کراتینین 540 با کلیه پلی کیستیک چگونه به طور موثر درمان می شود
نوشته شده توسط : Andy

کراتینین 540 با کلیه پلی کیستیک چگونه به طور موثر درمان می شود

اولا می خواهم به شما بگویم که برای بیماری کلیوی، به خصوص بیماری کلیوی پلی کیستیک، درمان نمی شود. بنابراین، آیا درمان برای بیماران مبتلا به کلیه پلی کیستیک با کراتینین 540 وجود دارد؟ اگر سؤال دیگری در مورد بیماری کلیوی دارید، لطفا دریابید که با دکتر آنلاین تماس بگیرید و من بهترین کار را برای کمک به شما انجام خواهم داد.

بیماری کلیوی پلی کیستیک نوعی بیماری ژنتیکی کلیه در کیست های بی شماری است که مایع در کلیه ها پر شده است. با گذشت زمان، تعداد و اندازه کیست ها همچنان افزایش می یابد، و در نتیجه افزایش کیست ها باعث کاهش سلول های طبیعی و بافت، کاهش عملکرد کلیه و منجر به کراتینین بالا می شود.

علیرغم این که هیچ دارو برای این وجود ندارد، درمان در پکن تانگ شان تان بیمارستان TCM هر تلاش برای بازگرداندن کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه برای کمک به بیماران زندگی سالم و سالم است.

در میان این درمان های طبیعی، اسموتراپی از داروهای میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است که در آن گیاهان بزرگ به منظور بهبود عملکرد کلیه در پودر پاکسازی می شوند. علاوه بر این، داروهای گیاهی برای بیماران بسته به وضعیت بیماری در حال حاضر انتخاب می شوند، بنابراین این درمان می تواند اثر قابل توجهی برای بازگرداندن عملکرد کلیه داشته باشد. علاوه بر این، پودر به دو کیسه پزشکی بسته بندی شده و در حدود 40 تا 50 دقیقه در قسمت پایین بیمار قرار می گیرد. با تشکر از روش اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه درمانی، مواد فعال در محصولات دارویی بیرون می آیند و سپس به طور مستقیم به کلیه نفوذ می کنند. در عین حال، کافی خون، اکسیژن و تغذیه نیز می تواند به طور مستقیم به کلیه نفوذ کند، در نتیجه، کلیه بیمار می تواند به طور طبیعی و به تدریج بازسازی شود.

با استفاده از این درمان، کیست های کلیه می توانند متوقف شوند و از انتشار مواد فعال در سلول های اپیتلیالی جلوگیری شود. مواد فعال در داروهای گیاهی همچنین می توانند به حذف کیست مایع با افزایش گردش خون در سطح کیست کلیه کمک کنند.

تنها با مصرف این دارو، کیست های کلیه می توانند به طور طبیعی و به طور عمده کاهش یابد. در صورت پوسیدگی کیست کلیه، عملکرد کلیه می تواند به طور طبیعی بازسازی شود، در نتیجه، سطح کراتینین به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

آیا هنوز هم درباره کراتینین 540 با بیماری کلیوی مزمن شک دارید؟ آیا می خواهید بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با بیماری کلیوی بیشتر بدانید؟ وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp / Viber +8613292893707 ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحال هستیم که به شما کمک کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: