خطرات جراحی برای نارسایی مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : Andy

خطرات جراحی برای نارسایی مزمن کلیوی

اگر بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه هستید، می توانید درباره عمل جراحی یا آن را آزمایش کنید. به عنوان یک گروه خاص، آنها باید بسیاری از خطرات جراحی را حمل کنند.

بنابراین، برای پزشکان بسیار مهم است که ارزیابی قبل از عمل را انجام دهیم و سعی کنیم مرگ و میر را کاهش دهیم. خطرات جراحی برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی به شرح زیر است:

در طی مراحل جراحی، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی تمایل به ایجاد نارسایی حاد کلیه دارند. به طور کلی، خطر نارسایی حاد کلیه در بیماران جراحی حدود 1٪ تخمین زده می شود. برخی از عواملی که ممکن است خطر ابتلا به آسیب حاد کلیه به طور عمده از جمله دیابت، فشار خون بالا، بیماری عروق محیطی، یک نوع از عملیات، از جمله عمل جراحی اضطراری، و غیره را افزایش می دهد وجود دارد

علاوه بر این، وجود نارسایی مزمن کلیه، میزان بیماری و مرگ و میر را برای چندین عملیات مختلف افزایش می دهد. برای مثال، یک میزان فیلتراسیون گلومرولی کم (GFR) یک پیش بینی مستقل از مرگ پس از عمل جراحی بای پس عروق کرونر است. مرگ و میر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه با کاهش GFR افزایش می یابد. داده های مشابه ارتباط GFR با افزایش مرگ و میر، نیز در میان بیمارانی که دریافت انواع دیگر عملیات، از جمله اختیاری جراحی عروق بزرگ، اندوواسکولار جراحی آنوریسم آئورت پیدا شده است.

بنابراین بسیار مهم است که بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه با پزشک خود صحبت می کردند قبل از عمل جراحی در تاریخ این بیماری، عوارض نارسایی مزمن کلیه، و غیره بنابراین، پزشکان می توانند ریسک های عملیات را ارزیابی کرده و اقدامات پیشگیرانه را پیش از آن انجام دهند.

توصیه های زیر به پزشکان توصیه می شود.

- عوارض نارسایی مزمن کلیه؛

- خطر از دست دادن عملکرد کلیوی؛

- تایید تشخیص نوع بیماری کلیوی؛

- عملکرد باقیمانده کلیه؛

تنها پس از پزشکان در درک بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، یا نه آنها قادر به بهبود میزان موفقیت عمل جراحی خواهد بود. اگر شما نیاز به کمک بیشتر، شما را تشویق به ترک یک پیام زیر یا تماس توسط ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: