آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتینین رسیده ام؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتینین رسیده ام؟

دیالیز معمولا توسط افراد مبتلا به آسیب کلیوی که در آن کلیه های آنها نمی توانند به اندازه کافی خوب برای حذف زباله در خون استفاده می شود. کراتینین یک سم متابولیسم عضلانی است که همچنین به عنوان نشانه ای از بیماری کلیوی عمل می کند.

آیا می توانم دیالیز را متوقف کنم اگر به سطح معمول کراتین رسیده ام؟

من می ترسم که جواب منفی باشد شما نمیتوانید فقط بر اساس سطح کراتینین تصمیم گیری کنید. خواندن و پیدا کردن دو دلیل اصلی.

- حتی سطح کراتینین یک نشانه بسیار رایج برای بیماری کلیه است، این یک شاخص بسیار هوشمند و دقیق پزشکی نیست. معمولا هنگامی که سطح کراتینین افزایش می یابد، حداقل 50٪ عملکرد کلیه وجود ندارد. بنابراین، اگر آسیب کلیه شما خفیف باقی بماند، سطح کراتینین ممکن است در سطح طبیعی باقی بماند. بنابراین، سطح طبیعی کراتینین به این معنا نیست که وضعیت کلی کلیه شما در حالت است. بنابراین، این نباید استاندارد شما برای متوقف کردن دیالیز باشد. این فقط به عنوان یک راهنمای برای دکتر شما کار می کند.

- سطح طبیعی کراتینین به این معنی نیست که سطوح دیگر ضایعات طبیعی هستند. کراتینین نوعی سموم کوچک است. هنگامی که کلیه های شما آسیب می بینند، تا 90 نوع سم در خون شما وجود دارد. دیالیز کمک می کند تا سموم کوچکی مانند کراتینین، AMC و غیره را حذف کنید. با این حال، این درمان نمی تواند سموم متوسط ​​و بزرگ را از بین ببرد. بنابراین، حتی دیالیز کمک می کند تا کراتینین را در سطح نرمال حذف کنید، هنوز هم احتمال وجود سموم دیگری در خون وجود دارد. بنابراین، شما برای انجام یک آزمایش خاص برای اندازه گیری سموم در خون دعوت شده و تصمیم بگیرید که آیا دیالیز را متوقف کنید.

در چین، درمان سموم تمیز کردن از خون وجود دارد، این درمان توسط گیاهان چینی برای تمیز کردن سموم استفاده می شود و اثر خوبی دارد. اگر علاقه دارید، می توانید تجزیه و تحلیل را به Asya.yue@mail.ru، +8613292893707 ارسال کنید، یا پیام زیر را ترک کنید. دکتر با شما در اسرع وقت با شما تماس می گیرد!





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: