نشانه های بالینی و تظاهرات گلومرولونفریت چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

نشانه های بالینی و تظاهرات گلومرولونفریت چیست؟

گلومرولونفریت در زندگی شایع تر است، گلومرولونفریت گلومرولی معمولا ضایعات ضایعه گلومرولی است، عمدتا به سلول اندوتلیال و تکثیر سلول های مزانژی، فاز حاد ممکن است با نوتروفیل ها و نفوذ سلول های تک هسته ای مرتبط باشد. علائم بالینی و تظاهرات گلومرولونفریت چیست؟ علائم بالینی و تظاهرات گلومرولونفریت چیست؟
1. گلومرولونفریت ناشی از ادم می شود: میزان فیلتراسیون گلومرولی کاهش می یابد، در نتيجه آب، احتباس سديم؛ از دست دادن پروتئین از ادرار باعث کاهش فشار اسمزی کلوئید پلاسما می شود که منجر به ریزش آب می شود. افزایش ترشح رنین، منجر به افزایش ترشح آلدوسترون ثانویه، سدیم مجاری تنبلی، جذب آب و سایر عوامل، باعث ادم کلیوی می شود. در موارد نور، فقط افزایش وزن بدن (ادم انسداد). در موارد شدید، بدن می تواند تورم، حتی در شکم (سینه) حفره.
2. گلومرولونفریت باعث پروتئینوری می شود: در نفریت نفوذپذیری دیواره مویرگ گلومرولی افزایش می یابد و آلبومین پلاسمی توسط غشای زیر بغل برای تولید پروتئینوری فیلتر می شود، بنابراین مهمترین ویژگی گلومرولونفریت پروتئینوری است.
گلومرولونفریت منجر به ادرار می شود: ریخته گری با انعقاد و بارش پروتئین ادرار تشکیل می شود، بنابراین در نفریت، باید در ادرار ریخته شود. لازم به ذکر است که تنها پروتئین ها بدون کست در ادرار ضایعات گلومرولی را نشان نمی دهند. در مقابل، تنها بازیگران و هیچ پروتئینی ضایعات گلومرولی را پیشنهاد نمی کنند. فقط در ادرار زمانی که هر دو پروتئین و کیست وجود دارد، ضایعات گلومرولی توصیه می شود.
با توجه به این علائم گلومرولونفریت ما می توانیم درمورد وضعیت کلی کلیوی خود بدانیم و سپس نقطه اصلی این است که درمان مناسب را در زمان قبول داشته باشیم. معمولا بیماران بعضی از داروها را برای از بین بردن علائم مصرف می کنند و در برخی موارد ممکن است برخی از آنها بهبود یابند، اما هنگامی که داروها را متوقف می کنند، ناراحتی ها دوباره ظاهر می شود و آسیب کلیه به کلی بهبود نمی یابد. چرا این اتفاق برای بیماران اتفاق می افتد؟ دلیل اصلی این است که داروها تنها می توانند نشانه های التهاب را از بین ببرند و باعث تسکین علائم شوند اما سلول های آسیب دیده کلیه را بهبود نمی دهند و عملکرد کلیه را بهبود می دهند. سپس بیماران داروها را برای مدت طولانی مصرف کرده اند اما شرایط کلیه هرگز به وضعیت بهتر تغییر نکرده است، حتی پزشکان محلی نمی توانند آنها را به طور کلی در مورد وضعیت کلیهشان بدست آورند، فقط به آنها بگویم که دارو را مصرف می کنند و آزمایش می کنند زمان به زمان. بنابراین اکثر بیماران کلیوی از ناامیدی به بیماری خود رنج می برند و مجبورند جایگزین درمان های جایگزین دیگری نیز بشوند.
در حال حاضر درمان های طبیعی که توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن تانگشانانت بیمارستان چینی سنتی چین مورد تحقیق قرار گرفته است، به بیماران خارجی بیشتر کمک کرده است؛ پس از درمان طبیعی، بهبود عملکرد کلیه آنها بهبود یافته و کیفیت زندگی به سطح بالاتری ارتقا یافته است. مهمترین نکته برای درمان طبیعی هیچ اثری جانبی برای بیماران نیست و درمان برای بیماران راحت است. این می تواند کمک به بیماران تقویت سیستم ایمنی بدن و تعمیر سلول های کلیه آسیب دیده، عملکرد کلیه گام به گام است. اگر می خواهید اثر مؤثرتری از درمان بگیرید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: