چگونه می توان سندرم نفروتیک را متوقف کرد به بیماری کلیوی مرحله پایانی
نوشته شده توسط : Andy

چگونه می توان سندرم نفروتیک را متوقف کرد به بیماری کلیوی مرحله پایانی

هیچ یک از درمان ها نمی تواند سندروم نفروتیک را درمان کند، بیماران به بیماری کلیوی مرحله پایانی با شرایط بیماری کنترل نشده تبدیل خواهند شد. بنابراین چگونه برای جلوگیری از پیشرفت سندرم نفروتیک برای افزایش طول عمر، بسیار مهم است. به دنبال این مقاله برای به دست آوردن اصول، و یا شما می توانید مستقیما با دکتر آنلاین مشورت کنید.
اصول رژیم غذایی چه کسانی مبتلا به سندرم نفروتیک می شوند؟
برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، رژیم نامنظم و عفونت علت اصلی بیماری های کلیوی است. بدین معنی است که برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، آنها باید کم نمک، کم چرب، کم قند، رژیم پروتئینی کم، اما با کیفیت بالا را دنبال کنند. همچنین باید سبزیجات بیشتری بخورند، رژیم پتاسیم کمتری مصرف کنند، چربی کمتری داشته باشند، ورزش کنند و همچنین اجتناب از خستگی و عفونت. این برای کلیه شما مفید است.
چه درمان هایی باید اصول باشد؟
ایمونوتراپی ترکیبی از داروهای گیاهی غربی و چینی است. ما می دانیم طب غربی و داروهای چینی اثرات متفاوتی دارند و مزایای خود را دارند. در درمان ایمنی، داروهای غربی به منظور کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک برای کنترل بیماری خود مورد استفاده قرار می گیرند. اگر نشانه ها به تنهایی باقی بمانند، بیشتر احتمال دارد که بدتر شدن سندرم نفروتیک را به نارسایی کلیوی متوقف کنند. بدین ترتیب، حفظ بیماری تحت کنترل مانند هیپرلیپیدمی، ادم و هیپوآلبومینمی بسیار ضروری است. این اثرات سریع در کنترل علائم سندرم نفروتیک را نشان می دهد، اما برای کنترل بیماران از علائم به میزان قابل ملاحظه ای به اندازه کافی کافی نیست. در این مورد، داروهای چینی برای از بین بردن علت اصلی عوارض کلیوی مورد استفاده قرار می گیرند. آسیب کلیه ناشی از التهاب است، زمانی که سپسیس ایمنی در کلیه ها ایجاد می شود. در این نور، ایمونوتراپی از تخریب مجتمع های ایمنی خارج شده از کلیه ها به منظور جلوگیری از التهاب و جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر جلوگیری می کند. علاوه بر این، داروهای چینی دارای توانایی رگ های خونی، التهاب و پیشگیری از انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی هستند که همچنین برای از بین بردن مجتمع های ایمنی و جلوگیری از عوارض جدی نظیر ترومبوز و اتساع از آن اتفاق می افتد.
ایمونوتراپی اثرات خوبی برای جلوگیری از پیشرفت دارد که می تواند به طور موفقیت آمیز طول عمر را افزایش دهد.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: