نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک به طور موثر

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک نیاز به درمان فعال و پیشگیری از وقوع و توسعه عوارض کلیوی پلی کیستیک، برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عملکرد کلیه.

1، شرایط را در اسرع وقت پیدا کنید:

اگر یک خانواده با سابقه خانوادگی کلیه های پلی کیستیک، بیش از یک نفر در یک زمان رنج می برند. برای کسانی که سابقه خانوادگی بیماری کلیوی کلیوی دارند، غربالگری معمول و پیگیری منظم برای تشخیص زودرس و درمان سریع توصیه می شود. کراتینین سرم و نیتروژن اوره می توانند درجه نارسایی کلیه و مرحله بیماری را بازتاب دهند و باید به طور مرتب بررسی شوند.

2، پیشگیری اولیه و درمان عوارض:

پرفشاری خون، عفونت مجاری ادراری و پارگی کیست عوارض رایج بیماری کلیوی کلیه است و همچنین عامل مهمی در القا و تشدید آسیب عملکرد کلیه است. باید در زمان معالجه و کنترل شود.

3، درمان مایع کورتاژ کلیوی:

درمان ضایعه و پانکسیون کیست کلیوی، درمان معمولی است که در سالهای اخیر توسط طب غربی انجام شده است و برای کلیه کیست های کلیوی قابل استفاده است. هدف عمدتا حفاظت و بهبود عملکرد کلیه است. مزایای استفاده از مایع درمانی کورتال کلیوی عمدتا به علت عملکرد ساده آن، آسیب بافت های کوچک و رنج کمتر بیمار است و می توان بارها و بارها تکرار کرد، نقص آن این است که نمی تواند کیست ها را درمان کند و باعث آسیب به لوله های کلیه شود. پس از جراحی کیست ها دوباره رشد می کنند.

بهترین راه این است که درمان مناسب را قبول کنید تا به شما کمک کند مایع کیست را بدون جراحی جذب کرده و کیست را از طریق محدود کردن فعالیت سلول های اپیتلیال توبول، بهبود سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، در حال حاضر طب غربی تنها می توانید از بین رفتن اختلالات و نشانه های شما از طریق عمل جراحی، اما بعد از مدتی کیست ها به زودی رخ خواهند داد. شما باید یکی دیگر از درمان های جایگزین برای درمان بیماری کلیوی پلی کیستیک را از ریشه پیدا کنید. کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی درمان های طبیعی را برای مدت زمان طولانی مورد مطالعه قرار داده اند و سیستم درمان دارویی گیاهی را برای انواع بیماری های کلیه توسعه دادند. به خصوص برای بیماری کلیوی پلی کیستیک، طب سنتی میکرو چینی osmotherapy می تواند کیست ها را بدون هیچ عارضه جانبی کاهش دهد، پس از درمان کیست هرگز دوباره رشد نخواهد کرد. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر از این درمان طبیعی طبیعی سود می برند. اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: