Osmotherapy از داروهای میکرو چینی برای نارسایی مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : Andy

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی برای نارسایی مزمن کلیوی

در درمان نارسایی مزمن کلیوی، داروهای میکرو ایمنی Osmotherapy یک روش پزشکی امیدوار کننده است. این درمان سیستماتیک است و این مقاله توضیح میدهد که چگونه این دو درمان در ترویج بیماری کلیوی کمک میکنند. برای دریافت روش های درمان، روی دکتر آنلاین کلیک کنید.

Osmoterapiya میکرو چینی طب - یک درمان طبیعی گیاهی است، اعمال شده در خارج از طب سوزنی پشت (کلیه). بسته های گیاهی حاوی ده ها تن از گیاهان دارویی به صورت پراکنده از پیش جذب می شوند و سپس در عقب قرار می گیرند. با استفاده از دستگاه اسمز، مواد مؤثر داروهای گیاهی به کلیه ها از طریق اصلی و کانال نفوذ می کنند. بدون درد، و آن را مانند یک ماساژ است.

تأثیر اصلی این درمان گیاهی، ترویج گردش کلیه بدن و به ویژه گردش خون در کلیه ها است. اگر از سیتولوژی تجزیه و تحلیل کنیم، زمانی که کاهش عملکرد کلیه وجود دارد، سه نوع سلول در کلیه وجود دارد. سلول های سالم هستند که بیش از حد هستند: سلول های آسیب دیده، اما هنوز هم برگشت پذیر: و سلول های کاملا necrotic که عملکردی ندارند.

نکروز از دست دادن مطلق است، اما این درمان های گیاهی کمک می کند تا حذف استاز خون یا ترومبوز، برای کاهش ماتریکس خارج سلولی و گسترش هر سطح از رگ های خونی به منظور تسهیل در نفوذ خون به کلیه ها. بنابراین، یک جریان خون کافی یک محیط مناسب برای خود تعمیر سلول های برگشت پذیر آسیب دیده اما هنوز هم ایجاد می کند و مانع از وخامت بیشتر از عملکرد کلیه.

همانطور که قبلا ذكر شد، نكروز كاهش مطلق كليه عملكرد كليه است. و این به دلیل این کلیه های مختلف از سایر ارگان ها مانند کبد، که زمانی که نکروز کلیه ها وجود دارد، کلیه ها قادر به بازسازی سلول های بیشتر به جای کسانی که فوت می باشد. و به همین دلیل است که شکستگی کلیوی غیرقابل برگشت است.

اگر شما علاقه به نارسایی کلیه یا Osmotherapy به طب میکرو چینی، ارسال پست Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707، با توجه به یک دکتر به سرعت.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: