نوشته شده توسط : Andy

هراس و عوارض دیابت

امروزه دیابت به همه گیر جهانی تبدیل شده است، افراد مبتلا به دیابت بیشتر و بیشتر تحت تاثیر کیفیت زندگی فقیر زندگی می کنند. پس باید ریسک و عوارض دیابت را بدانیم، سپس می توانیم اقدامات احتیاطی بیشتری برای اجتناب از آن یا بهبود آن انجام دهیم.
آسیب دیابت
1. افزایش بار اقتصادی (داروهای طولانی مدت)
2. خطرات فیزیولوژیکی (باعث عوارض متعدد)
3، آسیب قلبی. دیابت یک بیماری طول عمر با بیماری های حاد و مزمن است.
عوارض حاد و مزمن دیابت
تنها 1/3 بیمار در کشور ما می توانند درمان شوند، و 2/3 دیگر نمیتوانند به طور منظم درمان شوند و یا نمیتوانند درمان کامل داشته باشند. بروز دیابت بسیار زیاد است، که به طور جدی بر کیفیت زندگی بیماران تأثیر می گذارد. با این حال، برخی از بیماران در 80 سالگی دیابت را بیش از 30 سال داشتند اما هیچ عارضه مشخصی نداشتند. آنها تنها به طور منظم داروهای خود را تنظیم می کنند. این نشان می دهد که اگر چه دیابت نمی تواند درمان شود، می تواند عوارض و پیشگیری را کنترل کند. بیماران دیابتی باید با یک جنگ طولانی مبارزه کنند، از دانش برای شکست دادن دیابت استفاده کنند و دیابت را وحشتناک نیست. وحشتناک است که از عوارض رنج بکشد. این عوارض حاد و مزمن دارد.
1، عوارض حاد دیابت کتوآکیدوز سندرم هیپراسموتی اسیدوز لاکتیک (سالمندان) هیپوگلیسمی با عفونت.
2. عوارض مزمن ممکن است شامل اندام های متعدد باشد.
(1) نقص در مغز: می تواند باعث انفارکتوس مغزی شود.
(2) تهاجم به قلب و عروق: می تواند باعث فشار خون بالا، بیماری قلبی عروقی، انفارکتوس میوکارد شود. علت اصلی مرگ و ناتوانی یا از دست دادن اقتصادی در بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروقی.
(3) کلیه ها را شامل می شود: می تواند نفروپاتی دیابتی ایجاد کند و در نهایت می تواند باعث نارسایی کلیه شود (یعنی اورمیا همه می دانند که کلیه اندام دفعی بدن است، زمانی که شکسته می شود، ادرار خارج نمی شود) دیالیز برای حفظ زندگی، و این فقط یک جرم نیست. هزینه نیز عالی است.
(4) چشم: می تواند باعث گلوکوم، آب مروارید، چشم نادیدنی نمی تواند چیزها را ببیند. بیماران با بیش از 20 سال بیماری دارای درجه های مختلف رتینوپاتی هستند و رتینوپاتی عامل اصلی نابینایی در دیابت است.
(5) نوروپاتی محیطی: می تواند باعث بیخوابی دست و پا، احساس سوزن شدن، احساس خزنده بر روی بدن یا یک گام در احساس پا پد پا وجود دارد.
(6) پای دیابتی: پای بد است. هزاران کیلومتر با یک قدم شروع می شود. هنگامی که مردم پای خود را از دست می دهند، به این معنی است که زندگی روزمره برای مراقبت از آنها دشوار است. درک عمیق تر این نقطه نسبت به بیماران که به علت پای دیابتی قطع شده اند وجود دارد. یک چشم سوزنی، یک زخم کوچک و پای ورزش را دست کم نگیرید.
طبق اطلاعات فوق ما می توانیم درمان لازم را برای ترویج وضعیت دیابت ما انجام دهیم، اما تنها مصرف بعضی از داروهای غربی به اندازه کافی برای درمان آن نیست، ما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین طبیعی را در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، که موثر است به بیماران بدون هیچ عوارض جانبی. اگر می خواهید اطلاعات دقیقتری در مورد آن کسب کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 

https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: