چرا نارسایی کلیه باعث علائم متعدد می شود
نوشته شده توسط : Andy

چرا نارسایی کلیه باعث علائم متعدد می شود

 هنگامی که یک فرد نارسایی کلیه دارد، همیشه علایم و عوارض متعددی را نشان می دهد، چرا این وضعیت رخ می دهد؟ همانطور که همه می دانیم کلیه اندام مهم برای تخلیه انواع مختلف سموم و مواد زائد خون است، تنظیم فشار خون، تعادل الکترولیتی و تولید گلبول قرمز. هنگامی که کلیه آسیب دیده است، این عملکرد تحت تاثیر قرار می گیرد و پس از آن چندین علامت و عوارض ظاهر می شود. چه علائمی در بیماران نارسایی کلیوی ظاهر می شود؟
پس از آسیب کلیه، نمیتواند سموم و اتلاف بیشتری از بدن را از بین ببرد، و توکسینهای بیشتری و بیشتر میتوانند در بدن بدن را تحت تأثیر قرار دهند تا اندامها و بافتهای دیگر را تحت تأثیر قرار دهند، و سپس منجر به تنگی نفس، ضعف، سرگیجه، اشتهاآور و غیره شود. پتاسیم را نمی توان از خون تخلیه کرد و منجر به ناراحتی قلبی می شود، حتی مرگ ناگهانی. اما در مراحل اولیه نارسایی کلیوی هیچ علائمی برای بیمار وجود ندارد، آنها اغلب نادیده گرفته می شوند و به موقع درمان را تاخیر می دهند.
سپس چگونه به درمان نارسایی کلیوی؟ قبل از قبول درمان باید علت نارسایی کلیوی را بدانید و یا بعضی دلایل بالقوه برای حل دلیل بالقوه نقطه اصلی برای بهبود عملکرد کلیه است. برخی از دلایل نارسایی کلیوی می تواند درمان شود و سپس عملکرد کلیه می تواند بازسازی شود. اما متاسفانه از سوی دیگر نارسایی کلیه پیشرفت و غیر قابل برگشت است. فقط حل دلایل بالقوه ممکن است عملکرد کلیه را بازگرداند، سعی کنید فشار خون را کنترل کنید و همچنین قند خون بتواند بیماری مزمن کلیه را از ابتلا به نارسایی کلیوی جلوگیری کند، اما با افزایش سن، عملکرد کلیوی به تدریج کاهش می یابد. اگر تقریبا تمام عملکردهای کلیوی را از دست داده اید، باید درمان دیالیز و پیوند را بپذیرید، در درمان پزشکی غرب که مؤثرترین روش برای بیماران نارسایی کلیه است. اما دیالیز تنها می تواند به شما در تخلیه سموم بدن شما کمک کند، بعضی از مواد معدنی هنوز در خون باقی می مانند و فعالیت فیزیولوژیکی طبیعی شما را تحت تاثیر قرار می دهند و سلول های کلیه را آسیب نمی بینید و نمی توان عملکرد کلیه را بازسازی کرد. سپس شما باید در مورد یکی دیگر از درمان های طبیعی فکر کنید --- درمان طب گیاهی چینی در مقایسه با طب غربی، می تواند به تخریب بسیاری از انواع سموم بدن کمک کند، گردش خون در کلیه را ترویج می دهد، سپس سلول های آسیب دیده کلیه می توانند رفع و عملکرد کلیه می تواند دوباره به تدریج بازیابی شود، و مهم ترین اهمیت دارو گیاهی هیچ اثر جانبی را به بیماران ندارد. در حال حاضر بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیشتر در معرض دارو طب سنتی چینی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی هستند و اکثر آنها اثر درمان عالی را به دست آورده اند. اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر درباره درمان طبی در چین بدانید، لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
 پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: