آیا درمان برای جلوگیری از پروتئینوری با بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا درمان برای جلوگیری از پروتئینوری با بیماری کلیوی پلی کیستیک وجود دارد؟

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع رایج از بیماری کلیوی است، و پس از آن پروتئینوری در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک مشاهده شده است. بنابراین، بیماران بدانم که آیا یک درمان برای جلوگیری از پروتئینوری با بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد. برای پیدا کردن جزئیات، با دکتر آنلاین تماس بگیرید.

پروتئینوری به نظر می رسد به دلیل چیزی اشتباه است با یک مانع فیلتر است، و همچنین با موانع الکترولیت در کلیه. پروتئین ها می تواند توسط بدن بیش از کلیه جذب می شود، و آن را به داخل ادرار جریان، در پروتئینوری می شود. علاوه بر این، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی از کلیه ها، که در آن کیست های متعدد توسعه و رشد در کلیه ها است. با گذشت زمان، میزان و تعداد کیست ها بیشتر و بیشتر می شود، که منجر به آسیب به عملکرد کلیه می شود.

اگر چه پروتئینوری کند بیماران صدمه دیده است، آن را به یک مسئله با عملکرد کلیه، بنابراین هنگامی که پروتئینوری به نظر می رسد، بیماران باید اندازه گیری سرعت اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

بیمارستان شان تانگ تانگ پکن از TCM، Osmotherapy به طب میکرو چینی است برای بیمارانی که شناخته شده برای عملکرد عالی خود را برای بهبود عملکرد کلیه، و همچنین کاهش کیست های کلیوی به طور طبیعی.

این نرم افزار خارجی است که انتظار می رود که به طور قابل توجهی بهبود عملکرد کلیه. با توجه به این درمان، کیست بیماران نه تنها به طور طبیعی کاهش می دهد، عملکرد کلیه را نیز می تواند تا حد زیادی افزایش یافته است.

این درمان با داروهای گیاهی بزرگ، است که در دو کیف های پزشکی جمع آوری، که در منطقه پایین تر خود را در حدود 40-50 دقیقه قرار داده شده، با اتصال دو دستگاه و کیسه های دوز اسمزی مواد فعال در داروهای در آن قرار دارد استفاده می شود، و سپس در داخل ضایعه نفوذ کلیه ها به طور مستقیم

با استفاده از این درمان رشد کیست های کلیوی تواند اجتناب شود اگر ماده فعال در سلول های اپی تلیال منتشر شده است. علاوه بر این، مایع کیست را می توان از بدن در ادرار افزایش یافته است، کیست مگر اینکه گردش خون را بهبود می بخشد دیوار.

به محض این که کیست های کلیوی فشرده، عملکرد کلیه را می توان دوباره بازسازی، به عنوان یک نتیجه، پروتئینوری نیز ممکن است تا حد زیادی تسهیل می شود.

آیا از پروتئینوری و بیماری کلیوی مزمن رنج می برید؟ ثبت کردن وضعیت فعلی خود را، و شماره تلفن در Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 یا پیام زیر را ترک. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: