آیا عفونت گلو باعث افزایش سطح کراتینین پس از پیوند کلیه خواهد شد؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا عفونت گلو باعث افزایش سطح کراتینین پس از پیوند کلیه خواهد شد؟

سوال: "من 24 ساله هستم. در سال 2008 در روز 24 ژوئیه کار کردم و تاکنون هیچ مشکلی ندارم، اما به طور ناگهانی من در گلو عفونی میکنم و یک آنتی بیوتیک خاصی را مصرف میکنم و شاید به این دلیل یا به دلایل دیگری سطح کراتینین من به 340 افزایش می یابد. لطفا برای کمک به من برای کاهش آن کمک کنید. "

A: از درخواست شما متشکرم بر اساس داستان شما، من معتقدم که میزان کراتینین بالا 340 شما ممکن است به علت عفونت گلو باشد. چرا این را می گویم؟

بیش از 95٪ بیماری های کلیوی نتیجه یک اختلال ایمنی است. در سیستم ایمنی بدن، سیستم ایمنی بدن نمی تواند ویروس را که بر بدن ما تاثیر می گذارد، برداشته باشد. بنابراین ویروس آنتی بادی ها را با سیستم ایمنی مخلوط می کند و توده ای به نام "پیچیده ایمنی" تشکیل می دهد. مجتمع ایمنی سمی است که وقتی که در اندام های داخلی تجمع می یابد، خسارات زیادی ایجاد می کند. وقتی که در کلیه ها سپرده می شود، بافت های کلیه آسیب می بینند و بیماری کلیه به تدریج رخ می دهد.

به عنوان مصونیت بد، هر گونه عفونت و یا سرماخوردگی می تواند ویروس را به بدن شما منجر شود. و به محض اینکه در بدن شما ذخیره می شود، سیستم ایمنی اختلال آن را حذف نمی کند و دوباره باعث ایجاد آسیب به کلیه ها می شود. این می تواند دلیل افزایش سطح کراتینین پس از یک عفونت گلو را توضیح دهد.

از این دیدگاه، پیوند کلیه نمیتواند مشکل ایمنی را حل کند، حتی تاثیر بزرگی بر آسیب کلیه دارد. با این وجود، تا زمانی که سیستم ایمنی بدن از بین رفته باشد، هر گونه عفونت و یا حمله ویروسی باعث آسیب کلیه شما می شود. بنابراین، شما برای اولین بار برای درمان مشکل ایمنی خود دعوت شده اید.

ایمونوتراپی به ویژه برای سیستم ایمنی بدن مورد نظر است. این کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن را بازسازی کرده و از مبارزه جدید علیه سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری کلیوی استفاده کند. بنابراین، آن را نشان می دهد آینده ای امیدوار کننده برای جلوگیری از عود بیماری کلیوی.

اگر شما علاقهمند به ایمنوتراپی هستید، می توانید پیام زیر را ترک کنید، ما خوشحالیم که بدانیم این گزینه مناسب برای وضعیت شماست. ایمیل: Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: