علائم و درمان در مورد Hunoch-Schonlein Purpura
نوشته شده توسط : Andy

علائم و درمان در مورد Hunoch-Schonlein Purpura

همانطور که Purpura Henoch-Schonlein نوعی از بیماری سیستم ایمنی بدن است، و دلایل بسیار پیچیده برای تشخیص است، بنابراین قبل از درمان ما باید تست کامل و تشخیص برای purpura.
تشخیص هووخ-شونلین پورپورا
اگر بثورات کلاسیک، درد مفاصل و علائم گوارشی وجود داشته باشد، پزشک شما قادر به تشخیص بیماری به عنوان Henoch-Schonlein purpura خواهد بود. اگر برخی از این علائم و نشانه ها از دست رفته باشد، پزشک ممکن است یک یا چند تست زیر را پیشنهاد کند.
آزمایش آزمایشگاهی
هیچ تست واحد نمی تواند تایید Henoch-Schonlein purpura را، اما آزمایش های خاص می تواند به جلوگیری از بیماری های دیگر و تشخیص Henoch-Schonlein احتمالا به نظر می رسد. آنها ممکن است عبارتند از:
آزمایش خون
اگر تشخیص داده نشود براساس نشانه ها و علائم شما خون شما آزمایش می شود.
آزمایش ادرار ادرار شما ممکن است برای شواهدی از خون مورد آزمایش قرار گیرد و تعیین کند آیا کلیه های شما هنوز به درستی کار می کنند.
بیوپسی ها
افراد مبتلا به هوموك-شوونیلین پورپورا اغلب در پوست خود از یك آنتی بادی اختصاصی برخوردارند. پزشک شما ممکن است یک نمونه کوچک از پوست را تحت یک میکروسکوپ بررسی کند. در مواردی که درگیر شدن شدید کلیه، پزشک شما ممکن است بیوپسی کلیه را برای کمک به تصمیم گیری در مورد درمان راهنمایی کند.
آزمایشات تصویربرداری
پزشک شما ممکن است اولتراسوند را توصیه کند تا دیگر علل درد شکم را رد کند و برای عوارض احتمالی مانند انسداد روده بررسی شود.
پس از تشخیص هووخ-شونلین پورپورا، ما در مورد درمان هوروک-شونلین پورپورا می دانیم
Henoch-Schonlein purpura معمولا در عرض یک ماه از خود خارج می شود و اثرات مضر و مضر طولانی ندارد. استراحت تخت، مقدار زیادی مایعات و ضدعفونی کننده بدون درد ممکن است کمک کند.
داروها
استفاده از کورتیکواستروئیدها، مانند پردنیزون، در درمان یا پیشگیری از عوارض حورو-شونلین پورپورا بحث انگیز است. آنها اغلب برای درمان علائم شدید گوارشی استفاده می شوند. از آنجا که این داروها می توانند عوارض جانبی جدی داشته باشند و مفید بودن آنها روشن نیست، مطمئن شوید که با پزشک خود درباره خطرات و مزایا صحبت کنید.
عمل جراحي
اگر بخشی از روده در خود فرو رفته یا پاره شود، تعمیرات جراحی برای بیمار ضروری خواهد بود.
با توجه به این تظاهرات بالینی و درمان در مورد Henoch-Schonlein پورپورا بالا ما باید درمان معقول در زمان را قبول، برای بیماری کلیوی بیماری پیشرفته است و purpura یک بیماری سیستم ایمنی خاص است، تاخیر در درمان می تواند وضعیت بدتر و منجر به بدتر وضعیت. در حال حاضر فقط مصرف بعضی از داروهای غربی می تواند به شما کمک کند که عملکرد کلیه را بهبود بخشد، سپس پیشنهاد می کنم یکی دیگر از درمان های ویژه طبیعی را که سالهاست توسط کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن تانگ هاتانتان طب چینی سنتی مورد تحقیق قرار گرفته، در نظر بگیرید، درمان طبیعی می تواند به شما در تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و هیچ تاثیری بر سلامت شما ندارد، اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی هستید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: