چه نوع درمان ها در درمان بیماری کلیه مرحله پایانی تاثیر می گذارد
نوشته شده توسط : Andy

چه نوع درمان ها در درمان بیماری کلیه مرحله پایانی تاثیر می گذارد

کلیه افراد مبتلا به ESRD زیر 10 درصد از توانایی طبیعی خود عمل می کنند، که شاید به این معنی است که آنها به سختی کار می کنند و یا کار نمی کنند. من افرادی را که از این نوع از مشکلات سلامتی رنج می برند شناخته ام، در این مقاله برخی از روش های درمانی را معرفی می کنم، یا شما می توانید به صورت آنلاین به طور مستقیم با دکتر آنلاین مشورت کنید.
درمان ESRD دیالیز، پیوند کلیه، داروهای گیاهی چینی است. در برخی موارد، تغییر شیوه زندگی و داروها ممکن است کمک کند. هنگام دیالیز، دو گزینه دارید.
1. همودیالیز
یک گزینه همودیالیز است که از یک دستگاه برای پردازش خون استفاده می کند. دستگاه با استفاده از یک راه حل از ضایعات پاک می کند. سپس خون پاک را به بدن شما می فرستد. این روش معمولا سه بار در هفته استفاده می شود و هر بار به مدت سه تا چهار ساعت طول می کشد.
2. دیالیز صفاقی
پزشک شما همچنین ممکن است دیالیز صفاقی را تجویز کند. این فرایند شامل قرار دادن یک راه حل در شکم است که بعدا با استفاده از کاتتر برداشته می شود. این نوع دیالیز را می توان در خانه با آموزش مناسب انجام داد. اغلب در طول شب خوابیدیم.
3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
بهترین روش برای درمان بیماری کلیه پایان مرحله بهبود عملکرد کلیه است، موثرترین درمان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است. این درمان ترکیبی از تجهیزات پزشکی پیشرفته با داروهای سنتی چینی است. دستگاه پزشکی اسمز معکوس پیشرفته می تواند داروهای چینی موثر را در کلیه های آسیب دیده به طور مستقیم عمل کند. Osmotherapy Medicine Micro-Chinese aims at rebuilding the structure of kidney and improving the function of kidney. تا زمانی که عملکرد کلیه بهبود یابد، زباله هایی مانند کراتینین و تغییرات متابولیکی می تواند به خوبی کنترل شود، بنابراین بیماران امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز دارند.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: