک جهانی IgAN جدید راه اندازی شده است و امید است که در آینده نزدیک در عمل بالینی کاربرد داشته باشد.
هفت نوع طبقه بندی وجود دارد که برای درمان بالینی مفید هستند:
1. هماچوری میکروسکوپی جداسازی شده (IH)
میزان آگاهی کم است، میزان بازدید بازگشتی کم است و پیش آگهی بهتر از سایر انواع است.
2. هماچوری ناخوشایند ناگهانی (RGH)
هماتوری اغلب ناشی از عفونت لوزه است و بیشتر از حذف لوزه ها حمایت می کند.
برای درمان هماچوری و پروتئینوری، در طب غربی داروهای هورمونی و سرکوب کننده سیستم ایمنی به طور معمول استفاده می شود. اثرات اولیه واضح است اما وضعیت کلیه از ریشه بهبود نمی یابد، بنابراین من پیشنهاد می کنم شما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین - ویژه طبیعی درمان در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، آن را برای چندین سال توسط متخصصین کلیه تحقیق شده است و در حال حاضر آن را یک سری درمان سیستمیک بدون هیچ گونه عوارض جانبی به بیماران را توسعه داده است، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق پیام زیر:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: