اسید اوریک بالا باید برای بیماران بیشتر توجه شود
نوشته شده توسط : Andy

اسید اوریک بالا باید برای بیماران بیشتر توجه شود

اگر فرد مبتلا به نقرس است، قطعا بهترین تلاش خود را برای درمان آن بلافاصله و حتی تغییر در زندگی و عادات غذایی خود را در اسرع وقت، به دلیل آن است که بیش از حد دردناک است. اما اگر فقط اسید اوریک بالا، هیچ کس کمی بیشتر مراقبت خواهد کرد.
مقدار طبیعی اسید اوریک انسانی بین 149 و مول / L ~ 416مول / L است که برای زنان پایین تر است. در واقع، اغلب زنان قبل از یائسگی نقرس ندارند. اکثر افراد متوجه شدند که سطح اسید اوریک آنها در طول معاینه فیزیکی یافت می شود و برخی از بیماران نمیدانند که اسید اوریک آنها تا زمان شروع بیماری، بسیار دیر است.
نقرس
بسیاری از مردم فکر می کنند که اسید اوریک بالا فقط می تواند نقرس را ایجاد کند، اما این تنها شایع ترین نقطه است. افزایش طولانی مدت اسید اوریک در خون موجب تخریب اورات در مفاصل و بافت های اطراف آن می شود و در انگشتان، مچ پا، زانو و دیگر موارد شدید درد، قرمزی و غیره رخ می دهد. اگر آرتریت اتفاق می افتد مکرر، ممکن است تیفی شکل، باعث deformities مشترک و حتی راه رفتن و نگه داشتن چیزهایی است.
افزایش بیماری قلبی عروقی
اگر هیپوروسیکمی به طور فعال تحت کنترل و درمان قرار نگیرد، این بیماری باعث ترویج یا تشدید بیماری های قلبی و عروقی می شود. مطالعات نشان داده اند که شيوع انفارکتوس حاد ميوکارد در بيماران مبتلا به نقرس 26٪ بالاتر از حد طبيعي است.
آسیب کلیه
اسید اوریک نیاز به متابولیسم کلیه دارد. Hyperuricemia درازمدت کلیه ها را "مشغول" نگه می دارد و محیط داخلی اسیدی است. این ممکن است نه تنها به سنگهای کلیه منجر شود، بلکه ممکن است موجب آسیب جدی به کلیه ها شود و منجر به نارسایی کلیوی شود.
با سایر بیماری های متابولیک ارتباط برقرار کنید
امروزه اسید اوریک بالا چهارمین میزان بالاتر از "فشار خون بالا، قند خون بالا و چربی های خون بالا" است. این نه تنها این که این چهار سطح نیز بر یکدیگر تاثیر می گذارند و در نهایت منجر به فروپاشی می شوند از سیستم بهداشتی بیمار.
با توجه به علائم اسید اوریک بالا، ما می توانیم شرایط خود را بشناسیم و درمان مناسب را در زمان بپذیریم، در حال حاضر درمان اصلی در طب غربی بسیار محبوب است، اما اثر درمان بسیار خوب نیست و نمی تواند عملکرد کلیه را در آخر. سپس پیشنهاد می کنم یکی دیگر از درمان های طبیعی در بیمارستان چینی پکن Tongshantang طب چینی سنتی چینی را در نظر بگیرید که این درمان به بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی کمک کرده است، بنابراین اگر شما علاقه مند هستید، لطفا به عنوان پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: