درمان های خانگی برای بیماری های پارکنایم کلیه
نوشته شده توسط : Andy

درمان های خانگی برای بیماری های پارکنایم کلیه

داروهای خانگی برای بیماری پارانشیم کلیه در نظر گرفته شده برای جلوگیری از آسیب بیشتر به پارانشیم کلیه و عملکرد برای محافظت از بافت کلیه باقی مانده است. در مقایسه با دارو، داروهای خانگی اثرات جانبی را ایجاد نخواهند کرد، حتی اگر آنها نمیتوانند به سرعت به عنوان درمانهای پزشکی بازی کنند.

درمان های خانگی به سادگی می تواند به مدیریت این مشکلات کمک کند.

1. ورزش ملایم حداقل 3 بار در هفته

ورزش منظم می تواند به طور موثر تنظیم فشار خون، که می تواند پیشرفت بیماری کلیوی را کند کند. علاوه بر این، این نیز یک راه خوب برای بهبود ظرفیت سیستم ایمنی برای کاهش خطر ابتلا به عفونت و سرماخوردگی است.

2. خوردن غذاهایی که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد

گزارش شده است که غذاهای غنی از آنتی اکسیدان و اسید چرب غیر اشباع، ممکن است برای محافظت از کلیه ها است که کاربردی در بافت ها، و تا حدی محافظت از سلول های کلیه آسیب دیده کمک کند. به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه توصیه می شود برای خوردن غذاهای تر مانند انواع توت ها، گیلاس، پیاز، کلم، دانه کتان و غیره.

3. حمام دارویی یا حمام پا را در خانه بگیرید

حمام درمانی یک حمام از کل بدن است، و حمام پا، همانطور که از نامش بر می آید، اساسا پاهای را پوشش می دهد. هر دو این داروها می توانند گردش خون را در سراسر بدن و همچنین کلیه ها افزایش دهند. پس از آن، کلیه ها می توانند خون و اکسیژن بیشتری برای سلول های کلیوی غیر قابل جذب دریافت کنند.

4. اسیتروپرایز از داروهای میکرو چینی را بپذیرید

پس از یک دوره بستری، بیماران می توانند از داروهای میکرو چینی در خانه استفاده کنند. با هدایت یک پزشک، این درمان آسان است که بتواند ساختار کلیه ها را بازیابی کند.

اگر می خواهید سعی کنید این داروهای خانگی، شما می توانید کمک از یک دکتر در اینجا به دنبال، و یا پست الکترونیکی Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707. بنابراین، پزشکان بیماری های کلیه می توانند شما را به درستی این روش های درمان را مجبور کنند.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: