چه چیزی درباره تشخیص نارسایی کلیوی می دانید؟
نوشته شده توسط : Andy

چه چیزی درباره تشخیص نارسایی کلیوی می دانید؟

هنگامی که شما ابتدا مشکل کلیه را از طریق یک بررسی منظم سالم بدانید، هیچ فایده ای در مورد آن ندارید، زیرا این زمان با ناراحتی های بیشتری روبرو می شود و شما چندین بار به بیمارستان رفته اید، بیشتر در مورد کلیه می دانید شکست. هنگامی که نارسایی کلیه اتفاق می افتد، به این معنی است که کلیه شما باید به میزان معینی از آسیب رنج برده باشد. در این زمان، بیمار به بیمار نیاز دارد تا در اسرع وقت به درمانگاه برود. پس چگونه می توان تعیین کرد که نارسایی کلیه دارید یا نه، که نیاز به آزمایش بیشتری در مورد خون، ادرار و عملکرد کلیه دارد. معیارهای تشخیصی برای نارسایی کلیوی چیست؟
1. عدم تعادل پتاسیم: با ایجاد روند نسبت به هیپوکالمی، هیپرکالمی می تواند منجر به آریتمی شدید و توقف قلب شود. و این برای بیماران حیاتی است و اغلب منجر به مرگ می شود. هنگامی که سطح پتاسیم غیرطبیعی خود را پیدا می کنید، باید برخی از درمان های معقول را برای رفع آن برای جلوگیری از مشکل قلب بپذیرید.
2، سدیم، عدم تعادل آب: هنگام مصرف بیش از حد سدیم و آب باعث ایجاد بیش از حد مایعات بدن، ادم، فشار خون بالا و نارسایی قلبی می شود و منجر به هیپوناترمی رقیق می شود.
3، Acidosis: مواد اسیدی به علت اختلالات زهکشی به دام افتاده است. این به این معنی است که تعادل اسید و پایدار شکسته شده است و مشکلات بیشتری در بدن رخ می دهد، که برای سلامتی بسیار مهم است.
4، کم کلسیم و هیپر فسفاتمی: کم کلسیم و هیپر فسفاتمی می تواند باعث بروز هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه شود، که منجر به پوکی استخوان، استئومالاسیا، استئوتومی فیبری و سایر بیماری های کلیوی کلیوی می شود.
5، Hypermagnesemia: ناشی از کاهش دفع منیزیم در کلیه ها.
اگر متوجه شوید که بدن شما علائم بیماری دارد، باید درمان کنید و از تاخیرها اجتناب کنید. اما در حال حاضر در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هیچ درمان مؤثر به جز دیالیز یا پیوند کلیه وجود ندارد. این درمان تنها می تواند به بیماران کمک کند تا علائم آنها را کاهش دهد اما نمی تواند به بهبود عملکرد کلیه کمک کند. اما در حال حاضر درمان جدید طبیعی سیستمیک کمک کرده است تا بیماران کلیوی بهبود عملکرد کلیه خود را و زنده نگه داشتن زندگی عادی دوباره. درمان طبیعی توسط متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی مورد تحقیق قرار گرفته است، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان حمام درمانی، درمان حمام درمانی پزشکی، طب سوزنی درمانی و Fumigation therapy و غیره، اگر شما علاقه مند به درمان طبیعی لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: