نوشته شده توسط : Andy

علل سطح بالای کراتینین

کراتینین یک زباله شیمیایی است که از متابولیسم ماهیچه ها تشکیل شده است. در حال حاضر، بسیاری از بیماران با سطوح بالای کراتینین اشتباه می گیرند و علاقه مند به عوامل ایجاد کننده آن هستند. به طور کلی، کراتینین سرم یک شاخص مهم است که نشان دهنده عملکرد کلیه است. افزایش پایدار کراتینین عمدتا به دلیل عوامل زیر است:

1. نارسایی کلیه

اگر نارسایی کلیه همراه با سایر عفونت ها مانند آنفلوآنزا، پنومونی، عفونت روده، عفونت ادراری و غیره باشد، سطح کراتینین آنها ممکن است در یک زمان کوتاه افزایش یابد.

2. کم آبی

مانند تب، هیپرپرسیو، کاهش مصرف آب. علاوه بر این دیورز می تواند باعث ایجاد غلظت خون و کاهش جریان خون در کلیه ها شود.

3. داروهایی که برای کلیه ها مضر هستند

اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی داروهایی را مصرف می کنند که برای کلیه ها مضر هستند. سطح کراتینین افزایش می یابد. بیماران باید به داروهای زیر توجه کنند: جنتامایسین، کانامین سین، استرپتومایسین و غیره. در شرایط جدی این می تواند به پیامدهای غیر قابل برگشت منجر شود.

4. مدیریت ضعیف فشار خون و پروتئینوری عظیم درازمدت (حجم پروتئین در ادرار بیش از 1 گرم یا 1.5 گرم در روز) می تواند به آرامی منجر به وقوع آن شود.

5. به علت عود بیماری، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی همراه با آنوری یا الیگوریا ممکن است تحت تاثیر این علامت باشند.

6. توجه کافی به جزئیات زندگی. خستگی، ضعف و اختلالات بد نیز عوامل را ایجاد می کنند.

بالا باعث بالا رفتن کراتینین می شود. اگر با این علامت تشخیص داده شده اید و می خواهید بیشتر در مورد این اطلاعات بیشتر بدانید، ما برای کمک به اینجا هستیم. شما می توانید به ما از طریق ایمیل ارسال کنید: Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 (از دوشنبه تا یکشنبه) برای ترتیب قرار ملاقات.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

260 کراتینین و نحوه درمان آن چیست؟

محدوده طبیعی کراتینین از سن، جنس، توده عضلانی و غیره متفاوت است. با این حال، صرف نظر از اینکه چطور عوامل دیگر روی سطح کراتینین تاثیر می گذارند، سطح 260 فراتر از حد معمول است.

محدوده طبیعی کراتینین

کراتینین باید 44-97 μmol / l باشد. 260 کاملا بالاتر از حد طبیعی مردان و زنان است. بنابراین، باید برخی از شرایط پزشکی یا اتفاقی باشد که باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

سطح کراتینین بالا

آسیب کلیه

شایع ترین علت افزایش سطح کراتینین به عنوان بیماری کلیوی شناخته شده است که دیابت و فشار خون بالا به عنوان عوامل پیشرو شناخته می شوند. هرگونه شرایطی که عملکرد کلیوی را بدتر می کند، احتمالا کراتینین را در خون افزایش می دهد.

کلیه ها نه تنها برای تشکیل ادرار کار می کنند، بلکه از آب و سموم اضافی در خون نیز حذف می کنند و آنها را فیلتر می کنند. کراتینین یک اتلاف فعالیت عضلانی است و وقتی که کلیه ها به خوبی عمل می کنند باید از بین بروند. هنگامی که کلیه ها تحت تاثیر بیش از 50٪ قرار می گیرند، کراتینین در خون تجمع پیدا می کند و باعث افزایش سطح کراتینین می شود.

اگر ما فقط درباره میزان کراتینین صحبت کنیم، 2.6 ممکن است آسیب کلیوی کلیوی را نشان دهد. CKD به 5 مرحله توسط GFR تقسیم می شود. و CKD در مرحله 3. بنابراین، او می تواند در مورد مرحله اولیه 3 CKD صحبت کند. با این حال، استاندارد برای تعیین آسیب کلیه GFR است. بنابراین، شما برای انجام یک آزمایش GFR برای تشخیص علت آسیب کلیه دعوت شده اید.

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی

Osmotherapy از داروهای میکرو چینی در پکن تانگ شان تان بیمارستان TCM ایجاد شده است. داروهای میکرو چینی به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کند و برخی از آسیب های کلیوی را که باعث بهبود عملکرد کلیه می شوند، معکوس می کند. افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی بخش کراتینین را حذف خواهد کرد.

علل مختلف کراتینین بالا نیاز به راه حل های مختلف دارند. بنابراین، قبل از مصرف هر گونه درمان، فهرستی از آزمایشات برای سطح بالای کراتینین مهم است. اگر شما یک سوال با کراتینین بالا داشته باشید، می توانید آنرا به Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707 ارسال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

داروهای گیاهی مورد استفاده در بیماران مبتلا به دیالیز

اگر نارسایی کلیه دارید، به احتمال زیاد به دیالیز نیاز خواهید داشت که یک روش جایگزین کلیه است که برای جایگزینی بخشی از عملکرد کلیه استفاده می شود. برخی از بیماران مبتلا به دیالیز از داروهای گیاهی سود می برند، اما فقط اگر نفرولوژی شما این را توصیه می کند. برای مشاوره خاص با دکتر کلیه آنلاین ما صحبت کنید!

گیاهان

Punar nava یا گاو چمن یک گیاه گلدار است که در سرتاسر هند، اقیانوس آرام و جنوب ایالات متحده رخ می دهد. این می تواند به عنوان یک دیورتیک استفاده شود که آب بیش از حد از بدن شما را کاهش می دهد. این گیاه نیز ادرار دردناک را کاهش می دهد.

وارون یا کاپر یکی دیگر از داروهای گیاهی عالی برای نارسایی کلیه است. این برای از بین بردن تورم (ادم) و مایع اضافی در بدن استفاده می شود.

از قرن ها تاکنون گیاه انگور یا گلبرگ (Tribulus terrestris) در طب سنتی چینی استفاده شده است. آن دارای برخی از خواص دیورتیک است که کمک به بهبود عملکرد کلیه. همچنین ثابت شده است که این گیاه به کاهش سطح فشار خون و کلسترول کمک کرد و همچنین بهبود گردش خون را کاهش داد. این به طور کلی سیستم کلی بدن انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیتوتراپی طبیعی چینی - پزشکی میکرو چینی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از داروهای نوآورانه است که در خارج استفاده می شود، بنابراین اثر جانبی بر بدن انسان ندارد.

برای بیماران مبتلا به دیالیز که این درمان را دریافت می کنند، می توانند بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه یا GFR داشته باشند، و سپس فرکانس دیالیز آنها کاهش می یابد. بعضی از افراد حتی از دیالیز در چارچوب این روش خلاص می شوند. اگر می خواهید بدانید که پرونده هایی که با این درمان اجتناب کرده یا از دیالیز خلاص شده اند، احساس رایگان کنید، پیامی را در زیر بخوانید. پس از آشنا شدن با این داستان های موفقیت آمیز، اعتماد بیشتری به پیروزی در مبارزه با نارسایی کلیه دارید!

اگر می خواهید یک لیست کامل از گیاهان استفاده شده توسط بیماران دیالیز دریافت کنید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید در Asya.yue@mail.ru، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چه مقدار نمک آیا بیمار کلیه در زندگی روزانه نیاز دارد؟

پزشکان به اغلب بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به آنها می گویند که مصرف نمک را به شدت محدود می کنند، چرا؟ نمک مهم ترین عطر و طعم برای بسیاری از خانواده است، بدون نمک بسیاری از آنها سلامتی خود را از دست می دهند و نمی توانند کاری انجام دهند، اما مصرف بیشتر نمک می تواند منجر به فشار خون بالا و چربی خون بالا و بار کلیه را افزایش می دهد. بیماران کلیوی مصرف بیش از حد نمک می تواند به تورم جدی و مشکلات قلبی منجر شود. بنابراین، به عنوان بیمار یا افراد عادی، ما باید از مصرف نمک در زندگی روزمره خود مراقبت کنیم تا از سلامتی ما محافظت کنیم.

تقریبا دو حالت وجود دارد: بیماران با فشار خون بالا، ادم و پروتئین ادرار توصیه می شود که مصرف نمک روزانه خود را تا 3 گرم (نیم کلوپ بطری آبجو) را محدود کنید. بیماران مبتلا به این علائم معمولا نیازی به محدود کردن مصرف نمک ندارند (طبق تجویز پزشک)، اما مصرف روزانه نمک نباید بیش از 6 گرم (مقدار کلاهک بطری آبجو) باشد.

این تصورات غلط نمک، بیماران کلیوی باید بدانند:

1، نمک "نامرئی" را نمی توان نادیده گرفت

بسیاری از مردم تنها به مقدار خاص نمک نگاه می کنند و بسیاری از نمک "نامرئی" مانند سس سویا، نمک در آگینوموتو و غیره را نادیده می گیرند.

2. بسیاری از مردم "نمک سدیم کم" را انتخاب می کنند تا مشکل را حل کنند، اما لازم نیست. تا زمانی که آنها نمک معمولی مصرف کنند، نمک سدیم کم معمولا دارای پتاسیم بالا است، که برای بیماران مبتلا به هیپوکالمی مناسب نیست.

نمک تنها یکی از احتیاط های لازم در رژیم غذایی روزانه شما است، همچنین غذاهای دیگر باید مانند پتاسیم، فسفر و پروتئین بالا و یا غذاهای دریایی و غیره مورد توجه قرار گیرد، طبق شرایط مختلف بیماری کلیوی، متخصصین کلیه ما سالم و سالم هستند برنامه رژیم غذایی و درمان مناسب با گیاهان دارویی چینی - درمان طبیعی طبیعی سیستمیک است که می تواند بیماران کلیوی را از بدن خارج کند و سلول های کلیه آسیب دیده را دفع کند و دوباره فعالیت کلیه را بازسازی می کند، بیشتر و بیشتر بیماران خارجی به پکن می آیند بیمارستان Tongshantang طب چینی سنتی برای پذیرش درمان طبیعی و اثر درمان خوب، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی و یا رژیم غذایی برای بیماران، به ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

TCM برای بوی بدن بیماران کلیوی موثر است

بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، برای کلیه عملکرد ضعیف بیشتر و بیشتر توکسین ها در بدن خود قرار می دهد و آسان است که تولید برخی از بوی بدن خود، پس از آن روحیه و روح خود را تحت تاثیر قرار می دهد، و ترس از تماس با دیگر افراد و در بوی عجیب و غریب در بدن آنها بدین معنی است که وضعیت کلی آنها در مرحله بدی است و نیاز به درمان به موقع برای این مشکلات پزشکی غربی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و طب سنتی چینی دارای مزیت بزرگی برای از بین بردن بوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از ریشه، نظرات زیر می تواند دوره درمان با داروهای سنتی چینی را توضیح دهد.
طب سنتی چینی بوی
بوی بدن بیمار عمدتا بوسیله بوی خاصی از عرق که بوسیله پاتوژن های مرطوب گرم می شود بوجود می آید. در عین حال، آن را می توان به علت زخم های بد و زخم های غشایی در جایی در فرد و فلووئوم از خلف.
بوی بدن بیمار عمدتا بوسیله بوی خاصی از عرق که بوسیله پاتوژن های مرطوب گرم می شود بوجود می آید. در عین حال، آن را می توان به علت زخم های بد و زخم های غشایی در جایی در فرد و فلووئوم از خلف. پس از اینکه بدن انسان بیمار است، عرق راهی برای پاتوژن ها است. به علت پاتوژن های مختلف، بوی تولید شده توسط بدن بیماری نیز متفاوت است. از لحاظ بالینی، ما می توانیم طبق پاتوژن ها با توجه به بوی بدن بیماری قضاوت کنیم.
بوی بد بدن
[خراب کردن] بدن بوی ادرار شد.
[اهمیت بالینی] این یک بحران حمله داخلی بخار آب و کاهش ذرات و چی از علف هرز است. نارسایی کلیوی و اورمیه رایج است. بیمار اغلب دارای ادم کل بدن، شکم بزرگ، ادرار کم یا بدون ادرار است که باعث تخریب پاتوژن های سمی از عرق می شود.
【روش درمان】 روش درمان مربوطه و نسخه باید مطابق با سندرم بیماری خاص بالینی انتخاب شود.
بوی بدن ماهی
[خراب کردن] بدن بیمار بوی ماهی.
درمان طب سوزنی در بیمارستان TCS Tangshantang پکن TCM
【اهمیت بالینی】 این بیشتر در بیماران با سرد و مرطوب یا کمبود سرد دیده می شود. اغلب به علت سرد و مرطوب خارجی و یا کمبود یانگ در بدن است. با توجه به یین و سرد در بدن. اگر شرطی را در مورد سرد و مرطوب بپردازید، ماهی را بویید. سرد، مرطوب و طحال - از دست دادن مدفوع و ماهي؛ کمبود سرما در طحال و شکم باعث می شود که استفراغ واضح و نازک و بوی ماهی است. بوی ماهی می تواند بوسیله بوی ترشحات و تخمدان به بدن منتقل شود.
【درمان】 برای کسانی که با سرد و مرطوب، طحال باید برای از بین بردن مرطوب گرم، و دستور العمل باید با لی لی Xiang Zheng چی سان. برای کمبود سرما، یانگ گرم و تقویت طحال مناسب است. دستور غذا با عود فوزی لیژونگ اصلاح شده است.
در حال حاضر درمان ویژه طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی کمک کرده است که بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی خارجی از شر رنج بیماری کلیوی خلاص شود. اگر در مورد درمان طبیعی طب گیاهی سؤالی دارید یا می خواهید اطلاعات دقیق تر در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

اصل درمان TCM به سندرم نفروتیک

TCM چگونه علت بیماری سندرم نفروتیک را درمان می کند؟ طب چینی معتقد است: دو علت بیماری کلیوی وجود دارد: اول، اختلالات داخلی، علل خارجی نفوذ؛ دلیل دوم این است که کمبود آب آشامیدنی روزانه باعث کمبود آب در بدن می شود. اختلالات داخلی موجب اختلال یا عدم تعادل یین و یانگ خود بدن و منجر به فقدان عدالت در بدن می شود. هنگامی که فضای سالم بدن انسان کافی نیست، توانایی بدن برای مقاومت در برابر خسارات بیرونی کاهش می یابد. این بدین معنی است که "خدای کفر و خشم بد است". به این معنا که می توان گفت که از آنجایی که شرارت می تواند تهاجم کند، باید عدالت در بدن انسان کافی باشد و فقدان عدالت، کمبود عدالت است. به همین دلیل، اختلالات درونی باید علت اصلی بیماری کلیوی باشد. آلودگی های خارجی باید بر اساس اختلالات داخلی باشد. سپس، علل داخلی متعددی وجود دارد که یین و یانگ انسان را تحت تاثیر قرار می دهند که منجر به یین و یانگ و اختلالات خون می شود. با توجه به طب چینی، این عشق، خشم، غم و اندوه، ترس، نگرانی، تفکر، وحشت است.
به علت کشف طب چینی: اگر این هفت نوع فعالیت های عاطفی بیش از حد قوی باشد، اختلالات اندام و اختلالات خون یا اختلالات یین و یانگ ایجاد می شود. بنابراین طب چینی معتقد است: هنگامی که خشم در هوا است، شادی از بین می رود، غم و اندوه در هوا است، ترس در هوا است، شوک در هوا است، فکر در هوا است، و نگرانی است در هوا. این بدان معناست که اگر فعالیت عاطفی بیش از حد شدید باشد، منجر به عدم تعادل تعادل داخلی بدن خواهد شد که نا متعادل کننده درونی بدن است. در مورد عدم تعادل درونی، شرایط برای تهاجم به شرارت ایجاد خواهد شد. چقدر شرارت دارید؟ طب چینی معتقد است: بیگانه به طور کلی به 6 شایع اشاره می کند: باد، مرطوب، گرما، سرد، خشکی و آتش سوزی. این شش شرارت همه را از طریق محیط زیست بدن انسان که در حال حاضر از بین رفته است، یا از طریق بدن انسان که در حال حاضر نامتعادل است عبور می دهد، به طوری که بدن انسان بیمار شود و باعث بیماری کلیوی شود.
دوم، پس از سالها از مشاهدات پزشکی چینی، کشف شده است که بیماری کلیه رابطه خوبی با کمبود آب دارد. این اغلب به فقدان آب آشامیدنی مداوم در زندگی عادی مرتبط است. از آنجا که کمبود آب در سیستم های مختلف و ارتباطات در بدن، قطعا منجر به یک سری بیماری کلیوی خواهد شد. جامعه پزشکی معتقد است که بدن انسان در واقع بدن آب است و اغلب از فقدان آب آشامیدنی رنج می برد. بنابراین، طب چینی مفهوم "غیر طبیعی تخلیه و اغلب یانگ" است، و اغلب علائم اولیه بیماری کلیوی ممکن است به علت کمبود آب در بدن رخ دهد. بنابراین، هنگام تحلیل علل بیماری کلیوی، القاء بیماری کلیه توسط آب آشامیدنی کافی نباید نادیده گرفته شود.
این نظرات در مورد طب گیاهی چینی می تواند برای شما مفید باشد، می تواند به شما کمک کند طب سنتی چینی را درک کنید، در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی مایل به پذیرش درمان طبیعی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، اگر شما می خواهید برای دانستن اطلاعات بیشتر لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه می توان کراتینین را به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کاهش داد

پیوند کلیه به عنوان یک روش توصیه شده برای تعمیر آسیب کلیه در نظر گرفته می شود. با این حال، یک مشکل این است که بیماری کلیه شما می تواند پس از پیوند بازگردد. و سطح بالای کراتینین نشانه آن است که یک آسیب کلیوی جدید وجود دارد. در اینجا چند راه طبیعی برای کاهش سطح کراتینین برای اطلاعات شما وجود دارد.

چرا بیماری کلیه پس از پیوند کلیه اتفاق می افتد؟

در مقایسه با دیگران، بیماران پیوند بیشتر احتمال دارد که عود بیماری کلیوی شوند. در حقیقت، بیش از 95٪ بیماری های کلیوی توسط سیستم ایمنی ایجاد می شود.

با این حال، در اغلب موارد، اختلال ایمنی نادیده گرفته می شود. پس از پیوند، کلیه شما می تواند به خوبی کار کند، مانند قبل. با این وجود، اختلال ایمنی شما هنوز پنهان است و زمان برای حمله دوم را پیدا می کند. هنگامی که یک سرما یا عفونت به او فرصتی می دهد، با خنده های بزرگ می آید. و شما می توانید آسیب جدی کلیوی را تجربه کنید.

سطح بالای کراتینین یک بیماری کلیوی را نشان می دهد؟

سطح بالای کراتینین می تواند به علت عوامل بسیاری ایجاد شود و آسیب کلیه شایع تر است. اگر شما دریافت کننده هستید، سطح بالای کراتینین احتمالا نشانه ای از آسیب کلیه است. با این حال، این همیشه کار نمی کند. ورزش طولانی مدت، سوء استفاده از مواد غذایی نیز می تواند باعث کراتینین شود که در خون رشد می کند. بنابراین، شما دعوت شده است برای اولین بار با یک پزشک مشاوره زمانی که سطح کراتینین بالا است.

چگونه می توان به طور طبیعی پس از پیوند کلیه کراتینین را کاهش داد؟

داروهای میکرو چینی به تعمیر کلیه های آسیب دیده کمک می کند و برخی از آسیب های کلیوی را که باعث بهبود عملکرد کلیه می شوند، معکوس می کند. افزایش عملکرد کلیه به طور طبیعی بخش کراتینین را حذف خواهد کرد.

- اگر ضایعه کلیه شما ناشی از اختلال ایمنی باشد، ایمونوتراپی به شما پیشنهاد می شود. او می تواند با علت اصلی مواجه شود، که از عود مجدد کراتینین بالا جلوگیری می کند.

- کنترل رژیم غذایی - نقش مهم دیگر در کاهش سطح بالای کراتینین. شما تشویق به استفاده از رژیم کم پروتئین است که به کاهش تولید کراتینین کمک می کند.

آیا شما با کلیه سوال دارید؟ می خواهید کراتینین را به طور طبیعی کاهش دهید، پیام خود را به Asya.yue@mail.ru ارسال کنید، Whatsapp +8613292893707.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

علائم اولیه نفریت مزمن و نحوه درمان آن

علائم اولیه نفریت مزمن معمولا بسیار کم است. درجه پروتئینوری، هماچوری، ادم و فشار خون بالا بسیار سنگین نیستند. کاهش عملکرد کلیه در تمام جنبه ها دردناک و خارش نیست. این پنهان شدن قوی است و جلب توجه بیماران دشوار است. علائم اولیه گلومرولونفریت مزمن؟ علائم اولیه گلومرولونفریت مزمن؟

اولین تغییر در نفریت مزمن ادرار است. حباب در ادرار، عمدتا کوچکتر است، و با هم مرتبط می شوند. آنها پس از یک دوره طولانی مدت ناپدید می شوند، که نشان می دهد پروتئین در ادرار وجود دارد. البته دقت این علامت کم است. اگر دانش پزشکی خاصی ندارید، اغلب آن را نادیده می گیرید. ساده ترین راه این است که برای آزمون معمول ادرار برای از بین بردن پروتئینوری کلیوی به بیمارستان بروید.

هماتوری شایع ترین علامت بسیاری از بیماران مبتلا به نفریت مزمن است. البته، بسیاری از علل هماچوری وجود دارد، و نفریت تنها یکی از آنهاست. هماتوریا به هماچوری ناخوشایند و هماچوری میکروسکوپی تقسیم می شود. هماچوری نادر هماچوری است که برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. رنگ ادرار نمونه خون آب شستشو، کبود و قرمز است. برخی از ادرار کودکان حاوی رشته های خون یا لخته های خون است. در حالی که هماچوری میکروسکوپی تنها زمانی می تواند در زیر میکروسکوپ مشاهده شود. تعداد گلبول های قرمز بیشتر از یک در هر بزرگنمایی بزرگ است.

دلیل اصلی عود پلک در مرحله اولیه نفریت مزمن این است که آب و سدیم را در بدن بیمار افزایش می دهد. آب بیش از حد در بافت شل در بدن تجمع می یابد، در حالی که پلک بخشی با بافت شل است. ادم پلک ها با افزایش مشخص صبح و کاهش فعالیت مشخص می شود.

علائم دیگر ممکن است نفریت، مانند خستگی، درد کمر، بی اشتهایی و غیره باشد.

سپس با توجه به علائم نفریت مزمن، می توانیم وضعیت بیمار را بدانیم و درمان مناسب برای آنها را پیدا کنیم. اگر چه داروهای غربی برای رفع هماچوری، پروتئینوری، درد کمر، بی اشتهایی و غیره موثر هستند اما پس از متوقف کردن دارو، علائم ظاهر می شوند، ما باید یکی دیگر از درمان های طبیعی را در بیمارستان چینی پکن Tongshantang در نظر بگیریم، آن را توسط کلیه بررسی شده است متخصصان برای سال ها بسیاری از مزایای استفاده از درمان ویژه طبیعی هیچ عارضه جانبی ندارد و می تواند نفریت مزمن را از ریشه درمان کند، اگر می خواهید اطلاعات دقیق تر درباره درمان طبی را بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

تمايز سندرم TCM به درمان کمبود کليه

به طب سنتی چینی، درمان بیشتر برای تشخیص بیماری های مزمن متفاوت است که طب سنتی غرب برای درمان سخت است، سپس نظرات زیر توضیح خواهد شد که درمان اصل طب چینی سنتی است.
تمایز سندرم Meridian عمدتا ترکیبی از برخی از بیماری های ثبت شده در آثار کلاسیک پزشکی طب سنتی چینی، مانند چی و خون است که اغلب در اندام های داخلی و چی و بیماری های خون مخلوط می شوند. تمایز سندرم مریدین شامل دوازده بیماری مریدیان و هشت کانال اضافی کانال است. بیماری دوازده مریدیان همچنین شامل 12 نوع بیماری مانند بیماری دست و پا رنج دست Taiyin، بیماری مریدین روده Yangming دست و بیماری مریدین معده Yangming. هشت کانال اضافی کانال شامل شش نوع بیماری مانند بیماری رن مریدی، بیماری دو مریدین و بیماری پالس چونگ است.
تمایز قهوه، خون و مایع بدن
تمايز سندرم چاي، خون و مايع بدن به طور عمده از نظريه چاي، خون و مايع بدن براي تحليل تغييرات پاتولوژيکي که در چاي، خون و مايع بدن اتفاق مي افتد استفاده مي شود. بنابراين، عمدتا به چهار بخش تقسيم مي شود: تشخيص سندرم اختلالات چي، شامل سندرم کمبود چاي، سندرم افسردگي چي، سندرم رياضي چي و سندرم انقباض چي. تمايز سندرم بيماريهاي خوني، از جمله سندرم کمبود خون، سندرم خستگي خون، سندرم حرارت گرما، و سندرم سرد خون؛ اختلال سندرم دیابت و بیماری های خون، از جمله رکود قاعدگی و سندرم بیهوشی خون، کمبود چای و سندرم استاز خون، سندرم قند و کمبود خون، سکته قلب و خونریزی و سندرم مصرف غیر خونریزی qi؛ تمایز سندرم مایع بدن شامل کمبود مایع بدن و رکود مایع بدن است.
اگر می خواهید بیشتر در مورد طب سنتی چینی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی بدانید لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای از بین بردن بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیفزاییم

به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، آنها اغلب در شب به خواب بد می شوند، زیرا مقدار زیادی از مواد سمی موجود در خون بر شرایط داخلی در بدن تأثیر می گذارد و به سیستم عصبی منجر می شود. پس چگونه برای جلوگیری از بی خوابی برای بیماران مهم است، برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند به بیماران کمک کند بی خوابی را کاهش دهد و ایمنی بیماران را افزایش دهد.
دانه های لوتوس دارای خواص شیرین، رطوبت، و آرام بخش هستند. آنها به قلب، طحال و مریدین کلیه وارد می شوند و می توانند قلب را تغذیه کنند، به کلیه نفوذ کنند، طحال و روده ها را تسریع کنند. لیلی در طبیعت شیرین است، کمی تلخ، صاف، وارد قلب و ریه ها می شود و دارای اثرات رطوبت، رفع سرفه، تغذیه یین، پاک کردن گرما، پاک کردن گرما گرما، آرام کردن اعصاب، تقویت چی و تنظیم وسط.
سوپ گوشت گوسفند دارچین لوتوس
اثربخشی: تحریک چی، تنظیم کننده انرژی متوسط، کمبود تونیزاسیون، قلب و کلیه، آرامش ذهن، بهبود هوش و پاک کردن قلب.
علائم: نوراستنیا، ضربان قلب و بی خوابی، پس از بیماری ضعیف و غیره
دانه های لوتوس دارای خواص شیرین، رطوبت، و آرام بخش هستند. آنها به قلب، طحال و مریدین کلیه وارد می شوند و می توانند قلب را تغذیه کنند، به کلیه نفوذ کنند، طحال و روده ها را تسریع کنند. لیلی در طبیعت شیرین است، کمی تلخ، صاف، وارد قلب و ریه ها می شود و دارای اثرات رطوبت، رفع سرفه، تغذیه یین، پاک کردن گرما، پاک کردن گرما گرما، آرام کردن اعصاب، تقویت چی و تنظیم وسط.
50 گرم بذر لوتوس، 50 گرم لیلی، 250 گرم گوشت خوک نعناع به قطعات، اضافه کردن آب به سوپ.
قارچ گوشت خوک با اسپرم پاتیکلایدی
اثربخشی: تغذیه قلب، اعصاب آرام بخش، غنی سازی خون، روده تحریک پذیر. علائم: پالپیت، بی خوابی، یبوست ناشی از خشکی روده و غیره
دانه Arborvitae دارای ماده شیرین، تند و صاف است، می تواند اعصاب را تسکین دهد، روده را مرطوب کرده و یبوست را از بین ببرد و از عرق کردن جلوگیری کند. قلب خوک شیرین، شور و تخت است. این می تواند خون و قلب را با وارد شدن به مرز قلب، تغذیه کند. مقدار مناسب پتیکلاادی منی، آن را در قلب خوک قرار دهید و خورش را با آب بشویید.
کبد گوشت خوک بخور با Flos albizziae
اثربخشی: می تواند سرد را تمیز کند و چشم را بهبود می بخشد، گرما را آرام می کند، کبد را تغذیه می کند و اعصاب را آرام می کند.
به استثنای برنامه رژیم غذایی، درمان طبیعی در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی مهم است برای کمک به بیماران بازگرداندن عملکرد کلیه و زندگی مجدد زندگی طبیعی خود را.اگر شما برخی از سوالات در مورد آن لطفا با ما تماس بگیرید به شرح زیر است:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()