راه هایی برای جلوگیری از تورم پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : Andy

راه هایی برای جلوگیری از تورم پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه گزینه پزشکی برای برخی از موارد با نارسایی کلیه است. با این حال، عفونت یک مشکل است که بر روی یک زندگی بیمار پس از پیوند کلیه تاثیر می گذارد. در مورد پیوند کلیه، راه هایی برای جلوگیری از عفونت را بخوانید.

عفونت

از آنجا که همه ما می دانیم که بیماران پس از پیوند کلیه باید از داروهای ضد منفی برای جلوگیری از رد پیوند استفاده کنند. با این حال، این داروها ضعیف سیستم ایمنی بدن است که خطر ابتلا به عفونت را بعد از پیوند افزایش می دهد.

همچنین برخی از عوامل تصادفی وجود دارد که می توانند پس از پیوند کلیه، از جمله گداز، آنفلوانزا، دیابت، بیماری کلیوی، و غیره نیز ایجاد شود. اگر یکی از این شرایط را داشته باشید، شما تشویق میشوید تا در اسرع وقت اقدام به جلوگیری از عفونت کند.

چگونه برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه؟

پیوند کلیه به جای جایگزینی کلیه بیمار و بهبود کیفیت زندگی بیمار کمک می کند. با این وجود، عفونت ها می توانند رخ دهند و پس از درمان تکرار شوند، که می تواند منجر به آسیب کلیه شود، بدون کنترل خوب.

واحد های مختلف پیوند توصیه های مختلف مخلوط دارو را توصیه می کنند، اما معمولا توصیه می شود که کراتیموکسازول برای جلوگیری از پنومونی PCP باشد.

- جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا پس از پیوند کلیه، به خصوص در ماه اول، بیماران تشویق می شوند تا از عفونت افراد مبتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی اجتناب کنند. علاوه بر این، شما می توانید گیاه خاصی را برای کاهش خطر ابتلا به عفونت و یا آنفولانزا نوشید.

- واکسیناسیون نیز برای گیرنده برای جلوگیری از عفونت پس از پیوند کلیه توصیه می شود. قبل از استفاده از آن، مزایا و خطرات احتمالی واکسیناسیون را با پزشک خود در میان بگذارید.

- ادرار نکنید هنگامی که احساس می کنید ادرار کردن، بلافاصله به حمام بروید.

- پس از اینکه شما در کاسه حرکت می کنید، خود را از جلو به عقب پاک کنید، که به کاهش خطر ابتلا به باکتری ها در داخل مجرای ادرار کمک می کند.

اگر شما با کلیه سوال دارید، می توانید آنرا به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: