سندرم نفروتیک ناشی از سرد شدن کودکان
نوشته شده توسط : Andy

سندرم نفروتیک ناشی از سرد شدن کودکان

سندرم نفروتیک شایع ترین بیماری در کودکان برای عفونت آسان است، زیرا سیستم ایمنی کودکان خیلی قوی نیست که از طریق باکتری ها و ویروس ها آسان می شود. در عین حال بسیاری از والدین اغلب این عفونت را به کودکان بی اعتنایی می کنند و درمان عفونت را تاخیر می دهند و این وضعیت را تشدید می کند.
هنگامی که عفونت استرپتوکوک در گلو، لوزه ها و سایر قسمت ها اتفاق می افتد، اگر عفونت به طور موثر در زمان کنترل نمی شود، ممکن است بعد از یک تا 4 هفته، بیماری کلیوی ایجاد شود. به طور کلی، سندرم نفروتیک اطفال دارای علائم پیش از عفونت است، ویژگی های برجسته آن سه بالا و یک کم، یعنی ادم بالا، پروتئینوری بالا، هیپوکلسترولمی و هیپوپروتئینمی است. سن شروع سندرم نفروتیک کم تغییر بیشتر در کودکان 2 تا 6 ساله دیده می شود و پسران بیشتر از دختران مستعد ابتلا به عود و بیماری طولانیمدت هستند. سرماخوردگی کودکان باعث سندرم نفروتیک می شود
با توجه به قانون ضعیف کودکان، سلول های ایمنی بدن کمتر از حد نرمال است و عملکرد سیستم ایمنی قوی نیست. بنابراین، گاهی اوقات سلول های ایمنی نه تنها باکتری ها را بلع نمی کنند، بلکه موقتا حاوی باکتری ها هستند و آنتی بادی های پاتوژن موجود در بدن با خود باکتری ترکیب می شوند. مجتمع های ایمنی هنگامی که به کلیه ها با گردش خون رسیدند، در غشای زیر بغل گلومرولی قرار می گیرند، سبب آسیب رساندن به کلیه ها و از دست دادن مقدار زیادی پروتئین می شوند و در نهایت منجر به سندرم نفروتیک می شوند.
دوره سندرم نفروتیک طولانی است و عود آن آسان است. ضروری است که درمان های هنجاری را برای یک و نیم تا دو سال حفظ کنید. طبق داده های بالینی، بعضی از کودکان هنگامی که دو یا سه ساله هستند علائم دارند. وقتی آنها به سن 10 تا 12 سالگی می رسند، بیماری هنوز درمان نشده است. عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی علت اصلی حملات مکرر است. عود تکرار شده در طی یک دوره طولانی می تواند بر رشد کودکان تأثیر بگذارد و سندرم نفروتیک را به شدت برطرف سازد.
تمرکز مراقبت بعد از بیماری برای جلوگیری از سرماخوردگی است. کودکان نباید غذاهای شور و پروتئین بالا مصرف کنند. فعالیت کودک باید به شدت محدود باشد. سوم، لباس کودکان نباید برای مدت طولانی پوشیده شود. توصیه نمی شود دارو را در طول درمان کاهش یا قطع کنید. علاوه بر این، معمولا باید توجه داشته باشید که وضعیت ادرار کودک را مشاهده کنید، مثلا پیدا کرد که تغییر رنگ ادرار کودک و غیره، باید به آزمایش ادرار در بیمارستان منتقل شود. درمان مناسب برای کودکان بسیار ضروری است و والدین باید درمان خوبی بدون عوارض جانبی را برای کودکان پیدا کنند؛ طب سنتی می تواند علامت را از بین ببرد، اما نمی تواند آن را از ریشه درمان کند، پس ما باید درمان جایگزین دیگری را به غیر از درمان غربی پیدا کنیم. در حال حاضر کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی چین یک درمان طبیعی ویژه برای کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک توسعه یافته است، اطلاعات بیشتر در مورد این درمان با ما تماس بگیرید از طریق پیام زیر:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: